Connect with us

Zabawa

Gracenote dostarcza metadane wideo do Polski – Digital TV Europe

Published

on

Śliski

Nielsen’s Gracenote rozszerzył zasięg metadanych wideo na Polskę.

Firma stwierdziła, że ​​„zaspokoi ona zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe” i umożliwi klientom, takim jak firmy płatnej telewizji i nadawcy, polepszenie wrażeń dla polskich widzów.

Polska zajmuje wysokie miejsce pod względem konsumpcji telewizji we wszystkich kategoriach, a Nielsen zauważa, że ​​przeciętne gospodarstwo domowe w kraju spędza pięć godzin i 10 minut treści telewizyjnych dziennie.

Globalne dane wideo Gracenote umożliwiają polskim dostawcom rozrywki wzbogacenie ich przewodników po programach o obszerne harmonogramy, opisowe informacje o programach i filmach, obrazy programów epizodycznych i znormalizowane metadane.

Firma macierzysta Gracenote, Nielsen, ma ugruntowaną pozycję w Polsce i współpracuje z wieloma głównymi polskimi nadawcami telewizyjnymi. Należy zauważyć, że ekspansja Gracenote w Polsce obejmuje najbardziej krytyczne regiony, kraje i języki świata.

Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. Produktów w Gracenote, powiedział: „Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym oferującym szereg globalnych i lokalnych usług na żądanie, polscy widzowie stają przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o dużą ilość treści. Pomagając widzom w obejrzeniu seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak: Śliski, długo działające serializowane programy, takie jak lubię miłość Gracenote umożliwia dostawcom przyciąganie jak największej liczby widzów podczas ważnych wydarzeń sportowych, takich jak mecze grupowe UEFA Euro 2020, i zapewnia zaawansowane doświadczenia użytkowników, które napędzają ich biznes. “

READ  Pojawia się Mystery Metal Monolith, tym razem w Polsce - Art & Culture
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *