Connect with us

technologia

CDPR odkłada planowaną grę cyberpunkową dla wielu graczy w ramach restrukturyzacji

Published

on

Powiększać /. Złe wieści, jeśli liczysz na strzelanie do punków z wiązką laserową z mieczami, kontrolowanych przez innych ludzi zamiast sztucznej inteligencji …

Planowana samodzielna wersja wieloosobowa Cyberpunk 2077 jest „ponownie rozważany”, mówi deweloper CD Projekt Red, gdy firma zmienia konfigurację pod kątem nowej struktury deweloperskiej.

w wideo „aktualizacja strategii” Adam Kicinski, dyrektor generalny CDPR, wspomniał we wtorek, że zespół wcześniej „zasugerował, że nasz następny AAA będzie rozgrywany w trybie wieloosobowym”. Cyberpunk Gra, ale zdecydowaliśmy się przemyśleć ten plan w świetle naszego nowego, bardziej systematycznego i zwinnego podejścia [to development]. „

Zamiast tego CDPR skoncentruje się na „budowaniu technologii online, która będzie mogła być płynnie zintegrowana ze wszystkimi naszymi przyszłymi grami” – powiedział Kiciński. Oznacza to opracowanie technologii, która „może zasilać komponenty online, które chcemy dodać do naszych gier bez żadnych opóźnień technologicznych”.

Chociaż takie funkcje online będą „ważną częścią naszych przyszłych gier”, Kiciński podkreślił, że „CD Projekt Red tworzy gry RPG AAA oparte na fabule dla jednego gracza. To się nie zmieni”. Funkcje online zostaną zaimplementowane w przyszłych grach tylko „wtedy, gdy będzie to miało sens” – dodał.

Równoległe zespoły programistyczne i wielofunkcyjne

Nowe, częściowe skupienie się CDPR na funkcjach online jest częścią wewnętrznej restrukturyzacji zarządzania projektami CDPR. Kiciński powiedział, że zamiast skupiać się na jednym, wysokobudżetowym tytule naraz, firma „zmieni i dostosuje nasze podejście, aby umożliwić równoległe tworzenie gier AAA”. Oznacza to korzystanie z „zespołów wielofunkcyjnych”, które mogą jednocześnie pracować nad grami w obu dużych franczyzach CDPR –Wiedźmin i Cyberpunk.

Celem jest stworzenie szybszej iteracji i bardziej płynnego kontaktu między zespołami – powiedział współzałożyciel studia i dyrektor generalny Marcin Iwiński. Ten cel zyskuje na znaczeniu od czasu Iwińskiego powiedział w styczniu Ta słaba komunikacja wewnętrzna była częściowo odpowiedzialna za brak firmy ogromne błędy w konsolowych wersjach programu Cyberpunk 2077 przed wydaniem gry.

READ  Valve oferuje dogłębne spojrzenie na niestandardowy projekt sprzętu Steam Deck

„Nie doceniliśmy skali i złożoności problemów i zignorowaliśmy sygnały, że potrzeba więcej czasu na dopracowanie gry na konsolach podstawowych najnowszej generacji” – powiedział Iwinski powiedział podczas telekonferencji w grudniu rozwiązać te same problemy. „To spowodowało utratę zaufania graczy i reputacji, którą zbudowaliśmy przez większą część naszego życia”.

W ramach nowej struktury technologia Red Engine firmy zostanie przeprojektowana, aby lepiej obsługiwać obie franczyzy w tym samym czasie – powiedział CTO Paweł Zawodny. Dzięki nowo scentralizowanej wersji silnika zespół może „przygotować określone funkcje, które będą mogły być używane w obu franczyzach”. Oznacza to, że funkcje, takie jak procedury NPC i sterowanie postaciami, można zaprogramować raz i zastosować w wielu grach jednocześnie. Zawodny ma nadzieję, że dzięki tej strategii wydajność techniczna gier CDPR będzie „bardziej spójna”.

CDPR powiedział również, że w przyszłości zmieni sposób reklamowania swoich nadchodzących gier, zanim zostaną wydane. Kampanie PR przyszłych tytułów będą znacznie krótsze i rozpoczną się bliżej planowanej premiery gry, a tylko krótkie zwiastuny będą wydawane z większym wyprzedzeniem. Michał Nowakowski, starszy wiceprezes ds. Rozwoju biznesowego, obiecał również, że zespół skupi się na pokazaniu rzeczywistego materiału gry przed premierą, a nie tylko koncepcji, i upewni się, że wszystkie planowane platformy są reprezentowane w materiałach przed premierą.

Gdzie indziej w sesja pytań i odpowiedzi z inwestoramiNowakowski powiedział, że wyczuwa ostatnie łaty Cyberpunk 2077 zbliżyły grę do planowanego powrotu do PlayStation Store Zostaje wycofany w grudniu. „Wszystko i wszyscy [patch] przybliża nas do powrotu do sklepu PSN ”- powiedział. „Ostateczna decyzja należy jednak do Sony. Uważamy, że jesteśmy bliżej niż dalej, ale oczywiście ostatni telefon jest z nimi. Więc poczekajmy i zobaczmy”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *