Connect with us

technologia

Deweloper CrossfireX przeprasza za chwiejny start

Published

on

Producent wykonawczy CrossfireX przeprosił za stan uruchomienia gry, który zawierał kilka problemów, w tym słabe połączenie z grami i wahania czułości kontrolera.

w jednym aktualizacja programistyProducent wykonawczy CrossfireX, Sooro Boo, przyznał, że studio rozczarowało wielu swoich fanów, gdy wydało grę z tymi problemami, mówiąc: „Oczywiste jest, że mamy wielu naszych graczy i fanów, którzy pozostali z nami przez długi czas, niezamierzenie rozczarowani.

Aktualizacja dewelopera Pana Boo zapewniła głębsze spojrzenie na niektóre problemy, na które obecnie cierpią gracze, w tym losowe fluktuacje martwej strefy, opóźnienie wejścia, niestabilność przyspieszenia i utratę celowania w kontrolerach; Problemy z balansem w serii zabójstw Boogieman; oraz problemy polegające na tym, że działo CAR-4 ADS uniemożliwiało graczowi celowanie w celownik podczas strzelania.

W momencie premiery oficjalna strona CrossfireX na Twitterze poświęciła również czas na rozwiązywanie innych problemów, z którymi borykali się gracze, w tym długiego czasu oczekiwania, dostępności kampanii w Xbox Game Pass i nie tylko.

Wszystko to zostanie wkrótce naprawione w łatach, według Boo, ale nie ma ani słowa, kiedy inne problemy mogą zostać naprawione.

CrossfireX został wydany 10 lutego i był nagłówkiem gier, które pojawią się w Xbox Game Pass w tym miesiącu. Na naszą oficjalną recenzję będziesz musiał poczekać trochę dłużej, ale w zapowiedzi kampanii gry IGN wspomnieliśmy, że „CrossfireX nie wydaje się wnosić zbyt wiele do stołu”.

Ryan Dinsdale jest niezależnym strzelcem IGN, który od czasu do czasu myśli o tweetowaniu @thelastdinsdale.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *