Connect with us

technologia

Ford pokazuje swój silnik skrzyniowy EV w Resto-Mod 1978 F-100

Published

on

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Ford ogłosił swój elektryczny silnik skrzynkowy Eluminator, kilka miesięcy temu i drażniłem się z tym Więcej na ten temat ujawnią w czasie SEMA, ta magiczna pora roku, kiedy liście zmieniają kolor i producenci samochodów malują swoje samochody w zabawnych kolorach, których zwykle nie sprzedają. Cóż, sezon SEMA nadszedł i Ford dotrzymał obietnicy i umieścił parę (no, prawie) eluminatorów w jednym fajny, odrestaurowany 1978 Ford Ciężarówka F-100.

Koncepcja F-100 Eluminator łapczywie bierze części z Forda Mustanga Mach-E GT Performance Edition, skąd pochodzą jego silniki (i akumulator, wyświetlacz w konsoli środkowej i prawdopodobnie kilka innych rzeczy), po jednym dla każdej osi, i produkują jeden razem 480 koni mechanicznych i moment obrotowy 634 funtów.

Znajomy kwadratowy korpus szczęki F-100 został zachowany w niezwykle nienaruszonym stanie, a większość kosmetycznych zmian ograniczono do palety kolorów, która jest jasnoszara i brązowa, w tym chromowane części, które zostały tutaj pomalowane. Szczególnie podobają mi się stare, tłoczone, metalowe kołpaki misek dla psów.

Oświetlenie zostało również zmodyfikowane, z matowymi białymi soczewkami na kierunkowskazy, boczne obrysy i tylne światła oraz kilka interesujących prostokątnych zamkniętych reflektorów z brązowymi wykończeniami reflektorów.

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Pod maską Fordowi udało się w zamyśleniu trochę wypchać, ale użyteczny bagażnik / bagażnik, a pod maską jest przezroczyste okno, dzięki czemu można podziwiać osprzęt falownika elektrycznego i wszystkie inne fajne rzeczy, które się nie ruszają:

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Ta wewnętrzna maska ​​wyróżnia się również, jeśli chcesz lepiej przyjrzeć się swojemu wzmacniaczowi hamowania, akumulatorowi 12 V, wieży amortyzatorów i innym ekscytującym elementom:

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Akumulator montowany jest prawdopodobnie pod ładownią, która powinna mieć dużo miejsca na fajny, mocny akumulator.

Opierając się na wnętrzu Forda, ten akumulator powinien przejechać ponad 227 mil, jeśli zaufamy wyświetlaczowi na desce rozdzielczej, który wraz z centralnym ekranem informacyjno-rozrywkowym iPada z jednym przyciskiem wydaje się być prosto z macha-E.

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Nie jest jednak jasne, w jaki sposób ludzie mają otrzymywać baterie pudełkowe. Jak dotąd Ford nie ogłosił planu akumulatorów do skrzynek, aby budowniczowie mogli zdobyć paczki zniszczonych liści i cokolwiek innego, jak sądzę?

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Ford prezentuje swój elektryczny silnik skrzynkowy w fantastycznej ciężarówce Resto-Mod 1978 F-100

zdjęcie: bród

Jeśli Ford zamierza sprzedawać napędy elektryczne do skrzynek, to naprawdę powinien sprzedawać również rozwiązania w zakresie akumulatorów do skrzynek, i Nie tylko ja to sugeruję. Mógłbyś kupić zbiornik paliwa, jeśli kupiłeś V8 i tak naprawdę nie powinno się to różnić. Mam na myśli, że poza akumulatorem jest dużo droższy niż bak.

Ogólnie uważam, że ta ciężarówka wygląda niesamowicie i jest dobrym przypomnieniem, że stare, urocze pojazdy mogą zyskać nowe życie dzięki elektrycznym silnikom skrzynkowym. Wszystko jest bardzo atrakcyjne, nowoczesne i nostalgiczne. Możesz po prostu zdobyć lepsze akumulatory dla ludzi, jeśli poważnie podchodzą do takich konstrukcji.

READ  3 znaki ostrzegawcze, które powinieneś natychmiast usunąć?
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *