Connect with us

Zabawa

Lol Crawley o kręceniu „Białego szumu” Noah Baumbacha — Camerimage – Ostateczny termin

Published

on

Lol Crawley o kręceniu „Białego szumu” Noah Baumbacha — Camerimage – Ostateczny termin

scenarzysta-reżyser Noah Baumbachnajnowszy film biały szum to jego najbardziej ambitny projekt do tej pory, z zgłoszonym budżetem produkcyjnym wynoszącym ponad 100 milionów dolarów i zwariowaną fabułą, która obejmuje wyszukane pościgi samochodowe i w pełni zainscenizowany wrak pociągu.

Film jest adaptacją kultowej powieści Dona DeLillo o tym samym tytule. Mówiąc najprościej, film śledzi rodzinę przez trzy bardzo różne, ale nakładające się na siebie historie o współczesnym amerykańskim życiu po rozpoczęciu katastrofalnego, toksycznego zdarzenia w powietrzu. Niektórzy z aktorskich faworytów Baumbach powracają, w tym Adam Driver i Greta Gerwig. Jest też wiele jego charakterystycznych, dziwacznych rozmów między postaciami. Ale autor zdjęć do filmu, Lol Crawleypowiedział Deadline, że kluczem do wykonania rodzinnego dramatu było przyjęcie przez Baumbach nowej, bardziej inkluzywnej metodologii.

„Wcześnie zdałem sobie sprawę, że Noah tak naprawdę nie lubi drugiego aparatu. Ale po prostu musieliśmy to zaakceptować, aby tworzyć bardziej ambitne sceny” – powiedział Crawley „Deadline” po hałaśliwym pokazie filmu na festiwalu filmowym Camerimage w Toruniu.

„Również steadicam. W przeszłości tak naprawdę go nie używał. Nie jest wielkim fanem, a są pewne sceny, które po prostu trzeba było nakręcić w steadicamie”.

biały szum to pierwsza adaptacja Baumbacha. Pochodzący z Brooklynu wyrobił sobie markę dzięki filmom takim jak The Kalmary i wieloryb, Franz Hai ostatni historia małżeństwaktóre Crawley często podziwiał.

„Jestem wielkim fanem Altmana i Woody’ego Allena i podobały mi się filmy Noah, ponieważ czułem, że ci dwaj filmowcy wpłynęli na niego na wiele sposobów” – powiedział Crawley. „To z biały szum To sprawia, że ​​jest to również film Noaha Baumbacha, ten sposób radzenia sobie z amerykańskimi rodzinami wydaje się znajomy, nawet jeśli niektóre z filmów katastroficznych, bliskie spotkania Aspekty są jak odejście”.

READ  Są „cywilizowani” i „wyglądają jak my”: rasistowskie relacje o Ukrainie | Mustafa Bayoumi

Pęknięcia w skali Spielberga biały szum z niemal cierpką, swobodną pewnością siebie: wybuchy na dużą skalę są przerywane szybkimi dialogami, a ciche, przyziemne sceny przeradzają się w pełną piosenkę i taniec. Co zaskakujące, Crawley powiedział Deadline, że żadna z dużych sekwencji namiotowych nie odpowiadała trudnościom, jakie napotkał, próbując wymyślić, jak kręcić sekwencje, w których główna rodzina filmu od niechcenia przejeżdża ulicą.

Crawley powiedział, że najpierw próbował zamontować samochód rodzinny na ruchomej przyczepie i symulować jazdę samochodem, ale nie był w stanie stworzyć środowiska sprzyjającego sposobowi, w jaki Baumbach lubi prowadzić interakcje swoich aktorów.

„Zdałem sobie sprawę, jak ważne było, aby Noah miał czas z aktorami, a można to zrobić tylko na scenie”.

Crawley i jego zespół zbudowali, jak to określił, wykonany na zamówienie „ekran LED o długości 100 stóp i wysokości 20 stóp” w dużym magazynie, który mógł wyświetlać przechwycone przez nich obrazy amerykańskich dróg. Samochód głównej rodziny został następnie umieszczony przed ekranem obok dwóch innych pojazdów i wszystkie zostały przymocowane do poruszającego się elektrycznego podnośnika, aby symulować autostradę.

– To złudzenie optyczne – powiedział. „Wszystko, co widzisz przez tło, widzisz materiał filmowy. Właściwie to wszystko nakręcono w jednym studiu”.

biały szum to także trzecia funkcja Baumbacha z Netflix. Streamer zapewni filmowi premierę kinową od 25 listopada, zanim udostępni go do transmisji strumieniowej 30 grudnia, co, jak twierdzi Crawley, nie wpłynęło na sposób, w jaki nakręcił film i nie zmieni jego zakresu, jeśli publiczność będzie go oglądać w domu.

„Nie przypominam sobie, by ktokolwiek kiedykolwiek powiedział: „Muszę wyłączyć ten film, ponieważ nie działa on na ekranie telewizora” – powiedział. „Tak naprawdę nie myślę o tym, po prostu kręcę to jak film”.

READ  „Kevin sam w domu”. W końcu dziewczyna brata głównego bohatera to chłopiec

Dopełnieniem obsady filmu są Jodie Turner-Smith, Raffey Cassidy, Sam Nivola, May Nivola, André L. Benjamin i Lars Edinger, a producentami są Baumbach, David Heyman i Uri Singer.

Film zadebiutował w Wenecji. Camerimage potrwa do 19 listopada.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *