Connect with us

Zabawa

Magnolia International donosi o wysokiej sprzedaży łupków w Cannes (ekskluzywny) | Aktualności

Published

on

Lorna Lee Torres, szefowa Magnolia Pictures International, poinformowała o wysokiej sprzedaży w Cannes Dramat Udo Kiera i selekcja SXSW łabędź piosenka, Sundance akcja fantasy 1 Maj, zwycięzca Tribeca królowa Z Sławai wstęp do Sundance Midnight Błąd w matrycy.

Torres i Magnolia International Sales Director Marie Zeniter odwiedzili Cannes w ramach produktywnej podróży.

Prawa do łabędź piosenka były w Wielkiej Brytanii (Peccadillo), Niemczech i Austrii (Koch Media), Szwajcarii (Ascot Elite), Australii i Nowej Zelandii (Icon), Skandynawii, krajach bałtyckich, Islandii (NonStop), Kanadzie (Mongrel), Ameryce Łacińskiej (Telefilmy ), Polska (Tongariro) i linie lotnicze (Penny Black (linie lotnicze).

Magnolia zostanie uruchomiona 6 sierpnia w USA, a Mongrel 13 sierpnia w Kanadzie. Todd Stephens wyreżyserował Kiera w dramacie o emerytowanym fryzjerze z Ohio, który ucieka z domu opieki, gdy dowiaduje się, że jego klientka umiera, pragnąc, by ułożył jej ostatnią fryzurę.

1 Maj, z udziałem Grace Van Patten, Mii Goth, Soko i Juliette Lewis, udał się do Wołgi dla CIS i Front Row dla Bliskiego Wschodu. Magnolia planuje tej jesieni amerykańską premierę filmu Karen Cinorre o młodej kobiecie, która dołącza do kobiecej armii w tajemniczym królestwie, tylko po to, by dowiedzieć się, że może nie być zabójcą, którym chcą być.

Pierwsze oferty z Cannes w dniu Królowa sławy Widzieliśmy, jak Front Row przejął prawa na Bliski Wschód i AAA na Afrykę. Debiut fabularny Nany Mensah (zagrała w pożegnanie miłość i nadchodzący dramat Netflixa krzesło z Sandrą Oh i Jayem Duplassem) zdobył nagrodę dla Najlepszego Nowego Reżysera Narracyjnego Festiwalu Tribeca i obraca się wokół Ghany-Amerykanki, która niespodziewanie odziedziczyła chrześcijańską księgarnię na Bronksie. Mensah występuje u boku Meeko Gattuso i Adama Leona.

Magnolia International wydała licencję na serię Sundance Midnight Błąd w matrycy do Madmana za Australię i Nową Zelandię, Movistar Telefonica za Hiszpanię i Mediawan za Francję. Dokument Rodneya Aschera zakłada, że ​​istniejemy w strukturze podobnej do matrycy i został wcześniej sprzedany do Dogwoof w Wielkiej Brytanii, NonStop w Skandynawii, krajach bałtyckich i Islandii, Capella Films w WNP i Ale Kino + w Polsce. Magnolia Pictures i Mongrel wydały go 5 lutego odpowiednio w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

READ  „Rolnik szuka żony”. W programie łzy i przypływ rozpaczy - o2
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *