Connect with us

technologia

Czasy ładowania na PS4 zostaną poprawione, ponieważ poprawki usuwają wszystkie ekrany ładowania w grach własnych. • Eurogamer.net

Published

on

Zarówno w Until Dawn, jak i The Last of Us: Remastered ekrany ładowania praktycznie zniknęły.

Według doniesień nowa łatka poprawiła czas ładowania własnych gier PlayStation 4. The Last of Us: Remastered i Until Dawn.

Jak odkryli nasi przyjaciele o godz VGCPodczas gdy pierwszy ekran wczytywania TLOU mógł wcześniej ładować się ponad minutę, teraz raporty pokazują, że ładowanie zostało skrócone do zaledwie 14 sekund. Z drugiej strony, aż do Dawn prawie wyczyścił ekrany ładowania.

Oto film ElAnalistaDeBits pokazujący dużą zmianę w czasie rzeczywistym:

Ta zawartość jest hostowana na platformie zewnętrznej, która będzie ją wyświetlać tylko wtedy, gdy zaakceptujesz ukierunkowane pliki cookie. Włącz wyświetlanie plików cookie.

Inne tytuły własne, takie jak God of War, również skróciły czas ładowania, podobno z powodu nowego systemu kompresji wprowadzonego w ramach przygotowań do wstecznej kompatybilności na nadchodzącej konsoli Sony PS5. To było spekulowane przez coś że ta technologia mogła być również milcząco wykorzystana przy tworzeniu Ghost of Tsushima.

Ta zawartość jest hostowana na platformie zewnętrznej, która będzie ją wyświetlać tylko wtedy, gdy zaakceptujesz ukierunkowane pliki cookie. Włącz wyświetlanie plików cookie.

Dzięki konsolom następnej generacji w mniej niż miesiąc różne produkty do sprzedaży pojawią się na całym świecie. Ostatnio różni przedstawiciele mediów amerykańskich ogłosili, że mają na wyciągnięcie ręki PlayStation 5. pokazuje pudełko, w którym jest.

Jak relacjonował wówczas Wes, pudełko PS5 jest tak duże, jak można by oczekiwać od czegoś, co musi pasować do gigantycznej konsoli Sony.

READ  Oculus obsługuje gry 90 Hz w pierwszej dużej aktualizacji Quest 2
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *