Connect with us

technologia

MLB uruchamia nową aplikację na Apple Vision Pro

Published

on

MLB uruchamia nową aplikację na Apple Vision Pro

Major League Baseball wprowadziła nową aplikację MLB dla Apple Vision Pro, która pozwala fanom dostosować sposób oglądania i cieszyć się grą w baseball jak nigdy dotąd.

Oglądając mecz w aplikacji MLB na urządzeniu Apple Vision Pro — nowym, rewolucyjnym rozwiązaniu do przetwarzania przestrzennego firmy Apple, które płynnie łączy treści cyfrowe ze światem fizycznym — użytkownicy mogą, gra po grze, zanurzyć się we wciągającym, trójwymiarowym środowisku oglądania z interaktywnymi statystykami oraz inne funkcje, którymi użytkownik może w pełni sterować, włączając w to ulepszone wizualizacje danych poprzez Statcast.

Nowa aplikacja MLB na Apple Vision Pro pozwala także użytkownikom przenieść swoje wrażenia z oglądania na cyfrowo renderowany stadion MLB, symulując wrażenia z oglądania na tablicy wideo stadionu. Dodatkowo fani mogą wchodzić w interakcję przestrzenną z aplikacją MLB na Apple Vision Pro podczas korzystania z innych aplikacji.

„Fani baseballu szukają jak największej głębi połączenia ze swoimi ulubionymi drużynami i zawodnikami – Apple Vision Pro daje nam zupełnie nowy sposób na zapewnienie fanom narodowej rozrywki w ich własnej przestrzeni, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, z niezwykłą głębią i przejrzystością i dźwięk” – powiedział Noah Garden, zastępca komisarza ds. biznesu i mediów ligi MLB. „Dzięki niezwykłej pomysłowości Apple i naszemu niezwykle utalentowanemu personelowi w lidze MLB fani mogą przekształcić swoją przestrzeń w stadion Major League i otoczyć się bogatymi, przestrzennymi wrażeniami, które nie były wcześniej możliwe, ciesząc się jednocześnie jeszcze bardziej wciągającymi wrażeniami wizualnymi”.

Zaktualizowana wersja aplikacji MLB na Apple Vision Pro ma zostać udostępniona w okolicach dnia otwarcia, zapewniając abonentom MLB.TV dostęp do dodatkowej zawartości, która może otaczać się grami na żywo i treściami na żądanie we w pełni konfigurowalnym, dynamicznym środowisku.

„Innowacje technologiczne są sercem Major League Baseball” – powiedział Garden. „Od dziesięcioleci rozwijamy transmisje sportowe, aby przynosić korzyści naszym fanom – od pierwszych meczów w radiu, transmisji, telewizji kablowej i satelitarnej po transmisje na żywo i uruchomienie sieci MLB. Jeśli fan baseballu ma szansę cieszyć się naszym sportem na określonej platformie, musimy zaistnieć w miejscu, w którym będziemy mogli zapewnić wyjątkowe wrażenia związane z opowiadaniem historii. Będziemy kontynuować to podejście, aby zawsze spełniać potrzeby naszych fanów.”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *