Connect with us

Zabawa

Folie kanalizacyjne | San Diego Reader

Published

on

kanał: Undergroundowy blues tęskniący za domem

Po 14 miesiącach kwarantanny poczułem nostalgię za ciasnymi przestrzeniami po nagłym ponownym wprowadzeniu do świata zewnętrznego. Dla tych, którzy mają podobne trudności z ponowną aklimatyzacją, wybór na zwiedzanie w tym tygodniu opiera się na kanalizacji. Porozmawiaj o odzysku (ar) sanitarnym!

Kanał (1957)

To 56 dzień 63-dniowego Powstania Warszawskiego. Kurz unoszący się w powietrzu nie uspokaja się, bo kończy się niefortunna próba wyzwolenia stolicy spod niemieckiego panowania. (Nawet bardziej niż się obawiali, że naziści będą się obawiać, że Rosjanie przejdą władzę i utworzą komunistyczny rząd). Ponieważ grupa bojowników ruchu oporu nie może się zawrócić, uciekają do miejskich kanałów. Dotyk zła zaczyna się od najsłynniejszego długiego ujęcia w historii kina (3 minuty i 16 sekund), ale czy wiesz, że Andrzej Wajdas otwiera niemal równie skomplikowany długi film? kanał – jego drugi film, który ukazał się rok wcześniej – i trwa minutę dłużej? Ujęcie przedstawia wszystkich głównych aktorów, z których wszyscy zmierzają ku zagładzie. W prawdopodobnie pierwszej fazie oczekiwania publiczności zostają znacznie zredukowane przez narratora, który fatalistycznie oprawia „bohaterów tej tragedii w ostatnich godzinach ich życia”. (Jak szczęśliwie kończy się film antywojenny?) Jakiś czas po 45 minutach wchodzimy do kanału i dopiero po jego zakończeniu bierzemy oddech. Napięcie buduje się w buntowniczej kurtynie, która jest policzkiem w obliczu daremnej praktyki przysięgi ślepej wojskowej lojalności. Dostępne w kolekcji kryteriów.

Miesiąc miodowy: Człowiek z kosmosu (1955)

Bez uznania sułtana szamba, księcia drenażu i hrabiego Przepustów: Edwarda L. Nortona (Art Carney), żadne badanie kanalizacji nie byłoby kompletne, nawet rzadkie. Nowożeńcy są tak zakorzenione w mojej kulturowej psychice, że nie da się obejrzeć odcinka bez poruszania ustami podczas dialogu. To było bogate: rzadko opuszcza kuchnię Kramden, nie mówiąc już o budżecie na zrobienie widoku ulicy miejsca pracy Nortona, gdzie zaczyna się nasza historia. Ralph Kramden (Jackie Gleason) planuje zdobyć pierwszą nagrodę na imprezie kostiumowej Raccoon Lodge, przekonując swojego kumpla, by dał mu dziesięć dolarów na wypożyczenie profesjonalnego kostiumu. Norton pokonuje go, wypożyczając zestaw paryskich nici i występując jako człowiek, którego uważał za swojego bohatera, Pierre François de la Brioski. Nieznany Nortonowi, jego tak zwany idol nie był człowiekiem, który zaprojektował i zbudował kanały w Paryżu. Zamiast tego ją potępił. Aby oszczędzić Ci czasu na szukanie w Google, Brioski był fikcyjnym stworzeniem, które, jak podejrzewam, zostało nazwane na cześć Brioschiego, musującego środka zobojętniającego kwas, używanego jako narkotyk na kaca w latach pięćdziesiątych. Czas niewiele zrobił, aby poprzeć brak politycznej poprawności nieodłącznie związany z sitcomem. Sam ten odcinek zawiera przykłady tłustego wstydu, znęcania się nad współmałżonkiem („Bang! Zoom!”), A nawet homoseksualistów: Kramden nazywa Brioski Norton „Sissy Hero”. Proszę, nie pozwólcie republikańskim ustawodawcom zdać sobie sprawę z kulturowego potencjału programu dla Dr. Seuss i Pepe LePew nie wyznaczyli mi kolejnego punktu odniesienia dla mojego dzieciństwa. Łapać Nowożeńcy na Amazon Prime.

CHUD (1980)

Kto wygrywa, gdy John Heard i Daniel Stern, dwaj najbardziej obsesyjni aktorzy późnych lat siedemdziesiątych, poświęcają swoje niezniszczalne talenty science fiction? My robimy! Ornery, zgrzybiały fotograf mody George Cooper (Heard) – portrecista, który wierzył, że porzucił swój zwyczaj łamania manekinów – i modelka w ciąży Lauren Daniels (Kim Greist) walczyli z armią mięsożernych „podziemia”, za które odpowiedzialni są morderstwa wysypka. Dołączył do nich AJ „The Reverend” Shepherd (Stern), zagorzały właściciel kuchni hipisowskiej, który uważa, że ​​rząd stoi za niedawnymi morderstwami bezdomnych bezdomnych. Bosch (Christopher Curry) oznacza prawo i porządek, niesprawny policjant, którego motywacja jest zgodna z jego nazwiskiem. Jego żona, pierwsza ofiara, którą widzimy, znika podczas spaceru z psem, ale kapitanowi policji wydaje się, że to kolejny dzień w pracy. Dopiero gdy Stern pyta, dlaczego kapitan został wysłany w celu zbadania czegoś tak nieistotnego, jak zaginionych bezdomnych, Bosch bije go, przyznając, że jego żona jest wśród zaginionych. Jak się okazuje, Nuclear Regulatory Commission nie tylko zdaje sobie sprawę z problemu, ale ma dla niego akronim: CHUD jak w Cannibalistic Humanoid Underground Dwellers. A może jest to ryzyko zanieczyszczenia przy usuwaniu odpadów komunalnych? W pierwszej połowie nieśmiertelność filmu B była w programie, zanim obóz stał się kompletnym śmieciem. Mniej znaczy więcej. To zasada, którą dyrektor Douglas Cheek zignorował, zanim uwolnił swoją armię papierowych potworów z oczami jak latarnie. A jeśli jest bardziej perkalowa transmisja często naśladowanej sceny prysznica Hitchcocka, zachowaj to dla siebie. Dostępne na Blu-ray za pośrednictwem Arrow Video.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *