Connect with us

Sport

Rozpoczęcie usuwania węgla ze szlaku Antis | Wiadomości, sport, praca

Published

on

Rozpoczęcie usuwania węgla ze szlaku Antis |  Wiadomości, sport, praca

Doug Brown, menadżer Antis Township, obserwuje, jak spychacz zbiera odpady węglowe w Antis Township przy Kerbaugh Road, obok głównych torów kolejowych. Zdjęcie lustrzane autorstwa Williama Kiblera

Pracownicy rozpoczęli oczyszczanie kopca węgla odpadowego na południe od Bellwood, pomiędzy główną linią kolejową a polną drogą równoległą do Kerbaugh Road – dwuletni projekt obejmujący większość tego, co zaplanowano w ramach drugiej fazy planowanego przez Antis Township szlaku First Frontier Valley Trail jest potrzebne.

Robindale Energy z siedzibą w Latrobe wydobędzie większość z około 360 000 ton materiału i przetransportuje go do elektrociepłowni, gdzie zostanie zmieszany z innymi paliwami i spalony w celu wytworzenia energii elektrycznej.

Projekt jest finansowany z dotacji na rzecz opuszczonych terenów kopalnianych w wysokości 1,3 miliona dolarów i administrowany przez stanowy Departament Ochrony Środowiska. Stworzy to wzniesiony, płaski teren, na którym gmina będzie mogła zbudować boiska sportowe lub inne obiekty uzupełniające ścieżkę biegnącą wzdłuż istniejącej nawierzchni żwirowej.

Kilka miesięcy temu firma zajmująca się pozyskiwaniem drewna wycięła las porastający grań, zmieliła drzewa i zarośla, a następnie zdeponowała materiał na miejscu, aby później wymieszać go z ziemią po zakończeniu usuwania węgla.

Pracownicy Robindale użyli buldożera do przecięcia dróg w grani, aby koparka mogła rozpocząć wkopywanie się w czarną mieszankę i załadować ją na trzyosiowe wywrotki.

Według menadżera gminy Douga Browna podwykonawca Glenn O. Hawbaker będzie przewozić materiał i udostępnić więcej ciężarówek po zakończeniu prac związanych z układaniem nawierzchni na zimę.

Brown powiedział, że w godzinach szczytu Hawbaker będzie przewozić od 70 do 80 ładunków dziennie, w zależności od warunków pogodowych i dostępności pojazdów ciężarowych.

Ilość węgla odpadowego, który należy usunąć, zależy od tego, co znajdą pracownicy, powiedział.

READ  Milik i Marsylia mogą być właściwą grą we właściwym czasie

Używają sit do oddzielania materiału użytkowego od brudu i skał.

Pozostały brud i skały zostaną ostatecznie pokryte błotem ze stawu Lakemont.

Brown twierdzi, że antyterroryści otrzymują zwrot wartości energetycznej węgla odpadowego.

Władze miejskie ustawiły barierki uniemożliwiające wjazd na teren obiektu osobom poruszającym się na czterech kołach.

Etap 2 będzie przebiegał od Becker Road do Lower Riggles Gap Road.

Plan wędrówki

Etap 1 szlaku przebiega pod wiaduktem Route 865 w środku Bellwood, wzdłuż alei, nad głównymi torami istniejącego mostu dla pieszych, nad Bells Gap Run na planowanym nowym moście, a następnie równolegle do potoku do Becker Street, – powiedział Brown.

PennDOT obsługuje fazę 1 i zapewnia dotację w wysokości 1,5 miliona dolarów, która sfinansuje prawie wszystkie prace.

Społeczność ma nadzieję, że PennDOT opublikuje w tym roku zapytania ofertowe.

Jeśli tak się stanie, większość prac będzie można wykonać w przyszłym roku, chociaż mogą wystąpić komplikacje.

Budowa mostu nad Bells Gap Run będzie wyzwaniem, ponieważ w okresie od października do kwietnia w tym strumieniu pstrągów nie wolno prowadzić żadnej działalności – dodał.

Część alei będzie utwardzona, pozostałe obszary będą miały nawierzchnię żwirową.

Faza 3 obejmowałaby szlak z Lower Riggles Gap Road do początku szlaku w Logan Township, w pobliżu Ponderosa Drive i North Fourth Avenue, na północno-wschodnim krańcu miasta.

Nie ma dokładnych planów dotyczących sposobu przeprowadzenia etapu 3 ani sposobu jego finansowania, chociaż możliwe jest, że pracownicy władz miejskich wykonają większość pracy, ponieważ szlak będzie przebiegał po starym, stabilnym torze kolejowym – twierdzi Brown, dostarczając fundamentów. .

Gmina rozpoczęła realizację projektu kilka lat temu, spodziewając się, że inne gminy i agencje utworzą szlaki, które pomogą połączyć szlak Antis z innymi już istniejącymi, powiedział Brown.

READ  Gwiazda rugby z Westport jedzie do Polski

Odpady węglowe

Węgiel odpadowy na terenie Etapu 2 pochodził z działalności przemysłowej rozpoczętej w 1905 r., kiedy HS Kerbaugh Co. z Filadelfii zatrudniła wykonawcę do budowy obiektu kolejowego, który składał się z odlewni, warsztatu mechanicznego, warsztatu budowy wagonów i magazynu zaopatrzenia. jak wynika z artykułu „Kerbaugh, Pensylwania, niedokończone miasto hrabstwa Blair” autorstwa lokalnego historyka Michaela Farrowa.

Fabryka zaprzestała działalności w 1917 r., ale została ponownie otwarta w 1920 r. przez spółkę Poland Construction Co. z Filadelfii, powiedziała Farrow.

Polska sprzedała teren trzy lata później firmie National Steel Construction Co., która przekształciła obiekt w celu produkcji stali konstrukcyjnej i innych rodzajów stali na budynki i zbiorniki magazynowe.

National Steel sprzedał posiadłość kolei Pennsylvania pod koniec 1925 roku.

Większość budynków zniknęła do 1930 roku i do tego czasu samochód był własnością Dixon Motor Co. z Altoona, która według Farrow zamierzała tam zbudować fabrykę samochodów ciężarowych.

Według biegłego, którego gmina zleciła zbadanie nieruchomości kilka lat temu, teren mógł kiedyś służyć jako obiekt do transportu, składowania i przetwarzania węgla.

Według Browna PRR wykorzystywała to miejsce także do rozładunku popiołu i wypalonego węgla z lokomotyw.

Z pisarzem Mirror Staff Williamem Kiblerem można się skontaktować pod numerem 814-949-7038.

Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej



Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *