Connect with us

Sport

NFL ląduje w Polsce przez screach deal | Komórka | Aktualności

Published

on

NFL ląduje w Polsce przez screach deal |  Komórka |  Aktualności
W ramach tego, co zostało opisane jako „krytyczne” posunięcie, aby rozszerzyć swoją ofertę gier na żywo na rynek korporacyjny w kraju, NFL podpisało umowę z platformą streamingową Screach, aby w nadchodzącym sezonie wprowadzić gry do obiektów komercyjnych za pośrednictwem inteligentnej aplikacji telewizyjnej. nadawane w całej Polsce.
Dwuletnia umowa między Toplight American Football League a brytyjską platformą do transmisji na żywo wymaga dostarczania treści bezpośrednio do obiektów w całej Polsce, w tym do barów, kawiarni, hoteli i restauracji. Rozszerza potencjalny zasięg NFL do około 43 000 lokali, a Screach transmituje prawie 80 meczów NFL, w tym Super Bowl LVI na żywo z Los Angeles w lutym 2022 roku.

Oparta na chmurze technologia firmy Screach umożliwia lokalom strumieniowe przesyłanie treści w jakości HD do istniejących telewizorów za pośrednictwem aplikacji lub sprzętu typu plug-and-play, bez konieczności korzystania z telewizji satelitarnej lub kablowej. Posiada funkcję reklamy na ekranie, która umożliwia lokalom przekształcanie ekranów telewizyjnych w platformę reklamową, która może pomóc im zwiększyć sprzedaż i generować dodatkowe przychody z reklam.

Firma wierzy, że jej technologia umożliwi NFL przyniesienie emocji związanych z futbolem amerykańskim nowym, dużym i młodym widzom, którzy łącznie odbyli około pół miliarda wizyt w pubach w 2019 r. i pomogą lokalom spłacić inwestycję w subskrypcję sportową. W rzeczywistości mówi się, że może zapewnić NFL natychmiastowy, płynny dostęp do potencjalnie silnego rynku w jednej z najszybciej rozwijających się gospodarek Europy, gdzie średnie płace wzrosły o prawie 10% w ciągu 12 miesięcy kończących się w czerwcu 2021 roku, który rozpoczyna się 9 września, Screach w każdy niedzielny wieczór o 19:00 czasu polskiego będzie transmitować na żywo niektóre z największych meczów.

„Zwiększenie popularności NFL a wielkość naszej globalnej bazy fanów jest dla nas kluczowym celem strategicznym ”- skomentował Sameer Pabari, dyrektor zarządzający NFL w International Media. „Docieranie do nowych grup docelowych na nowych rynkach ma kluczowe znaczenie – i właśnie to umożliwia nam nasza umowa ze Screenreach. Screach pozwoli nam przybliżyć emocje i dramaturgię akcji NFL na żywo tysiącom polskich fanów sportu.”

READ  Viaplay opuszcza brytyjski rynek transmisji sportowych i koncentruje się na Skandynawii i Holandii

Robert Rawlinson, dyrektor generalny Screach Zasięg ekranu nadrzędnego, dodał, „Streaming jest już integralną częścią globalnego sukcesu NFL i umożliwia tworzenie trwałych połączeń z nowymi i istniejącymi fanami. Współpracując ze Screenreach, firma podnosi poprzeczkę cyfrową jeszcze wyżej – zapewniając tysiącom obiektów komercyjnych w całej Polsce elastyczny dostęp do treści NFL i udostępniając sport ogromnej publiczności potencjalnych nowych fanów. „Cieszymy się, że możemy pomóc NFL w przyspieszeniu wzrostu na tym ekscytującym nowym rynku i mamy nadzieję, że Polska będzie pierwszym krokiem we wspólnej długiej i udanej strategicznej podróży”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *