Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Fourth Element otwiera pobrexitową bazę w Polsce

Published

on

Fourth Element otwiera pobrexitową bazę w Polsce

Fourth Element ogłosił, że otworzy swoje europejskie biuro i magazyn w Gdańsku w Polsce, w ramach zaangażowania firmy na rzecz klientów na europejskim rynku nurkowym.

Nowe biura i obiekty magazynowe w Polsce zapewnią oszczędne i czasowe dostawy do wszystkich krajów UE, a także będą centrum zwrotów gwarancyjnych, wymian i napraw.

Zespół sprzedaży Fourth Element, kierowany przez dyrektor sprzedaży Rannva Joermundsson, będzie miał siedzibę w Wielkiej Brytanii, a kontami sprzedawców będą nadal osobiście zarządzani przez wyspecjalizowanych menedżerów kont, którzy zapewnią spersonalizowane rozwiązania i zarządzanie kontami dostosowane do potrzeb sprzedawców. Zapewniane są zadania operacyjne przez Twój zespół w Polsce.

„Mamy świetną sieć wysoce profesjonalnych dealerów w całej UE, którą cenimy i chcemy wspierać” – powiedział Joermundsson. „Brexit podał w wątpliwość naszą zdolność do zaoferowania Wielkiej Brytanii wsparcia, które normalnie byśmy zaoferowali”.

„To posunięcie pozwala nam oferować jeszcze lepszą obsługę niż wcześniej dzięki oddanemu zespołowi, który nie tylko rozumie nasze produkty, ale także ma doświadczenie i wiedzę specjalistyczną w naszym sporcie”.

Obiekt, który ma osiągnąć pełną funkcjonalność do końca stycznia, będzie współdzielony z firmą Halcyon Diving Systems. Obie firmy koncentrują swoje wysiłki na poprawie obsługi klienta i terminowej dostawie swoich produktów premium na terenie całej Europy. Dodatkowo w ramach projektu współpracują z innymi partnerami nurkowymi, aby zbudować zespół sprzedaży reprezentujący marki premium w całej Europie.

„Utworzenie europejskiego centrum zawsze było naszą długoterminową strategią, abyśmy mogli wspierać naszych handlowców z UE i prosperować w Europie po brexicie – musieliśmy tylko znaleźć odpowiednie rozwiązanie” – powiedział Paul Strike, dyrektor generalny Fourth Element.

„Współpraca z Halcyon to logiczny krok dla dwóch marek, które się uzupełniają” – dodał Strike, „a dzielenie się niektórymi kosztami operacyjnymi pozwala nam działać bardziej efektywnie przy realizacji własnych strategii marki”.

READ  Paweł Kukiz stracił 40 000. pszczó³. Obwinia walkę z komarami. „Umarli pewnego dnia zatruci chemią”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *