Connect with us

technologia

Witryna YouTube blokuje teraz tryb obrazu w obrazie w iOS 14, chyba że płacisz za premium

Published

on

Jedną z dużych nowych funkcji w iOS 14 jest tryb obrazu w obrazie, który umożliwia oglądanie wideo w małym oknie, podczas gdy robisz inne rzeczy na swoim iPhonie. Może to być przydatne, jeśli na przykład chcesz obejrzeć film z YouTube w Safari podczas rozmowy ze znajomymi lub sprawdzania poczty. Niestety wydaje się, że YouTube zrobił coś, co uniemożliwiło dalsze odtwarzanie filmów, gdy włączony jest tryb PIP – chyba że płacisz za YouTube Premium.

Przekonaj się sam wideo w witrynie YouTube w przeglądarce Safari na iPhonie i na pełnym ekranie. Po dotknięciu, aby wyświetlić elementy sterujące odtwarzaniem, w lewym górnym rogu ekranu powinna pojawić się ikona obrazu w obrazie. Dotknij go, a wideo otworzy się na krótko we własnym oknie, zanim powróci do zwykłego miejsca w witrynie YouTube. Jeśli spróbujesz wrócić do ekranu głównego podczas oglądania wideo na pełnym ekranie, zauważysz, że miga on na krótko w tryb obrazu w obrazie, zanim zniknie.

Ciekawy, jak zaobserwował MacRumors, Ty mogą Oglądaj filmy YouTube w trybie obrazu w obrazie, gdy są osadzone w witrynie internetowej. A jeśli masz YouTube Premium, obraz w obrazie działa zgodnie z oczekiwaniami. Ale to nie będzie działać poprawnie, jeśli jesteś wolnym użytkownikiem. Według wczorajszych danych tak nie było MacRumorsi pamiętam, że działał na betach iOS 14, zanim oprogramowanie zostało oficjalnie wydane w tym tygodniu.

Tryb obrazu w obrazie będzie nadal działał z filmami z YouTube w Safari, jeśli używasz iPada, niezależnie od tego, czy masz konto bezpłatne, czy premium.

Nie jest jasne, czy jest to błąd, czy też YouTube celowo usunął tę funkcję. W przypadku własnej aplikacji YouTube ogranicza możliwość odtwarzania filmów w tle do subskrybentów YouTube Premium. Wydaje się prawdopodobne, że YouTube chciałby ograniczyć obraz w obrazie do swoich płatnych subskrybentów.

READ  FF7 Rebirth zachowuje szaloną dobroć oryginalnej gry

Google i Apple nie odpowiedziały na prośbę o komentarz.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *