Connect with us

Zabawa

Rozwój Cyberpunk 2077 rozpoczął się dopiero w 2016 roku, zwiastun E3 2018 „Was Faked”

Published

on

Według nowego raportu na temat trudnego cyklu rozwojowego Cyberpunk 2077, prace rozpoczęły się dopiero w 2016 i 2018 roku.

Nowy raport z Bloomberg, składający się z kilku wywiadów z programistami (którzy poprosili o anonimowość w celu ochrony swojej kariery), opisuje różne problemy wpływające na proces tworzenia Cyberpunk 2077 aż do niespokojnego początku.

Chociaż Cyberpunk 2077 został zapowiedziany ze zwiastunem w 2012 roku, „W tamtych czasach firma nadal koncentrowała się głównie na ostatecznym tytule, a pełny rozwój rozpoczął się dopiero pod koniec 2016 roku, powiedzieli pracownicy. W tym momencie, według osób zaznajomionych z projektem, CD Projekt w zasadzie naciskał przycisk resetowania. „

Nie wspominając o tym, że demo E3 2018, które pokazywało wiele obiecanych funkcji gry i zrobiło wrażenie zarówno na dziennikarzach, jak i na ogólnej publiczności, było całkowicie fałszywe. W artykule czytamy: „CD Projekt nie sfinalizował jeszcze i nie zakodował podstawowych systemów rozgrywki, dlatego w produkcie końcowym zabrakło tak wielu funkcji, takich jak napady na samochody. Twórcy stwierdzili, że demo to strata miesięcy, które należało poświęcić na tworzenie gry. „

Podczas tworzenia gry pojawiło się wiele innych problemów, na przykład awaria szefa studia Adama Badowskiego z napiwkiem Wiedźmin 3 Deweloperzy nad kierunkiem rozgrywki i kreowaniem jej depresji, barier kulturowych i językowych spowodowanych przez tych, którzy mówili tylko po angielsku lub po polsku, nie zatrudniając wystarczającej liczby osób do pracy, aw jednym przykładzie deweloperzy musieli tworzyć własne shadery na bieżąco ponieważ w przeciwnym razie narzędzia nie byłyby dla nich dostępne.

Raport jest wynikiem publicznych przeprosin Marcina Iwińskiego, współzałożyciela CD Projekt Red, na Twitterze zeszły tydzień. Studio ma obecnie dwa możliwe procesy sądowe: to New York Times zgłosił, że studio za tym stoi Cyberpunk 2077 może stanąć w obliczu pozwu wynikającego z wniosku o zatwierdzenie z Warszawy. Cóż potem KotakuSzykuje się kolejny pozew przeciwko amerykańskiej firmie CD Projekt Red.

READ  Międzynarodowy Festiwal Filmów Kobiet kończy Miesiąc Historii Kobiet 40 filmami kobiet o kobietach

Początek Cyberpunk 2077 był pełen kontrowersji i błędów, a pierwsza aktualizacja została wprowadzona w zeszłym tygodniu, która rozwiązała niektóre problemy. Najbardziej godnym uwagi z tych problemów było to, że gdy na szczęście pliki kopii zapasowej odtwarzacza przekraczały 8 MB, pliki kopii zapasowej odtwarzacza były uszkodzone Cyberpunk 2077 najnowsza łatka (1.06) usunęło limit 8MB plików pamięci w wersji PC. Jest to jednak dobra wiadomość dla tych, którzy stracili już swoje zapisy. Jednak CD Projekt Red twierdzi, że „niestety nie naprawi plików kopii zapasowych uszkodzonych przed aktualizacją”.

Oprócz błędów, które nękały początek, Liana Ruppert z GameInformer doznała poważnego ataku podczas gry. Było to spowodowane wzorami światła podobnymi do tych używanych przez neurologów do wywoływania drgawek u pacjentów. Później odkryto również, że gra nie posiadała wyraźnego ostrzeżenia o epilepsji na początku gry, co zostało teraz naprawione.

Ta sama gra RPG była widziana jeszcze przed premierą, z wieloma innymi kontrowersjami Raporty z Transfobiai Crunch Culture, a także studio odmawiają udostępniania informacji o dostępności gry. Przeczytaj, dlaczego uważamy, że CD Projekt Red powinien to potwierdzić Cyberpunk 2077 ′opcje ułatwień dostępu wcześniej.

Według nowego raportu z BloombergKierownictwo CD Projekt wzięło na siebie odpowiedzialność za błędną publikację Cyberpunk 2077 i powiedział personelowi, że bez względu na to, jak gra zostanie oceniona, otrzymają pełne premie. Wcześniej deweloperom powiedziano, że otrzymają dodatkowe wynagrodzenie w oparciu o zagregowaną krytyczną wydajność gry przedstawioną przez Metacritic.

ZA Raport opublikowany przez Bloomberg okazało się, że usterki gry i trudny start kosztowały założycieli CD Projekt Red ponad 1 miliard dolarów. W ciągu ostatniego tygodnia akcje spółki spadły, mimo że nie odnotowały żadnych minimów. Poza tym w Uwaga dla inwestorówZarząd CD Projekt Red ogłosił, że oprócz 8 milionów sprzedanych w przedsprzedaży, gra sprzedała się w dodatkowych pięciu milionach egzemplarzy, co daje łączną liczbę sprzedanych egzemplarzy do ponad 13 milionów. Liczba ta uwzględnia „zwroty od klientów detalicznych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i cyfrowych”.

READ  Światowy Festiwal Filmowy powraca triumfalnie

Cyberpunk 2077 jest obecnie dostępny na PC, Xbox One i Google Stadia. Kopie detaliczne są nadal dostępne na PS4, ale Sony usunęło grę ze sklepu PSN. Tymczasem oficjalny sklep Microsoft Store zawiera oświadczenie ostrzegające graczy o problemach z wydajnością do czasu aktualizacji wersji Xbox One. Dzięki wstecznej kompatybilności gra może działać również na Xbox Series X | S i PS5 są odtwarzane. Możesz przeczytać nasze podsumowanie gry tutaj: „Cyberpunk 2077 jest głęboko sprzeczną grą, którą pokochasz w końcu, ale której nienawidzisz i będziesz głęboko rozczarowany. „

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *