Connect with us

Zabawa

Platformy nadawcze badań telewizji cyfrowej prognoza na 2026 r. Subskrypcje

Published

on

Gdyby każda z usług oferowanych w modelu SVoD miała tylko jeden abonament, to do 2026 roku wystarczyłoby na co piątą populację świata. Jednak wielu użytkowników kupuje jednocześnie dostęp do kilku platform. Tylko w Chinach i Stanach Zjednoczonych za 5 lat będzie żyło 49 proc. Klienci płatnych serwisów streamingowych. Obecnie jest to 56%, ponieważ ten rodzaj usługi po raz pierwszy występuje najczęściej w USA. W nadchodzących latach zdobędą popularność w wielu innych krajach.

Czy Disney + pokona Netflixa?

Prognozy pokazują, że będzie to wiodący dostawca platform transmisyjnych na świecie W 2026 roku Disney będzie miał + 284,2 mln użytkowników. Netflix będzie ich miał 270,7 mln. Zajmie następujące miejsca: Amazon Prime Video (243,4 mln), HBO Max (76,3 mln) i Apple TV+ (35,6 mln). Disney+ przyciągnie do 141 milionów użytkowników, Netflix 53 miliony. Do 43 proc. Abonenci Disney+ pochodzą z Azji, a platforma przyniesie im markę Hotstar w 13 krajach regionu.

Obecnie Netflix ma 209 mln użytkowników, Amazon Prime Video 200 mln, a Disney + 110 mln. Ta ostatnia platforma zostanie uruchomiona w Polsce i na kilku innych rynkach dopiero w przyszłym roku. Ogłoszono również, że HBO Max wystartuje po raz pierwszy w 2022 roku. Apple TV+ nie ujawnia swojej liczby abonentów, ale wiadomo, że jest ona mniejsza niż 20 milionów.

Dobre prognozy dla innych stron internetowych

Z widoku innych serwisów skorzysta nawet 377 mln użytkowników. Prawdopodobnie obejmuje to lokalnych graczy, takich jak Player i Polsat Box Go, a także marki obecne tylko w niektórych regionach. To na przykład Viaplay, który działa w Skandynawii, krajach bałtyckich, Polsce, a wkrótce trafi także do Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Holandii. Platforma SkyShowtime zostanie również uruchomiona w Europie w przyszłym roku.

READ  Oscar Volley: Jak wybierasz tylko 15 finalistów dla najlepszego filmu międzynarodowego? - blogować

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *