Connect with us

technologia

Jak „Microsoft Flight Simulator” stał się „żywą grą” dzięki sztucznej inteligencji platformy Azure

Published

on

Po przeprowadzeniu pewnych badań Neumann odkrył, że zestaw danych Bing Maps obejmuje zasadniczo całą planetę. Jedyny problem? Wszystko było w 2D. Po wykorzystaniu części tych danych do stworzenia mobilnej wersji 3D Seattle, Neumann skontaktował się z zespołem Azure, aby opracować metodę uczenia maszynowego, która może przekształcić całą planetę w gigantyczny model 3D.

„Sztuczna inteligencja znacznie się rozwinęła w ciągu ostatnich kilku lat” – powiedział w wywiadzie Eric Boyd, CVP Azure AI. „Jest naprawdę zasilany przez ogromne ilości danych, które są obecnie dostępne, w połączeniu z ogromnymi ilościami danych w chmurze… Wyniki, które można zobaczyć, są naprawdę spektakularne, jeśli można opracować algorytmy, Obecnie analizowany jest dosłownie każdy kilometr kwadratowy planety, aby zidentyfikować poszczególne drzewa, trawę i wodę oraz stworzyć z nich modele 3D ”.

Integracja z platformą Azure wykracza poza kształt świata. Napędza również głosy kontrolera lotu technologią AI Speech Generation, która jest nie do odróżnienia od ludzi. To tak naturalne, że wielu graczy uważa, że ​​Microsoft polega wyłącznie na aktorach głosowych.

Według Boyda, odkąd firma zaczęła szukać sposobów na wprowadzenie sztucznej inteligencji Azure do gry w 2016 roku, możliwości uczenia maszynowego również ewoluowały. „Przestrzeń dla algorytmów sztucznej inteligencji naprawdę wzrosła w ciągu ostatnich kilku lat” – powiedział. „I tak algorytmy wizyjne, które są często używane do identyfikacji i dokładnego klasyfikowania wszystkich tych różnych drzew i budynków, przebyły ogromną odległość”.

Ponieważ tak bardzo opiera się na chmurze Symulator lotu to „żywa gra” w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu, powiedział Neumann. Wszystkie algorytmy uczenia maszynowego, na których opiera się gra, będą z czasem stopniowo ulepszane, ponieważ firma naprawia błędy i ulepsza silnik. (I może stać się bardziej świadomy potencjalnych problemów, takich jak literówka, plik stworzył 212-piętrową wieżę w Melbourne). Zaznacza jednak, że algorytmy mogą być tak dobre, jak dane źródłowe, więc Microsoft dokłada wszelkich starań, aby to udoskonalić.

READ  Jak poprawić wydajność przy minimalnej utracie jakości • Eurogamer.net

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *