Connect with us

technologia

Cat Game Stray ma problemy z wydajnością na Unreal Engine 4 na PC

Published

on

kotek

zrzut ekranu: Zabłąkany / Kotaku

Moi koledzy grali Zabłąkany na PS5 i była to absolutna rozkosz pod każdym względem. Jednak grałem na PC, gdzie nie ma rzeczy całkiem tak różowo.

Nie jest katastrofa; Nawet na moim przeciętnym komputerze mogę go doskonale uruchomić w 4K i 60 FPS, co zawsze jest doceniane i oczywiście przez większość czasu wygląda niesamowicie, ale przez całą grę uderzają mnie irytujące małe zacinanie się, które nie są wystarczająco złe, aby storpedować doświadczenie, ale są tylko wystarczająco źle, by pozostać cierniem w moim boku.

Jak zawsze w przypadku problemów z wydajnością komputera, zastanawiałem się, czy to tylko ja, czy problem jest bardziej powszechny. Okazuje się, że jest to bardzo powszechne. Dotyczy to prawie każdego.

Sprawca, jak Odlewnia cyfrowa poniżej, jest dobrze znany graczom na PC: jest to kompilacja shaderów Unreal Engine 4, problem, który wydaje się coraz bardziej nękać każdą grę stworzoną na silniku w dzisiejszych czasach. Konsole, które są wstępnie zbudowane i ogólnie standardowe, pozwalają programistom wstępnie kompilować shadery gry, co oznacza, że ​​każdy, kto gra w grę na PS5, nie ucierpi.

Ale ponieważ każdy komputer jest inny, programiści nigdy nie mogą sobie pozwolić na ten luksus na platformie (z kilkoma rzadkimi wyjątkami, takimi jak ostatni horyzont port), więc większość gier jest zmuszona do kompilacji shaderów w locie.

Rezultatem jest ciągły strumień mikro-jąkania, który może stać się dość denerwujący w trakcie wielogodzinnej rozgrywki! Poniższy film (zawierający kilka przykładów) wchodzi w szczegóły i ustawiłem autoodtwarzanie w sekcji wydajności na PC, ale jeśli chcesz zobaczyć, jak poradziły sobie edycje PS4 i PS5, możesz je również zobaczyć wcześniej.

Bezpańskie PS5 kontra PS4/PC: Wspaniałe odtwarzanie 4K przy 60 klatkach na sekundę na PS5 – ale co jest nie tak z PC?

READ  Zwiastun Fire Emblem Warriors: Three Hopes Awakened Rivals jest już dostępny
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.