Connect with us

Zabawa

Reżyserka „Cerulia” Sofia Carrillo, producent „Roma” Nicolas Celis Zespół „Insectario” (WYŁĄCZNIE)

Published

on

Reżyserka „Cerulia” Sofia Carrillo, producent „Roma” Nicolas Celis Zespół „Insectario” (WYŁĄCZNIE)

ANNECY – Ważna wiadomość dla meksykańskiego filmu animowanego, który skupia uwagę reżysera w Annecy Sofii Carrillo („Smutny dom”, „Cerulia”) współpracuje z producentem „Roma” Nicolasem Celisem i scenarzystką „Dance of the 41” Moniką Revilla, aby nakręcić „Insektario”, który ma duże szanse być jednym z pierwszych, które zostaną zatrzymane -filmy ruchome z Meksyku.

Napisany przez Revillę, Insectario jest skierowany do rodzinnej publiczności i jest kręcony w Celis’ Pimienta Films.

Więcej różnorodności

Carrillo, który pracował nad meksykańską drugą częścią Guillermo del Toros Pinokio, opartą na El Taller del Chucho Guadalajary, opowiedział różnorodność że „Insectario” będzie opierać się na tym samym estetycznym uniwersum „Cerulii” i użyje tych samych lalek, a czasem tych samych zestawów.

„Insectario” to coś w rodzaju kontynuacji świata „Cerulii”, ale z samodzielną historią, która broni się sama – powiedziała.

W Cerulii, ukoronowaniu triumfu Carrillo i jednym z najbardziej rozchwytywanych reżyserów w Meksyku, mała dziewczynka bawi się w domu swoich dziadków i odwiedza go po latach, gdy ich dziadkowie zmarli, a dom został wystawiony na sprzedaż.

Kiedy wraca, jej wspomnienia z dzieciństwa są dosłownie wciąż żywe w domu, część świata zwierząt i zwierząt domowych wymierających w życiu miejskim, jak opowiada krótko w przypadku rodziny dziewczynki, i otrzymujących większy rezonans w szerszym świecie na jednym nowym, prowokującym do myślenia poziomie.

„Insektario”, powiedział Carrillo, jako przesłankę zadaje pytanie: co by się stało, gdyby wszystkie owady na świecie ożyły? Opowiada historię asystenta entomologa, który musi uwolnić wszystkie owady świata uwięzione w insektarium.

„Ten film jest swego rodzaju hołdem złożonym Władysławowi Starewiczowi, jednemu z ojców założycieli animacji poklatkowej” – powiedział Carrillo. „Minęło ponad sto lat od krótkometrażowego filmu Starewicza Zemsta kamerzysty z 1912 roku. W dzisiejszych czasach owady znikają w zawrotnym tempie, co dodaje kolejną warstwę znaczenia aktowi ich wskrzeszania” – dodała, zauważając, że słowo „insektarium” oznacza zbiór owadów, które mogą być martwe lub żywe: „Nasz film gra w wieloznaczności terminu w krainie animacji”.

Zainteresowanie Revilli Insectario, które podziela Carrillo, polega na „rozmawianiu o owadach z punktu widzenia nostalgii, z punktu widzenia ich zniknięcia” – powiedziała.

„Pamiętam, że moje dzieciństwo było pełne owadów. W szkole próbowaliśmy ratować Cataliny, bo miały szczęście; Motyle Monarch przybyły do ​​mojego ogrodu podczas migracji. Teraz owady zniknęły z mojego życia” – dodała Revilla, która napisała także odcinki House of Flowers „Ktoś musi umrzeć”.

Insectario ma klasyczną strukturę narracyjną składającą się z trzech aktów, ale jest to także „wywrotowa hybryda gatunku, częściowo film o napadzie, częściowo dystopijna opowieść, która zawiera również nostalgiczną estetykę Sofíi i jej zrozumienie podprogowych lęków” – dodał Revilla.

„Chciałem pracować z Sofią od lat i połączenie doświadczenia całej naszej trójki w celu stworzenia filmu, który jest niezwykle mocny, wysokiej jakości i skierowany do światowej publiczności, jest niezwykle ekscytujące” — powiedział Celis. „Czuję, że ten film pozycjonuje Sofíę poprzez jakość jej pracy i da jej swobodę robienia wszystkiego, na co ma ochotę” — dodał.

„Praca z Moniką i Nico jest bardzo poruszająca. Są genialni i jestem pod wrażeniem tego, jak pozytywnie postrzegają moją pracę” – powiedział Carrillo.

To, co najlepsze w różnorodności

Zapisać się do Biuletyn Różnorodności. Aby uzyskać najnowsze wiadomości, śledź nas Facebook, ŚwiergotI Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *