Connect with us

Zabawa

Netflix korzysta z usług firmy Nielsen w celu uzyskania informacji o odbiorcach na całym świecie

Published

on

Netflix korzysta z usług firmy Nielsen w celu uzyskania informacji o odbiorcach na całym świecie

Nielsen ogłosił rozszerzenie swojej współpracy z Netfliksem (NASDAQ: NFLX), która obejmuje wieloletnią umowę na dostarczanie linearnych i strumieniowych danych o oglądalności w całych Stanach Zjednoczonych. Meksyk I Polska. W USA Netflix będzie subskrybował krajowe wskaźniki telewizyjne i oceny platform streamingowych Nielsena. W Meksyk I PolskaNetflix będzie subskrybować statystyki dotyczące oglądalności na różnych platformach, pochodzące z paneli transmisji strumieniowych na każdym rynku.

Ponieważ krajobraz telewizji stale ewoluuje, dla usług przesyłania strumieniowego niezwykle ważne jest zrozumienie i pomiar zachowań widzów oraz preferencji oglądania, aby móc podejmować świadome decyzje biznesowe. Dzięki analizom ze wszystkich usług pomiarowych Nielsena Netflix ma teraz całościowy obraz konsumpcji w różnych mediach.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością kontynuowania współpracy z Netfliksem i dostarczania mu informacji potrzebnych do zrozumienia odbiorców w obliczu ciągłej ewolucji konsumpcji mediów” – powiedział Kim Gilberti, starszy wiceprezes ds. zarządzania produktem w firmie Nielsen. „Ponieważ Nielsen ONE przybliża nas do zapewniania porównywalnych i pozbawionych duplikatów danych na wszystkich ekranach i platformach, umowa z Netfliksem to kolejny świetny przykład tego, dlaczego Nielsen ma dobrą pozycję, aby przewodzić ruchowi w zakresie pomiaru oglądalności teraz i w przyszłości”.

„Największa zmiana w rozrywce w dalszym ciągu następuje z telewizji linearnej na rzecz transmisji strumieniowej, a wskaźnik Nielsena pokazuje, gdzie widzowie spędzają czas i jak zmieniają się ich zachowania konsumpcyjne” – powiedział. Pabla Pereza De Rosso, wiceprezes Netflix ds. strategii, planowania i analiz. „Ta informacja ma kluczowe znaczenie dla branży i nie możemy się doczekać dalszej współpracy z Nielsenem Meksyk I Polska.”

Odkryj najnowsze narzędzia i techniki marketingowe dzięki Wiadomości Martechowe. Śledź nas na Podcast MTC nowych odcinków i aktualizacji.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *