Connect with us

Gospodarka

Nestle Waters North America, właściciel Poland Spring, zmienia nazwę na BlueTriton Brands

Published

on

STAMFORD – Nestle Waters North America, firma ze Stamford, która w zeszłym tygodniu została sprzedana za 4,3 miliarda dolarów, ogłosiła w tym tygodniu, że zmieniła nazwę na BlueTriton Brands.

Tryton odnosi się do boga morza w mitologii greckiej, podczas gdy według przedstawicieli firmy niebieski reprezentuje wodę.

„Nowa nazwa odzwierciedla rolę firmy jako strażnika zrównoważonych zasobów i dostawcy świeżej wody” – podała firma w oświadczeniu. „Ponadto BlueTriton oznacza nieustanne zaangażowanie firmy jako niezależnej firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokiej jakości produktów i usług”.

Pracownicy BlueTriton zapowiedzieli, że w najbliższych miesiącach ogłoszą kolejne zmiany w marce, w tym nowe logo firmy, stronę internetową i kanały social media. W ogłoszeniu nie wspomniano, czy firma może zmienić nazwę Poland Spring, markę wody butelkowanej dla obszaru Nowej Anglii lub jakąkolwiek inną markę.

31 marca firmy inwestycyjne One Rock Capital Partners i Metropoulos & Co. ogłosiły, że sfinalizowały przejęcie Nestle Waters od Nestle – transakcja pierwotnie ogłoszone 17 lutego.

„Firma ma ugruntowaną reputację jako wiodący dostawca wody i nawodnień preferowany przez konsumentów w całej Ameryce Północnej” – powiedział Tony Lee, partner zarządzający One Rock w oświadczeniu. „Widzimy znaczącą okazję do dalszego budowania pozycji lidera BlueTriton i nie możemy się doczekać, aby budować na mocnych podstawach, które są dziś w biznesie”.

W podobny sposób Dean Metropoulos, założyciel swojej rodzinnej firmy inwestycyjnej, został mianowany prezesem i tymczasowym dyrektorem generalnym Nestle Waters. Posiada 40-letnie doświadczenie w obsłudze i inwestowaniu w marki żywności i napojów.


READ  Premier Holandii spotyka się z Erdoganem w Ankarze po postojach na Litwie w Polsce

„Jestem podekscytowany, mogąc współpracować z moimi partnerami One Rock, aby kierować tą firmą, ponieważ razem jako BlueTriton rozpoczynamy nowy rozdział, który opiera się na bogatym dziedzictwie naszych historycznych, kultowych i ukochanych marek” – powiedział Metropoulos w oświadczeniu. „Wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi znaczenia naszych produktów i ich szybko ewoluujących innowacji dla dobrobytu ludzi i naszych społeczności”.

Jako jedna z największych firm napojowych w Ameryce Północnej portfolio BlueTriton obejmuje Poland Spring i inne regionalne marki wody butelkowanej, takie jak Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a także linie Pure Life i Splash. W sprzedaży nie uwzględniono międzynarodowych marek wody premium Perrier, S.Pellegrino i Acqua Panna od Nestle.

Według Urzędu Rozwoju Gospodarczego w Stamford firma była 13. największym pracodawcą w Stamford w trzecim kwartale 2020 r., Zatrudniając 610 pracowników. Siedziba firmy znajduje się przy 900 Long Ridge Road.

„Obecnie nie jesteśmy świadomi żadnych oczekiwanych zmian w naszej obecnej lokalizacji” – powiedział w lutym rzecznik firmy Hearst Connecticut Media. „Będziemy głównie pracować jak zwykle”.

BlueTriton zatrudnia około 7 000 pracowników w USA i ponad 230 w Kanadzie.

Firma posiada 27 zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej i obsługuje usługę ReadyRefresh bezpośredniej dostawy napojów i napojów biurowych.

[email protected]; Twitter: @paulschott

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *