Connect with us

technologia

Epic twierdzi, że jest „otwarty” na gry oparte na technologii blockchain po tym, jak Steam je zbanował

Published

on

Epic powiedział Krawędź że jego sklep z grami jest „otwarty na gry, które obsługują aktywa oparte na kryptowalutach lub blockchain”, w przeciwieństwie do konkurenta Valve, zakazał gier wykorzystujących technologię blockchain lub NFT ze Steam. Kiedy zapytaliśmy o zatwierdzenie gier z NFT, Epic powiedział nam, że będą pewne ograniczenia, ale jest chętny do współpracy z „wczesnymi programistami” w „nowej dziedzinie”.

Według firmy Epic gry musiałyby być zgodne z przepisami finansowymi, jasno określać wykorzystanie łańcucha bloków i mieć odpowiednie oceny wiekowe. Stwierdza również, że programiści nie mogą korzystać z usługi płatniczej Epic do akceptowania kryptowalut. musieliby zamiast tego korzystać z własnych systemów płatności.

Tim Sweeney, dyrektor generalny Epic, powiedział, że firma nie jest zainteresowany obsługą transakcji NFT, ale to stwierdzenie wydaje się teraz dotyczyć tylko jego własnych gier. Epic powiedział Krawędź że wyjaśni zasady, ponieważ współpracuje z programistami, aby zrozumieć, w jaki sposób chcą wykorzystać technologię blockchain w swoich grach.

Nie oznacza to, że deweloperzy, którzy zostali odrzuceni przez Steam, mogą się spieszyć i opublikować swoją grę w Epic Game Store. Obecnie program self-publishing firmy Epic jest w zamkniętej wersji beta, a często zadawane pytania Epic wskażą, kto może dołączyć w poszczególnych przypadkach. Jednak Epic okazał się dość liberalnym właścicielem platformy – coś, co stało się punktem spornym w procesie z Apple dorastali jako prawnicy „obraźliwe i zseksualizowane” gry dostępne na Itch.io, a Sklep z grami dostępny w sklepie z grami firmy Epic.

Zezwalanie na gry zakazane przez Steam to kolejny sposób, w jaki Epic może konkurować z Valve. Epic już pokazał, że jest na to gotowy robić duże zakłady starają się, aby jego sklep stał się głównym graczem w przestrzeni gier komputerowych i może to być inne podejście do pozyskania niektórych graczy lub programistów po swojej stronie. Niektórzy fani NFT zwrócili uwagę na Epic natychmiast po tym, jak na Steamie pojawiły się wieści. Enjin, firma, która pomaga programistom wprowadzać NFT do swoich produktów (w tym SpacePirate, Kto tweetował o usunięciu ich gry ze Steam) retweetował nasz artykuł na Steamie, otagował CEO firmy Epic, Tim Sweeney, i poprosił o głos. Wygląda na to, że odpowiedzieli na co najmniej jedno pytanie.

READ  SK, czyli technologia wykorzystania polskiej fabryki do przeniesienia się do Ameryki Północnej

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *