Connect with us

Zabawa

Netflix rozwija strategię gier wraz ze spadkiem liczby subskrybentów

Published

on

Netflix rozwija strategię gier wraz ze spadkiem liczby subskrybentów

Netflix starał się uprzedzić złe wieści w tym tygodniu, ogłaszając ogłoszenie o grach, część strategii firmy mającej na celu rozweselenie inwestorów zaniepokojonych przyszłością giganta streamingu.

Dlaczego jest to ważne: Netflix to zgłosił pierwsza strata kwartalna subskrybentów wczoraj, co zapoczątkowało cały sezon napadowego czytania.

  • Kierownicy oferują tańsze poziomy z reklamami i rozprawiają się z udostępnianiem haseł.
  • Dużo mówią też o grach.

Szczegóły: Netflix ogłosił w poniedziałek grę mobilną i serial animowany oparte na grze karcianej Exploding Kittens, oferujące „wczesne spojrzenie” na swoją strategię gier, powiedział wczoraj inwestorom Gregory Peters, dyrektor operacyjny firmy.

  • Gra mobilna ma zostać uruchomiona w przyszłym miesiącu za pośrednictwem aplikacji Netflix na telefon, a serial animowany ma się pojawić w przyszłym roku.
  • Przyszłe wersje gry będą zawierać elementy z serii, a „cała grafika i projekt będą inspirowane serialem” – powiedział Axios przedstawiciel Netflix.
  • Ten rodzaj „współpracy”, jak to ujął wczoraj Peters, jest „pierwszym krokiem w długiej podróży” do połączenia treści jego programów i filmów z grami.

Netflix aktualne oferty 17 gier, na maj zapowiadane są kolejne cztery.

  • Gry nie są jeszcze oparte na oryginalnym modelu, ponieważ Netflix początkowo buduje swoją bibliotekę gier mobilnych z tytułami, z których większość jest lub będzie wydana również na innych platformach.
  • Majowa wyprzedaż obejmuje nową wersję casualowej gry o wylęganiu smoków smok w górę i port bardziej złożonego Moonlightera, a Niezależna gra 2018 o posiadaniu sklepu z magiczną bronią w dzień i polowaniu na potwory nocą.
  • Firma ma nabył trzy studia gier od września potencjał rozwojowy dla ekskluzywnych produktów własnej roboty. (Wczoraj nazwała współdyrektora generalnego Reeda Hastingsa „drobnymi przejęciami w celu budowania know-how i kreatywności w celu stworzenia naprawdę świetnych gier”).

Między wierszami: Obecnie plany gier Netflixa bardziej przypominają utrzymanie subskrybentów i marketing, niż rzucenie się w bezpośrednią konkurencję z największymi firmami z branży gier.

  • Wczesne ruchy Netflixa koncentrują się na tym, aby ludzie bardziej zaangażowali się w aplikację Netflix.
READ  Wybierz wyzwanie: Międzynarodowy Dzień Kobiet

Bądź mądry: Gry są notorycznie trudnym biznesem do zarabiania, ale Netflix widzi w tym złoto.

  • „Wierzymy, że dodając gry, możemy zbudować duży strumień przychodów i zysków” – powiedział inwestorom współdyrektor generalny Theodore Sarandos.
  • Dodał, że jest to w tej chwili bardziej opłacalne posunięcie, niż dodanie sportu na żywo.

Zapisz się na nowy biuletyn Axios Gaming tutaj.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *