Connect with us

technologia

Aktualizacja Splatoon 3 do wersji 1.1.1 jest już dostępna, oto pełne informacje o aktualizacji

Published

on

Aktualizacja Splatoon 3 do wersji 1.1.1 jest już dostępna, oto pełne informacje o aktualizacji
Obraz: Nintendo

Dokładnie tydzień po premierze Nintendo wprowadziło nową aktualizację swojego najnowszego tytułu autorskiego skręć 3.

To przenosi grę do wersji 1.1.1 i zawiera sporo zmian. Wprowadzono poprawki do splatfests, kontroli gracza, trybu wieloosobowego w grze – w tym Salmon Run, dostosowania trybu fabularnego i nie tylko.

Aby zapoznać się z pełnym podsumowaniem, zobacz informacje o łatce poniżej, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:

Wer. 1.1.1 (wydany 15 września 2022)

Zmiany w Splatfests

  • Dostosowano częstotliwość występowania bitew trójkolorowych. Z perspektywy drużyny broniącej są one uruchamiane nieco rzadziej niż wcześniej.

Zmiany w sterowaniu odtwarzaczem

  • Naprawiono błąd, w którym można było skoczyć dalej niż zwykle za pomocą kołowrotka kałamarnicy, podając określone dane wejściowe podczas ładowania fali kałamarnicy.
  • Naprawiono problemy, które występowały podczas grania przez długi czas bez zamykania oprogramowania, takie jak B. Strzały z głównej broni gracza nie strzelają prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł poruszać się po powierzchni wody lub stać na wodzie podczas szybkiego poruszania się. Na przykład, gdy wykonujesz unik z dualami Splat.

Zmiany w grze wieloosobowej

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego błędy połączenia występowały z dużą częstotliwością pod koniec bitew ze względu na środowisko połączenia.
  • Naprawiono problem z Bloblobberem, przez który wykrywanie kolizji trzeciej i czwartej plamy pojedynczej salwy stawało się bardzo małe.
  • Naprawiono błąd, przez który pieniądze i doświadczenie nie były przyznawane w pewnych okolicznościach, gdy bitwa zakończyła się przedwcześnie z powodu braku graczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie mógł anulować dobierania graczy w niektórych trybach, jeśli nie było wystarczającej liczby innych graczy. Matchmaking jest teraz automatycznie anulowany po upływie określonego czasu.
  • Naprawiono błąd w Stoczni Sturgeon, przez który możliwy był dostęp do tylnej części niektórych mostów zwodzonych.
READ  Jak poprawić wydajność przy minimalnej utracie jakości • Eurogamer.net

Zmiany w wybiegu łososia

  • Rozwiązano problem polegający na tym, że błędy połączenia występowały z dużą częstotliwością pod koniec zadań ze względu na środowisko połączenia.
  • Naprawiono błąd związany z wydarzeniami Wybuch Mudmouth, w których Mudmouths poruszały się w niezamierzony sposób.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze z identycznymi tytułami byli uznawani za „wspierających rangę” i nie otrzymywali punktów rangi.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ciągłe uszkadzanie zanurzonych Paszczy za pomocą niektórych specjalnych broni powodowało awarię gry.
  • Naprawiono błąd powodujący uwięzienie graczy w terenie sceny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pod koniec bitwy liczba zdobytych punktów Grizzco była mniejsza niż liczba faktycznie dodana do zapisanych danych, co powodowało przypadki, w których gracz nie mógł odebrać nagród.
  • Naprawiono błąd, przez który wiadomości na początku trzeciej fali mogły się zmieniać w zależności od tego, czy pojawił się łosoś Chinook.

Przełącz na tryb fabularny

  • Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu ostatniego etapu wystąpił błąd komunikacji w środku pewnej sceny i gracz wrócił na boisko.
    • Oczyszczone przerywniki filmowe można obejrzeć po ponownym ukończeniu ostatniego etapu.
    • W przypadku wystąpienia tego błędu ostatni etap jest traktowany jako skasowany i można go pominąć podczas ponownej próby z menu pauzy.

Inne zmiany

  • Naprawiono błąd podczas pierwszego uruchomienia gry, w którym gra mogła utknąć i nie przejść z czarnego ekranu na ekran, na którym mieszały się żółty i niebieski atrament.
  • Naprawiono problem z pobieraniem powtórki bitwy, który czasami powodował brak postępów w grze.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas aktualizacji harmonogramu podczas próby dołączenia do znajomego.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący awarię gry, gdy gracz odwiedzał sklep.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mógł wystąpić błąd komunikacji, gdy gracz handlował sprzętem w sklepie.
  • Naprawiono błąd, w którym podczas zakupu broni mógł wystąpić błąd połączenia. Wyglądałoby na to, że gracz ma na wyposażeniu broń, mimo że nie jest w stanie jej kupić, co skutkowałoby błędem połączenia, gdy gracz próbował zaangażować się w walkę.

Ponieważ ta łatka aktualizacyjna skupia się na zmianach związanych z Splatfest i naprawia błędy, które mogą mieć znaczący wpływ na postęp w grze, nadaliśmy jej wydaniu priorytet.

Należy pamiętać, że zmiany częstotliwości Tricolor Battle należy traktować jako tymczasowe. Na razie będzie nieco więcej przypadków, w których gracze wybiorą Bitwę Trójkolorową, ale zamiast tego zostaną włączeni do walki o terytorium. W przyszłości specyfikacje matchmakingu Splatfest będą nadal dostosowywane, a ten problem zostanie rozwiązany. Planujemy wprowadzić te zmiany w nowym sezonie rozpoczynającym się w grudniu.

W następnym patchu skupimy się głównie na dostosowaniu balansu i innych problemach, które nie były obecne w obecnym patchu.

Nadal monitorujemy i analizujemy dane bitewne i planujemy wprowadzić poprawki w połowie bieżącego sezonu.


Ta najnowsza aktualizacja jest zgodna z wersją 1.1.0. Więcej na ten temat dowiesz się w nasz poprzedni post.

READ  Pokaz odmian Pokémon, aby podzielić się „najnowszymi informacjami na temat gier Pokémon” w przyszłym tygodniu

Czy już pobrałeś tę aktualizację? Zauważyłeś coś jeszcze? Zostaw komentarz poniżej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *