Connect with us

Sport

NFL ląduje w Polsce przez screach deal | Komórka | Aktualności

Published

on

W ramach tego, co zostało opisane jako „krytyczne” posunięcie, aby rozszerzyć swoją ofertę gier na żywo na rynek korporacyjny w kraju, NFL podpisało umowę z platformą streamingową Screach, aby w nadchodzącym sezonie wprowadzić gry do obiektów komercyjnych za pośrednictwem inteligentnej aplikacji telewizyjnej. nadawane w całej Polsce.
Dwuletnia umowa między Toplight American Football League a brytyjską platformą do transmisji na żywo wymaga dostarczania treści bezpośrednio do obiektów w całej Polsce, w tym do barów, kawiarni, hoteli i restauracji. Rozszerza potencjalny zasięg NFL do około 43 000 lokali, a Screach transmituje prawie 80 meczów NFL, w tym Super Bowl LVI na żywo z Los Angeles w lutym 2022 roku.

Oparta na chmurze technologia firmy Screach umożliwia lokalom strumieniowe przesyłanie treści w jakości HD do istniejących telewizorów za pośrednictwem aplikacji lub sprzętu typu plug-and-play, bez konieczności korzystania z telewizji satelitarnej lub kablowej. Posiada funkcję reklamy na ekranie, która umożliwia lokalom przekształcanie ekranów telewizyjnych w platformę reklamową, która może pomóc im zwiększyć sprzedaż i generować dodatkowe przychody z reklam.

Firma wierzy, że jej technologia umożliwi NFL przyniesienie emocji związanych z futbolem amerykańskim nowym, dużym i młodym widzom, którzy łącznie odbyli około pół miliarda wizyt w pubach w 2019 r. i pomogą lokalom spłacić inwestycję w subskrypcję sportową. W rzeczywistości mówi się, że może zapewnić NFL natychmiastowy, płynny dostęp do potencjalnie silnego rynku w jednej z najszybciej rozwijających się gospodarek Europy, gdzie średnie płace wzrosły o prawie 10% w ciągu 12 miesięcy kończących się w czerwcu 2021 roku, który rozpoczyna się 9 września, Screach w każdy niedzielny wieczór o 19:00 czasu polskiego będzie transmitować na żywo niektóre z największych meczów.

„Zwiększenie popularności NFL a wielkość naszej globalnej bazy fanów jest dla nas kluczowym celem strategicznym ”- skomentował Sameer Pabari, dyrektor zarządzający NFL w International Media. „Docieranie do nowych grup docelowych na nowych rynkach ma kluczowe znaczenie – i właśnie to umożliwia nam nasza umowa ze Screenreach. Screach pozwoli nam przybliżyć emocje i dramaturgię akcji NFL na żywo tysiącom polskich fanów sportu.”

READ  Bavaria Monachium. Fizjoterapeuta klubowy uzyskał pozytywny wynik na obecność koronawirusa

Robert Rawlinson, dyrektor generalny Screach Zasięg ekranu nadrzędnego, dodał, „Streaming jest już integralną częścią globalnego sukcesu NFL i umożliwia tworzenie trwałych połączeń z nowymi i istniejącymi fanami. Współpracując ze Screenreach, firma podnosi poprzeczkę cyfrową jeszcze wyżej – zapewniając tysiącom obiektów komercyjnych w całej Polsce elastyczny dostęp do treści NFL i udostępniając sport ogromnej publiczności potencjalnych nowych fanów. „Cieszymy się, że możemy pomóc NFL w przyspieszeniu wzrostu na tym ekscytującym nowym rynku i mamy nadzieję, że Polska będzie pierwszym krokiem we wspólnej długiej i udanej strategicznej podróży”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.