Connect with us

technologia

Szef Xbox „ufa” Nintendo, że nie zrobi niczego, co mogłoby zaszkodzić branży gier

Published

on

Obraz: Nintendo

Jeśli nie żyłeś pod kamieniem przez ostatni tydzień, będziesz świadomy, że największa obecnie wiadomość w grach dotyczy zakupu przez Microsoft Activision Blizzard, wydawcy takich marek jak Call of Duty, Warcraft, Skylanders inny Crash Bandicoot.

ten Zakup 68,7 miliardów dolarów przewidywalnie spowodował, że ludzie zaczęli zgadywać, kto jest następny w tej grze o konsolidację branży, a także w wywiadzie dla Washington Post, szef Xbox, Phil Spencer, stwierdził, że „ufa” tradycyjnym rywalom Sony i Nintendo, ale obawia się zewnętrznych wpływów wkraczających do sektora gier.

Mówiąc o Sony i Nintendo, Spencer powiedział:

Mają długą historię w grach wideo. Nintendo nie zrobi niczego, co na dłuższą metę zaszkodzi grom, ponieważ jest to biznes, w którym się znajdują. Sony jest takie samo i ufam im. … Valve jest tak samo. Kiedy spojrzymy na innych wielkich technologicznych konkurentów Microsoftu: Google ma wyszukiwarkę i Chrome, Amazon ma zakupy, Facebook ma społecznościowe, wszystkie te wielkie firmy konsumenckie. … Dyskusja, którą odbyliśmy wewnętrznie, gdzie te rzeczy są ważne dla innych firm technologicznych ze względu na to, do ilu konsumentów docierają, gry mogą być tym dla nas.

Spencer ma złożył zapewnienia że Microsoft zamierza nawiązać pozytywne relacje ze swoimi rywalami, ale z takimi firmami jak Google, Meta, Apple, Netflix i Amazon, które próbują wkroczyć do branży gier, łatwo jest postrzegać niedawny zakup Microsoftu jako sposób na wzmocnienie jego pozycji jako wiodące światło w sektorze gier. Oczywiście okaże się, czy przejęcie Microsoftu rzeczywiście będzie pozytywnym posunięciem dla branży gier.

Spencer dodaje, że podejście Microsoftu odchodzi od koncepcji posiadania jednej platformy na rzecz strategii niezależnej od urządzeń:

Myślę, że mamy unikalny punkt widzenia, który nie dotyczy tego, jak wszystko musi działać na jednym urządzeniu lub platformie. To był prawdziwy punkt zwrotny dla nas, patrząc na gry jako okazję konsumencką, która może mieć podobny wpływ na Microsoft, jak niektóre z innych firm konsumenckich na dużą skalę robią dla innych wielkich konkurentów technologicznych. Wspaniale było widzieć wsparcie, jakie otrzymaliśmy od firmy i zarządu.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *