technologia
Twórcy LoL dają graczom możliwość podejmowania kluczowych decyzji dotyczących nowych przedmiotów dla czołgów wsparcia
❘ Opublikowany: 2023-10-03T03:04:51
❘ Zaktualizowano: 2023-10-03T03:05:04
Twórcy League of Legends pozwolili graczom wybrać nazwę nowego przedmiotu dla czołgu wsparcia, który zostanie wkrótce wprowadzony.
Wraz z udostępnieniem aktualizacji 13.19 w League of Legends programiści testowali grunt, wprowadzając duże zmiany w wielu bohaterach, przedmiotach i systemach, zanim rozpoczniemy przedsezon. Obejmują one przeróbkę problematycznego bohatera K’sante i usunięcie poziomu przedmiotów mitycznych.
Usunięcie mitycznych przedmiotów w League of Legends okaże się poważną zmianą w sposobie, w jaki gracze budują wielu bohaterów.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Wygląda na to, że oprócz usunięcia mitycznych przedmiotów Riot wprowadza nowy przedmiot wsparcia w sezonie 14. Jednak ten przedmiot jest nieco inny niż zwykle, ponieważ twórcy proszą graczy o opinię na temat tego, jak przedmiot powinien się nazywać.
Możliwym tematem nowego artykułu mógłby być uroczy motyw Bandle City.
Twórcy LoL-a pozwolili graczom wybrać motyw nowego elementu wsparcia
W jednym aktualny wpis na blogu Jak zapowiadali twórcy, ogłosili, że teraz dają graczom możliwość wyboru tematu artykułu, który ukaże się w styczniu 2024 roku.
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze aktualizacje na temat e-sportu, gier i nie tylko.
Przedmiot, obecnie nazywany „Idź szybko z przyjaciółmi”, to „przedmiot wspierający dla czołgów takich jak Leona, Nautilus, Alistar lub każdy wojownik walczący w zwarciu, który szuka nieco większej szybkości ruchu i przeżywalności”.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Jednakże obecna konwencja nazewnictwa nie do końca odpowiada gustowi Riot, dlatego też zwrócili się oni do graczy o pomoc. Gracze mają do wyboru trzy różne tematy i głosują w kliencie.
Od wyboru złowrogiego Upiornego Zaproszenia, przez Shurimańskiego Pioniera, po uroczą Fanfarę Skauta – przyszłość tego przedmiotu League of Legends zależy od graczy.
Artykuł kontynuowany po reklamie
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”