Connect with us

Zabawa

Szef Discovery International, Jak wygrywać w globalnym streamingu

Published

on

JB Perrette ma wyjątkową pozycję w światowym biznesie telewizyjnym.

Od dawna odkrycie International Chief zasiada w zbiorze ponad 200 kanałów obsługujących treści w ponad 50 językach. Tego lata jest w trakcie wdrażania usługi przesyłania strumieniowego Discovery Plus na wielu terytoriach, na których Discovery ma silną pozycję, i pomagał w kierowaniu Discovery Eurosport i relacjami z Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Niedawno był zaangażowany w spór z polskim rządem z powodu prób zakazu posiadania mediów poza Europą, co dotknęłoby tamtejszą grupę TVN Discovery.

Więcej różnorodności

Poruszanie się w przeciwprądzie globalnej gospodarki to codzienny obowiązek Perrette, która od 2014 roku kieruje Discovery International. Premiera Discovery Plus, rozwój Eurosportu i zaskoczenie ogłoszeniem w maju fuzji Discovery i WarnerMedia sprawiły, że rok 2021 był bardzo dynamiczny, mówi Perrette w najnowszym wydaniu różnorodność Podcast ”Czysto dla biznesu”.

„Musisz mieć lokalną infrastrukturę”, aby odnieść sukces na rynkach całego świata, mówi. „Idea „międzynarodowości” jako jednego słowa jest wielkim mylącym określeniem. To zbiór bardzo różnorodnych, bardzo bogatych i bardzo różnych rynków.”

Korzyści Discovery z wprowadzenia Discovery Plus wynikają również z doświadczenia, jakie rodzaje programów i opcje cenowe działają, a jakie nie na tych różnych rynkach, mówi Perrette. Jego zespół pracuje nad różnymi opcjami pakietowania dla Discovery Plus, Eurosportu i innych aktywów pod patronatem Discovery International.

„Mamy ludzi i zespoły, które znają lokalne rynki, znają kanały marketingowe, znają lokalne społeczności produkcyjne” – powiedział. „W tym przypadku przypisuję Netflixowi prawdziwy kredyt za spłaszczenie świata z punktu widzenia konsumowania międzynarodowych i globalnych treści. Jesteśmy tutaj dobrze przygotowani, ponieważ mamy wieloletnie doświadczenie na poziomie lokalnym i międzynarodowym.”

Perrette jest długoletnim porucznikiem dyrektora generalnego Discovery, Davida Zaslava. Obaj pracowali razem w sprzedaży w NBC i NBCUniversal przez 11 lat, zanim Zaslav przejął zarządzanie Discovery w 2007 roku. Cztery lata później Perrette zajął pierwsze miejsce jako Chief Digital Officer, zanim przejął International.

READ  „Rolnik szuka żony”. W programie łzy i przypływ rozpaczy - o2

Perrette jest wyraźnie przygotowany do odegrania dużej roli w połączonej spółce WarnerMedia-Discovery, jeśli ta umowa o połączeniu zostanie zatwierdzona przez organy regulacyjne. Przed zamknięciem transakcji Perrette może na razie mówić tylko o planach na przyszłość w najszerszym tego słowa znaczeniu.

„To będzie siła napędowa dla bezprecedensowej gamy treści do pracy”, mówi, powołując się na zakres połączonych firm w zakresie dramatu, komedii, stylu życia i programów opartych na faktach, a także wiadomości i sportu. „Pytanie do nas brzmi, jak możemy przedstawić klientom tę niesamowitą ofertę w prosty i przekonujący sposób”.

Najlepsze z różnorodności

Zapisać się do Biuletyn na temat różnorodności. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas na Facebook, Świergot, oraz Instagram.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *