Connect with us

Zabawa

Larry Poland z Mastermedia chce zbliżyć showbiznes i chrześcijan

Published

on

Larry Poland z Mastermedia chce zbliżyć showbiznes i chrześcijan

Chrześcijanie Hollywood i ewangelicy nie mają specjalnie harmonijnej historii. Dlatego zawsze trochę zaskakujące jest przypomnienie, że grupa tych ostatnich planuje regularne modlitwy za niektórych dyrektorów showbiznesu i wpływowych osobistości medialnych – w tym za to, co zostało z czerwca, za Warner Bros. Sue Kroll, dyrektor generalny FX John Landgraf, aktorka Anna Kendrick i wszechobecni Kardashianie.

„Kalendarz modlitewny” (i tak, jest ułożony alfabetycznie) to tylko jedna z innowacji Mastermedia Intl. mających na celu zaangażowanie branży rozrywkowej i wprowadzanie zmian poprzez konstruktywne zaangażowanie. Grupa obchodzi swoje 30-lecie, a na jej czele stoi Larry Poland, który tego rodzaju pracą misyjną zajmuje się już od 35 lat, choć tajemnicze plemię, które nadzoruje, jeździ drogimi samochodami i rzuca hasłami w rodzaju „synergiczny” .

Po „dwu-trzykrotnych niepowodzeniach w przejściu na emeryturę” Polska ponownie próbuje zaprojektować zmianę w codziennym zarządzaniu, która jego zdaniem zapewni pozycję Mastermedia na następne 30 lat. Niezależnie jednak od przyszłości organizacji, jej przeszłość i teraźniejszość wśród Polaków zasadniczo kontrastują z grupami chrześcijańskimi, które przyjmują bardziej konfrontacyjne podejście i stosują „strategie wściekłości”, jak je nazywa Polska, takie jak bojkoty i protesty, co uważa za przynoszące efekt przeciwny do zamierzonego.

„Instynktownie wiedziałam, że to nie jest właściwa droga” – mówi Poland. „Najlepszym sposobem na zmianę treści jest nie krzyczenie na ludzi, którzy ją tworzą”.

W tak spolaryzowanym środowisku politycznym stanowisko Polski jest szczególnie odświeżające i pomogło utrzymać otwarte drzwi, które w przeciwnym razie zostałyby zamknięte. Część działań informacyjnych Mastermedia obejmowała prowadzenie seminariów korporacyjnych, aby edukować decydentów na temat siły nabywczej rynku ewangelickiego i sposobów przemawiania do wierzących bez przypadkowego lub niezamierzonego obrażania ich.

„Zawsze szanowałem u Larry’ego to, że nigdy nie przyszło mu do głowy, żeby narzekać. „Zawsze jest w nastroju do konstruktywnej rozmowy” – powiedział Richard Plepler, prezes i dyrektor generalny HBO. „Tak naprawdę starali się utrzymać otwarte kanały komunikacji między naszą branżą a ich ruchem”.

READ  Netflix rośnie w grach dzięki nowemu studio w Helsinkach

Zdaniem Polski wiele upokorzeń w branży wynika z ignorancji, a nie złośliwości. I chociaż Mastermedia porusza się pomiędzy tymi dwiema różnymi sferami, stara się także przekazać ewangelikom, że choć nie aprobują wielu filmów i programów telewizyjnych, zdaniem Polski, niewiele można zyskać na „próbach zmuszenia ich do zaakceptowania rozłamu w wartościach”.

Mastermedia odniosła na przestrzeni lat wiele zwycięstw, choć o wielu z nich decydują rzeczy, których ludzie nie widzieli – na przykład usunięcie odręcznej linijki, którą niektórzy uznaliby za bluźnierczą, lub zdolność do studiowania – lub lidera sieci osiągnąć konkretny problem.

Polska przyznaje, że chrześcijanie płyną pod kilkoma potężnymi nurtami, od nieproporcjonalnej sekularyzacji w mediach po technologie udostępniające treści na mniejszych i bardziej ukierunkowanych platformach – źródła dystrybucji, które nie muszą się martwić o to, że nawet duża ich część trafi do odbiorców obrażać społeczeństwo. Dla kontrastu zauważa, że ​​„przez większą część historii świata większość ludzi nigdy nie widziała aktu seksualnego, w którym nie uczestniczyli”.

Mimo pogodnego usposobienia Polska nie jest zwolennikiem podziału na kulturę medialną i ewangelików. Nie bez powodu zatytułował swoją najnowszą książkę na ten temat: „Przepaść: niwelowanie luki między Hollywood a ludźmi wiary”.

Jednak po zobaczeniu bezowocności tej interakcji, naznaczonej z jednej strony bojkotami i pikietami, a z drugiej wyśmiewaniem, pojawia się powód, aby tę przestrzeń zawiązać mostem gałązką oliwną. I jak sugeruje Plepler, gdyby przepis Mastermedia na próbę wpływania na serca i umysły został przeniesiony z Hollywood do Waszyngtonu, „osiągnęlibyśmy znacznie więcej”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *