Connect with us

Zabawa

NY Film Fest podąża za Wenecją z filmem otwierającym „White Noise” Noaha Baumbacha

Published

on

NY Film Fest podąża za Wenecją z filmem otwierającym „White Noise” Noaha Baumbacha
Dom muzyka NY Film Fest podąża za Wenecją z filmem otwierającym „White Noise”…


To jest inne.

Nowojorski Festiwal Filmowy będzie miał ten sam film inauguracyjny, co festiwal w Wenecji miesiąc wcześniej: Biały szum Noaha Baumbacha.

Zwykle New York Fest idzie na coś innego niż Telluride, Toronto i Wenecja, ponieważ są ostatnią z ważnych grup w tym czasie.

Ale White Noise jest gorący, to wielki film oscarowy Netflixa i robi dużo szumu. Bilety na premierę są już dostępne za 450 dolarów na stronie internetowej Towarzystwa Filmowego.

„Biały szum” z Adamem Driverem i Gretą Gerwig w rolach głównych jest oparty na bestsellerowej powieści Dona DeLillo. Stowarzyszenie Filmowe wybierze również filmy do głównego wydarzenia i wieczoru zamknięcia, które zostaną ogłoszone wkrótce.

Festiwal Filmowy w Nowym Jorku zawsze wybiera wysokiej jakości filmy na swoje noce otwarcia. Ale nie brali udziału w Oskarach od czasu Chariots of Fire w 1981 roku. Może „White Noise” pobije ten rekord.

Nowojorski Festiwal Filmowy Otwierający Night Movies

2021 Tragedia Makbeta (Joel Coen, USA)
2020 Lovers Rock (Steve McQueen, Wielka Brytania)
2019 Irlandczyk (Martin Scorsese, USA)
2018 Faworyt (Yorgos Lanthimos, Irlandia/Wielka Brytania/USA)
2017 Latanie Ostatniej Flagi (Richard Linklater, USA)
13. 2016 (Ava DuVernay, USA)
2015 Spacer (Robert Zemeckis, USA)
2014 Zaginiona dziewczyna (David Fincher, USA)
2013 Kapitan Phillips (Paul Greengrass, USA)
2012 Życie Pi (Ang Lee, USA)
2011 Carnage (Roman Polański, Francja/Polska)
2010 Sieć społecznościowa (David Fincher, USA)
2009 Dzika trawa (Alain Resnais, Francja)
2008 Klasa (Laurent Cantet, Francja)
2007 Darjeeling Limited (Wes Anderson, USA)
2006 Królowa (Stephen Frears, Wielka Brytania)
2005 Dobranoc i powodzenia (George Clooney, USA)
2004 Spójrz na mnie (Agnès Jaoui, Francja)
2003 Mystic River (Clint Eastwood, USA)
2002 O Schmidcie (Alexander Payne, USA)
2001 Va savoir (Jacques Rivette, Francja)
2000 tancerzy w ciemności (Lars von Trier, Dania)
1999 Wszystko o mojej matce (Pedro Almodóvar, Hiszpania)
1998 Sława (Woody Allen, USA)
1997 Burza lodowa (Ang Lee, USA)
1996 Sekrety i kłamstwa (Mike Leigh, Wielka Brytania)
1995 Triada Szanghajska (Zhang Yimou, Chiny)
1994 Pulp Fiction (Quentin Tarantino, USA)
1993 Na skróty (Robert Altman, USA)
1992 Olivier Olivier (Agnieszka Holandia, Francja)
1991 Podwójne życie Véronique (Krzysztof Kieślowski, Polska/Francja)
1990 Przejście Millera (Joel Coen, USA)
1989 Zbyt piękne dla ciebie (Bertrand Blier, Francja)
1988 Kobiety na skraju załamania nerwowego (Pedro Almodóvar, Hiszpania)
1987 Ciemne oczy (Nikita Michałkow, Związek Radziecki)
1986 Down by Law (Jim Jarmusch, USA)
1985 Ran (Akira Kurosawa, Japonia)
1984 Kraj (Richard Pearce, USA)
1983 Wielki chłód (Lawrence Kasdan, USA)
1982 Veronika Voss (Rainer Werner Fassbinder, Niemcy)
1981 Rydwan ognia (Hugh Hudson, Wielka Brytania)
1980 Melvin i Howard (Jonathan Demme, USA)
1979 Luna (Bernardo Bertolucci, Włochy/USA)
1978 Ślub (Robert Altman, USA)
1977 Jeden śpiewa, drugi nie (Agnès Varda, Francja)
1976 Mała zmiana (François Truffaut, Francja)
1975 Conversation Piece (Luchino Visconti, Włochy)
1974 Nie płacz z pełnymi ustami (Pascal Thomas, Francja)
1973 Dzień za noc (François Truffaut, Francja)
1972 Chloe w godzinach popołudniowych (Eric Rohmer, Francja)
1971 Debiut (Gleb Panfiłow, Związek Radziecki)
1970 Dzikie dziecko (François Truffaut, Francja)
1969 Bob & Carol & Ted & Alice (Paul Mazursky, USA)
1968 Kapryśne lato (Jiri Menzel, Czechosłowacja)
1967 Bitwa pod Algierem (Gillo Pontecorvo, Włochy/Algieria)
1966 Miłość blondynki (Milos Forman, Czechosłowacja)
1965 Alphaville (Jean-Luc Godard, Francja)
1964 Hamlet (Grigori Kozincew, ZSRR)
1963 Anioł Zagłady (Luis Buñuel, Meksyk)

READ  Oto odpowiedź i wskazówki na 4 czerwca
autor

Roger Friedman rozpoczął swoją kolumnę w Showbiz411 w kwietniu 2009 roku po 10 latach w Fox News, gdzie stworzył kolumnę Fox411. Jego recenzje filmowe są publikowane przez Rotten Tomatoes i jest członkiem sekcji filmowej i telewizyjnej Critics Choice Awards. Jego artykuły pojawiły się na przestrzeni lat w dziesiątkach publikacji, w tym w New York Magazine, gdzie pisał kolumnę Intelligencer opisującą proces OJ Simpsona w połowie lat 90., oraz Fox News (kiedy to nie było zbyt szalone), gdzie poinformował o Michaelu Jacksonie. Jest także scenarzystą i współproducentem filmu Only the Strong Survive, selekcji na festiwalach w Cannes, Sundance i Telluride, w reżyserii DA Pennebakera i Chrisa Hegedusa.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *