Connect with us

Zabawa

Nominowane do Oscara filmy krótkometrażowe są wyświetlane w kinach Cape Cod

Published

on

bawić się

Większość szumu wokół Oscara w przyszłym miesiącu jest związana z celebrytami: Steven Spielberg, Nicole Kidman, Will Smith, Benedict Cumberbatch, Judi Dench, Ariana Debose itd.

Ale co z filmami, o których nie słyszysz i których nie widzisz tak łatwo? Te „krótkie”, które opowiadają różnorodne i często ważne, prowokujące do myślenia historie w bardziej oszczędzający czas sposób?

Na przykład seria filmów krótkometrażowych wybranych do tegorocznego Oscara obejmuje niesłyszących studentów, członka Afgańskiej Armii Narodowej, zastraszanie, bezdomność i koszykówkę.

Nominowane do Oscara filmy krótkometrażowe zostały połączone w pełne programy i od piątku będą wyświetlane na ogólnopolskich telebimach. Wśród kin oferujących możliwość obejrzenia tych filmów (i szansy na wygranie wieczornych konkursów Oscara) są Kino przylądkowe w Dennis (pokazuje filmy w Muzeum Sztuki Cape Cod następne drzwi), Teatr Chatham Orpheum oraz Martha’s Vineyard Film Center w winnicy Haven.

Pokazy trwają co najmniej tydzień, a programy podzielone są na filmy aktorskie, dokumentalne i animowane – każdy plan oglądany jest w innym czasie. Kasa https://www.capecinema.com/, https://chathamorpheum.org/ oraz https://mvfilmsociety.com/ bo kiedy dokładnie widzisz jaką kompilację.

Filmowanie lokalne: „Co za wspaniała postać Cape Cod Is”: Filmowcy zbierają się w Dennis, aby wyświetlać lokalnie produkowane dramaty

Oto, na co możesz się spodziewać (z udziałem filmów amerykańskich, o ile nie zaznaczono inaczej):

filmy dokumentalne

„Królowa koszykówki” film Bena Proudfoota o koszykówce Lusi Harris, która zdobyła trzy trofea krajowe i grała na igrzyskach olimpijskich, ale jest mało znana; „Kiedy byliśmy łobuzami” o zbiegu okoliczności, w wyniku którego filmowiec Jay Rosenblatt odnajduje swojego kolegę z klasy i nauczyciela piątej klasy, aby zbadać incydent znęcania się nad 50-latkiem (Niemcy-USA); „Słyszalny,” opowieść reżysera Matta Ogensa o dorastaniu o szkole Maryland dla niesłyszących sportowca z liceum Amaree McKenstry i jego przyjaciół, którzy zmagają się z presją ostatniego roku i zapuszczają się w świat słuchu; „Zaprowadź mnie do domu,” w którym Jon Shenk i Pedro Kos ukazują doświadczenie bezdomności z wielu perspektyw; i z Afganistanu „Trzy piosenki dla Benazir” Reżyserzy Gulistan i Elizabeth Mirzaei opowiadają historię młodego mężczyzny, który usiłuje zrównoważyć swoje marzenia o tym, by jako pierwszy ze swojego plemienia dołączyć do Afgańskiej Armii Narodowej z obowiązkiem wychowania rodziny.

READ  Nie zapomnij nawozić swojego ogrodu w południowo-wschodnim Teksasie

Filmowanie lokalne: Rodzinny horror, wywołany pandemią, będzie przez tydzień wyświetlany w kinie Chatham

Akcja na żywo

„W mojej głowie,” Reżyseria Martin Strange-Hansen o mężczyźnie, który chce zaśpiewać piosenkę swojej żonie (Dania); „Proszę czekać”, Historia KD Davili o Latynosie w wieku 20 lat, który jest zamknięty w więzieniu i zdaje sobie sprawę, że musi zmagać się z labiryntową, skomputeryzowaną biurokracją sprywatyzowanego amerykańskiego wymiaru sprawiedliwości, aby spróbować znaleźć kogoś, kto go wypuści; „Ala Kachuu – Bierz i biegnij”, o 19-letniej dziewczynie, która marzy o studiowaniu w kirgiskiej stolicy, kiedy zostaje porwana przez grupę młodych mężczyzn i poinformowana, że ​​musi wyjść za nieznajomego (Szwajcaria); „Długie pożegnanie” w reżyserii Aneila Karii o rodzinie przygotowującej się do wesela, gdy interweniują wydarzenia ze świata zewnętrznego (Wielka Brytania); oraz „Sukienka,” Opowieść reżysera Tadeusza Łysiaka o dziewczynie, która pracuje w przydrożnym motelu i zaczyna fantazjować o przystojnym kierowcy ciężarówki (Polska).

Brzęczenie Oscara: Jak rozpoznać aktorów Cape Cod obok gwiazd Hollywood w „Nie patrz w górę” i innych filmach?

animacja

„Sprawy sztuki” kontynuacja serii brytyjskich filmów reżyserki Joanny Quinn i producenta i scenarzysty Lesa Millsa o Beryl, 59-letniej pracownicce z fabryki, która ma obsesję na punkcie rysunku i jest zdeterminowana, by stać się hiperfuturystyczną artystką; „bestii”, wyreżyserowany przez Hugo Covarrubiasa z Chile, opowiadający o życiu tajnego policjanta w dyktaturze wojskowej w Chile (i inspirowany prawdziwym życiem); „Robin-Robin”, Opowieść o małym ptaszku z bardzo dużym sercem Dana Ojari i Mikey’a Please (Wielka Brytania); „balet bokserski”, opowieść reżysera Antona Dyakova o delikatnej baletnicy Ola, która poznaje Jewgienija, szorstkiego boksera uosabiającego „mocnego, ale miękkiego” (Rosja); oraz „Wycieraczka przedniej szyby”, Kolekcja winiet Alberto Mielgo i sytuacji, które dzieją się po tym, jak mężczyzna zadaje w kawiarni pytanie „Czym jest miłość?”. (Hiszpania).

Z Kathi Scrizzi Driscoll można się skontaktować pod adresem [email protected]. Śledź na Twitterze: @KathiSDCCT.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *