Connect with us

Zabawa

Netflix ogłasza historyczną umowę z AMC, Regal i Cinemark, aby wprowadzić sequel The Knives Out do kin

Published

on

Netflix ogłasza historyczną umowę z AMC, Regal i Cinemark, aby wprowadzić sequel The Knives Out do kin

Po raz pierwszy film Netflix dostaje jeden tygodniowa zajawka w kinie w 600 kinach AMC, Regal i Cinemark w całych Stanach Zjednoczonych pierwszy raz Wszystkie trzy główne sieci kin zgodziły się pokazać wysokobudżetowy film Netflix.

Widzowie mają szansę zobaczyć Glass Onion: A Knives Out Mystery, kontynuację Knives Out, w kinach podczas weekendu Dziękczynienia 23-29 listopada, dokładnie na miesiąc przed premierą filmu Netflix 23 grudnia, który został opublikowany na swojej platformie. Przedsprzedaż biletów rozpocznie się w poniedziałek 10 października.

Gigant streamingu też ogłoszony Wczoraj film będzie pokazywany w wybranych kinach w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Izraelu, Australii i Nowej Zelandii.

Netflix nabył prawa do Glass Onion: A Knives Out Mystery i Knives Out 3 na jeden raport 450 milionów dolarów. Streamer prawdopodobnie ma nadzieję, że premiera kinowa przyniesie streamerowi nowych subskrybentów, którzy chcą zobaczyć film w swoich domach. W okresie letnim firma doświadczyła Utrata prawie miliona subskrybentów.

Adam Aron, Prezes i Dyrektor Generalny AMC powiedział w oświadczeniu, „To ogłoszenie naszej pierwszej w historii umowy z Netflix jest istotne dla AMC i miłośników filmów na całym świecie. Jak już wielokrotnie mówiliśmy, wierzymy, że zarówno operatorzy kin, jak i streamerzy mogą dalej rozwijać się razem… dzięki większemu rezonansowi kulturowemu, jaki te filmy mogą uzyskać z premiery kinowej, w końcu trafią do szerszej publiczności, gdy będą są oglądane na platformach streamingowych”.

Wcześniej AMC, Regal i Cinemark bojkotowały filmy Netflixa. 2014 trzy sieci teatralne odmówił pokazania pierwszego oryginalnego filmu Netflix, „Przyczajony tygrys, ukryty smok: zielona legenda”, ponieważ firmy nie chciały pokazywać filmu, który byłby jednocześnie przesyłany strumieniowo do użytkowników w ich domach.

Również w 2019 AMC i Regal odrzucony Wprowadzenie Romów Netflixa do kin, które stały się pierwszym filmem Netflix nominowanym do nagrody Best Picture. Bieżącego rokuNominowani przez Netflix do Best Picture „Irlandczyk” i „Historia małżeństwa” również nie były pokazywane w AMC ani Regal.

READ  Zdobywca nagrody Game Changers: Dr. Su McKeithen-polski

Wygląda na to, że AMC, Regal i Cinemark przeszły nową drogę, najprawdopodobniej dzięki ciągłemu sukcesowi filmów Netflix. Netflix ma siedem zwycięstw podczas ubiegłorocznych Oskarów.

Knives Out był hitem kasowym, kiedy trafił do kin w 2019 roku i zasłużył na to 311,6 miliona dolarów na całym świecie z budżetem 40 milionów dolarów. Wyobrażamy więc sobie, że sequel dobrze sprawdzi się w kinach.

Glass Onion powraca jako detektyw Benoit Blanc – grany przez Daniela Craiga – który musi rozwiązać sprawę morderstwa podczas podróży na prywatną grecką wyspę należącą do miliardera technologicznego Milesa Brona (Edward Norton). Inne gwiazdy to Dave Bautista, Kate Hudson, Janelle Monáe, Kathryn Hahn, Ethan Hawke i Leslie Odom, Jr.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *