Connect with us

technologia

Poznaj nową, przerobioną klasę w grze Warhammer 40,000: Darktide

Published

on

Poznaj nową, przerobioną klasę w grze Warhammer 40,000: Darktide

Mięso i ziemniaki z Warhammer 40,000: Mroczny Przypływ zawsze były solidne. Fajnie jest zanurzyć się w mieście roju Tertium jako psionik, weteran, fanatyk lub ogrin. Walka w grze jest brutalna, emocjonująca i głęboko satysfakcjonująca; Ścieżka dźwiękowa jest po prostu świetna i uwielbiam pogawędki pomiędzy każdą klasą postaci. Jednak ze względu na systemy gra miała trudności z utrzymaniem dynamiki po wydaniu poza B. Ulepszenia broni, rozwój postaci i różnorodność w późnych fazach gry.

Ciemna falaNajnowsza łatka, wydana 3 października, może to wszystko zmienić. Walczyłem w głębinach Tertium, nadając każdej klasie nowy akcent i jestem pod wrażeniem, o ile bardziej dynamiczna jest każda postać. Każda z czterech klas ma nowe główne narzędzia – na przykład psionik może być wojownikiem dystansowym Szklana armata który rozbija specjalnych wrogów jednym uderzeniem mózgu, opiekuńczy przyjaciel, który tworzy tarcze wokół swoich sojuszników, lub Lord Sithów za pomocą wszelkiego rodzaju śmiercionośnych pocisków, który rozdziera grupy wrogów.

Dodaj głębię Ciemna fala

Aby to zrekompensować, po oddaniu w ręce graczy wszystkich tych nowych, ekscytujących narzędzi, Fatshark wzmocnił także wrogów. Snajperzy, Traperzy i Chaos Ogryn zawsze sprawiali wrażenie zagrożenia, a teraz są jeszcze bardziej paskudni. Nawet pokorni złoczyńcy, którzy kiedyś stanowili przeszkodę na drodze, mają teraz trochę więcej kopa, jak Strzelec Parch. Efektem końcowym jest to, że gry wydają się bardziej wymagające i niebezpieczne – zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Karty i muzyka są takie same, ale strategia jest bardziej zróżnicowana; Gra wygląda teraz tak Ciemna fala 2.0.

Oto jak zmiany działają w praktyce: Każda postać ma granat, zdolność klasową i aurę. Na przykład Ogrin może rzucić kamieniem, pudełkiem małych granatów lub dużym granatem. Każda opcja ma swoje zalety i wady; Jedna opcja może być świetna do eliminacji dużego, konkretnego celu, podczas gdy inne opcje mogą być świetne do eliminacji małych grup specjalistów lub ogromnej hordy rojących się ospowców.

Każda klasa może wybierać pomiędzy trzema nowymi zdolnościami klasowymi, w tym jedną, która jest znacznie silniejszą, ulepszoną wersją ich pierwotnej zdolności. Pozostałe dwa radykalnie zmieniają sposób, w jaki klasa gra w grze. Weteran może wykorzystać swoją zdolność do podświetlania wrogich specjalistów i strzelać salwami z dystansu lub może zdecydować się na opcję pozwalającą mu na ukrywanie się. Wreszcie, aury zapewniają reszcie twojej drużyny cenne statystyki, takie jak wytrzymałość lub skrócenie czasu odnowienia.

Umiejętności te są połączone w sieć drzewa talentów. Dużym opcjom głównym towarzyszą mniejsze wzmocnienia statystyk i umiejętności użytkowe. Moją największą krytyką nowego systemu jest to, że pełna struktura drzewa talentów jest przytłaczająca. Paraliż decyzyjny pojawia się szybko, zwłaszcza gdy grasz wieloma postaciami na poziomie 30. Byłoby miło, gdyby Fatshark jeszcze bardziej podkreślił, które decyzje są najważniejsze i sprawił, że intencje każdej ścieżki talentów były nieco jaśniejsze. Kiedy już pozbyłem się niepewności i zacząłem podejmować pewne decyzje, świetnie się bawiłem, eksperymentując ze wszystkimi nowymi zabawnymi zabawkami w szafie.

Świeża warstwa farby

Ta aktualizacja to robi Ciemna falaLista klas wydaje się znacznie szersza. Zawsze istniały różnice w obrębie każdej klasy, ale teraz każdy archetyp ma trzy różne odmiany. Weteran jest teraz strzelcem, dowódcą drużyny lub strzelcem bliskiego zasięgu, który używa ukrycia. Ogryn może być dużym chłopcem z minipistoletem, czołgiem z tarczą i drwiną obszarową lub brutalnym awanturnikiem.

Zmiany wykraczają daleko poza zwykłe ulepszenia drzewka talentów: w centrum zadań Gwiazdy Żałoby pojawiły się nowe przerywniki filmowe, które stanowią ogromny postęp w porównaniu z kilkoma przerywnikami fabularnymi, które gracze mogli odblokować w momencie premiery.

Niektóre wątki wydawały się porzucone, ale w tym patchu powracają do nich ponownie. W samouczku pojawia się złoczyńca, który drwi z gracza, a następnie znika – w tej aktualizacji pojawia się ponownie, aby nękać osoby odrzucone za pośrednictwem komunikacji. Jeśli chodzi o zdrajcę, którego gracz odkrywa po osiągnięciu 30 poziomu, okazuje się, że nadal przebywa na Gwieździe Żałoby… jako sprzedawca-służba po lobotomii. Bardzo ciemno i ponuro!

Ciemna fala zawsze miał jedne z najlepszych dialogów i szczekania w tej dziedzinie, a w grach pojawia się mnóstwo nowych interakcji. Grając w ciągu ostatnich kilku dni, natknąłem się na kilka gier, w których ta łatka dodała jedynie nowe dialogi. Mimo że każdą mapę znam jak własną kieszeń, wszystko wciąż wydaje mi się nowe, a dodany dialog jest dużą częścią tej nowości.

Byłem tym podekscytowany Ciemna fala kiedy został wydany po raz pierwszy w 2022 r., ale od tego czasu Fatshark poświęcił czas, aby odpowiedzieć na opinie fanów i wrócić do deski kreślarskiej. Przez jakiś czas było cicho, ale ta nowa aktualizacja pokazuje, że przerwa w aktualizacji Fatshark miała dobry cel. Ciemna fala jest głębszy i potwierdza swoje miejsce jako jeden z najlepszych Warhammera 40 tys Gry aktualnie dostępne na rynku.

Ciemna fala jest już dostępny na Xbox Series X; Gra jest również oznaczona na Steamiegdzie jest obecnie przeceniony z 35% zniżką.

Czytaj więcej

READ  Jak radzić sobie ze złożonymi problemami IP w europejskich technologiach M&A
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *