Connect with us

technologia

Spellbreak kończy się w 2023 roku, deweloperzy teraz w Blizzard For Warcraft

Published

on

Spellbreak kończy się w 2023 roku, deweloperzy teraz w Blizzard For Warcraft

W Spellbreak czarodziej rzuca zaklęcie, podczas gdy robot i inny czarodziej obserwują w tle.

obrazek: proletariat

łamanie czarówOparta na magii Battle Royale, jest zaczarowana i zostanie wycofana na początku przyszłego roku, ogłosił deweloper Proletariat w poście na blogu. Ponadto całe studio zostanie przejęte przez Blizzard, co jest wynikiem niedawnego przejęcia, które ma pobudzić rozwój World of Warcraft.

Wieści o wyłączeniach zawsze są do bani, ale ta uderza mnie trochę mocniej niż inne. łamanie czarów to nie tylko odświeżająco wyjątkowe wejście do szalonej bitwy królewskiej, która polega na rzucaniu zaklęć, aby stać się największym wojownikiem. Była to również jedna z nielicznych gier, która uspokoiła najciemniejsze dni pandemii.

Kontynuuj czytanie: łamanie czarów jest Awatar: Ostatni Władca Powietrza: Battle Royale i jest właścicielem

łamanie czarów udostępniona za darmo na konsolach, PC i Switchu we wrześniu 2020 r. – z pełną, choć chwiejną grą międzyplatformową na wszystkich platformach – dzięki czemu gra jest łatwa do grania ze znajomymi. Mimo że ma strukturę strzelanki z perspektywy trzeciej osoby, zamiast broni rzucasz zaklęcia i możesz je łączyć z pomysłowymi efektami. To kurwa zdecydowało. Proletariat dodał tryb podobny do Deathmatch wkrótce po pierwszym wydaniu gry. Dziwaczny też panowałchociaż niektórzy z nas (cześć) tęsknią za dłuższą kampanią dla jednego gracza, która opiera się na podstawowej mechanice gry.

Nie jest jasne, kiedy dokładnie gra zamknie swój serwer na początku 2023 roku, ani jakie rekompensaty – jeśli w ogóle – zaoferuje studio graczom, którzy wydali pieniądze na mikrotransakcje. Proletariat nie zareagował kotakuprośba o komentarz przed publikacją.

Później tego roku Blizzard zamierza opublikować stado smokówświetne rozszerzenie dla World of Warcraft Jak sugeruje tytuł, pozwala to latać latawcem. Proletariat popiera Warcraft rozwój od maja, odpowiedni grybeat.

Firma macierzysta Blizzarda, Activision Blizzard, przez ostatni rok trafiała na pierwsze strony gazet po przeprowadzeniu dochodzenia przez wiele agencji rządowych w sprawie zarzutów o zakorzenioną kulturę nadużyć, dyskryminacji i nękania. Sam Blizzard był regularnie przedmiotem kontrowersji; ostatni rok, a kotaku raport szczegółowo opisuje istnienie tak zwanego „Cosby Suite” na dorocznym spotkaniu firmy na BlizzConie.

„W niektórych z najwcześniejszych rozmów rozmawialiśmy o tym, jak planują kontynuować ulepszanie kultury i nadal tworzyć wspaniałe miejsce pracy dla programistów” – powiedział Seth Sivak, dyrektor generalny Proletariatu. grybeat. „To było zachęcające. Oczywiście wciąż jest wiele do zrobienia, aby nadal tworzyć świetne miejsce pracy dla programistów. Ale byliśmy całkiem zadowoleni i usatysfakcjonowani kierunkiem [they’re] spcerować.”

Blizzardowi nie są oczywiście obce składane studia, które nabywa. W zeszłym roku, niedługo po wydaniu w 2020 roku poprawionej wersji Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Blizzard porzucił nazwę studia autorstwa Vicarious Visions, a ci programiści podobno pracują nad innymi grami Blizzarda, w tym Diablo. (Następny wpis, Diablo IVukaże się w przyszłym roku.) Według samego Tony’ego „Birdmana” Hawka, przed zmianą, Vicarious Visions pracowało nad podobnym wydawnictwem do Profesjonalna łyżwiarz Tony Hawks 3 oraz 4.

„Stawiamy graczy na pierwszym miejscu we wszystkim, co robimy i ciężko pracujemy, aby spełnić i przewyższyć ich oczekiwania”, powiedział prezes Blizzard Mike Ybarra w oświadczeniu o przejęciu Proletariatu. „Dużą częścią dbania o nasze zespoły jest upewnienie się, że mamy zasoby do tworzenia doświadczeń, które pokochają nasze społeczności, a także danie naszym zespołom miejsca na odkrywanie jeszcze bardziej kreatywnych możliwości w swoich projektach. Proletariat idealnie nadaje się do wspierania misji Blizzarda polegającej na częstszym dostarczaniu wysokiej jakości treści naszym graczom.”

Przedstawiciele Blizzarda nie odpowiedzieli kotakuprośba o komentarz.

READ  Procesory Arm's oparte na Cortex X2 są o 30 procent szybsze i bardziej wydajne
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *