Connect with us

Zabawa

Film branżowy Davida Polskiego w Internecie City News

Published

on

Film branżowy Davida Polskiego w Internecie City News

W 2002 roku w herbaciarni Melrose znalazłem się w grupie blogerów, w tym Davida Polanda i Jeffreya Wellsa, którzy spotkali się, aby omówić wspólne założenie biznesu internetowego. Wszyscy byliśmy jednymi z pierwszych użytkowników Internetu, którzy dostrzegli przyszłość, jaką może przynieść wolność drukowania.

Tego popołudnia wymieniliśmy wiele pomysłów, z których wiele trafiło na nasze strony internetowe i postanowiliśmy pójść własnymi drogami. Jeff Wells nadal publikuje Hollywood gdzie indziej; Stworzyłem pierwszy blog w The Hollywood Reporter, Risky Business, a następnie Thompson w Hollywood w Variety, który wprowadziłem do IndieWire w 2009 roku; i Polska powstała Wiadomości filmowe z miasta, z którego w końcu odpuszcza. (Chciałby dyrygować więcej DP/30sjego wielokrotnie nagradzane wywiady wideo na YouTube).

IndieWire

Na jego pożegnaniu w środę Gorący wpis na blogu, Poland próbuje ocenić zmieniający się krajobraz medialny, który doprowadził do jego pragnienia „pracy dla innego zespołu, jeśli oni mnie chcą”. Innymi słowy, chce zostać zatrudniony przez branżę, która kupiła reklamy w jego witrynie. (Polska kwestionuje to w e-mailu: „Zakładam, że większość moich klientów nie będą osobami, które kupiły reklamy od sieci wielokanałowej”).

„Nie wiem, jaka będzie najbliższa przyszłość Movie City News” – pisze na swoim blogu. „Laura Rooney i ja urodziłyśmy to prawie 16 lat temu. Ray Pride jest moim partnerem redakcyjnym od lat. To wciąż rentowny biznes i strona internetowa, ale nie pojawiły się odpowiednie warunki do dalszego rozwoju. Muszę jednak zacząć podpisywać umowy NDA i wykonywać pracę, która, mam nadzieję, doprowadzi mnie do bardzo późnej emerytury. Nie mogę się doczekać, aż zacznę”.

Samozwańczy dziennikarz i krytyk, który sam siebie określa z rezerwą, opisuje czasami „niewyraźną” granicę oddzielającą rygorystyczne, niezależne raporty i analizy od przyjaznej reklamy. Każdy z nas, kto pracuje w branży, musi przejść tę linię. Od swojego założenia w 1996 roku IndieWire od dawna stara się wspierać niezależną społeczność filmową i zapalonych miłośników kina, obejmując branżę rozrywkową zarówno z perspektywy komercyjnej, jak i konsumenckiej. Jeszcze zanim Penske przejął władzę w 2016 r., IndieWire analizowało liczby reklamujące nagrody. Te wskaźniki pozwalają nam robić wiele cennych rzeczy, w tym rygorystyczne dziennikarstwo i krytykę.

READ  EOne, NENT podpisują kontrakt na dramat dla Slate, w tym „Into the Badlands”, „Family Law” — The Hollywood Reporter

Od chwili powstania MCN w 2002 roku Polska z radością zajmuje coraz węższą niszę branży filmowej. Odniósł niezły sukces. Jednak pomimo drobnych zmian strona pozostała w dużej mierze taka sama: linki do wiadomości dnia, posty na blogu, relacje ze sprzedaży biletów, festiwali i Oscarów (byłem członkiem-założycielem Gurus 'o Gold) oraz wywiady wideo. Ale ostatecznie Polska nie zdecydowała się na adaptację i Movie City News nie mogło przetrwać.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *