Connect with us

Gospodarka

Awaria usługi płatności online Revolut została już rozwiązana

Published

on

Klienci Revol Przeszkadzał im częściowy awaria usług tak, że przez jakiś czas nie mogli dokonywać płatności online w niedzielę 26 grudnia, pisze Irish Times.

Nie było pełnych informacji o tym, ilu klientów FinTech zostało dotkniętych problemem.

Strona aktualizacji statusu Revolut mówi, że problem został po raz pierwszy wykryty w niedzielę o godzinie 1:09, ale został naprawiony wczesnym popołudniem. Ograniczał się również do płatności Visa i nie miał wpływu na transakcje Mastercard.

Według Revolut inżynierowie pracowali nad tym problemem. Przeprosili za niedogodności, ale początkowo nie mieli czasu na rozwiązanie problemu.

Revolut ma 1,2 miliona klientów w Irlandii. Firma podała, że ​​prawdopodobnie przekroczy 2 miliony, biorąc pod uwagę obecne tempo wzrostu.

Firma miała inny problem na początku tego miesiąca, w wyniku którego klienci nie mogli korzystać ze swoich telefonów.

Ale Revolut pozostał pewny siebie.

„Jeden na trzech dorosłych Irlandczyków ma teraz konto Revolut, a tylko w Czarny piątek mieliśmy w Irlandii ponad 400 000 osób robiących zakupy za pośrednictwem Revolut” – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Nikolay Storonsky.

Według Banku Litwy PYMNTS poinformował na początku tego miesiąca, że ​​Revolut uzyskał dostęp do pełnej licencji bankowej od Europejskiego Banku Centralnego. Bank będzie mógł teraz świadczyć kredyty konsumenckie i inne usługi. Będzie również w stanie zapewnić ochronę europejskim klientom Revolut w ramach programu gwarantowania depozytów.

Czytaj więcej: Revolut Bank otrzymuje pełną unijną licencję bankową w obliczu krytyki nieuczciwej konkurencji

Przed tym ogłoszeniem Revolut Bank działał na podstawie specjalnej licencji w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). W maju 2020 r. wprowadzono nowe usługi bankowe. Oferowały one następnie ograniczone usługi, takie jak przyjmowanie depozytów i oferowanie usług kredytowych w Polsce i jej europejskiej bazie na Litwie.

READ  EXPLAINER: Czy Meloni jest skrajnie prawicowym podpalaczem czy umiarkowanym?

Od tego czasu świadczy usługi w ponad 15 innych krajach Europy.

———————————

NOWE DANE PYMNTS: UWIERZYTELNIANIE TOŻSAMOŚCI W GOSPODARCE CYFROWEJ – GRUDZIEŃ 2021

O:Ponad połowa konsumentów w USA uważa, że ​​metody uwierzytelniania biometrycznego są szybsze, wygodniejsze i bardziej godne zaufania niż hasła lub kody PIN — dlaczego więc używają mniej niż 10%? PYMNTS, we współpracy z Mitek, przeprowadził ankietę wśród ponad 2200 konsumentów, aby lepiej zdefiniować tę lukę w postrzeganiu i użytkowaniu oraz dowiedzieć się, w jaki sposób firmy mogą zwiększyć wykorzystanie.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *