Connect with us

Świat

Korea Południowa to cała fioletowa wyspa Banwol

Published

on

(CNN) – Południowokoreańska społeczność rolnicza zmieniła się na nowo, zamieniając się w atrakcję idealną na erę Instagrama.

Wyspa Banwol, u zachodniego wybrzeża Central Korea Południowa, stał się znany jako „fioletowa wyspa” po pomalowaniu dachów około 400 budynków na piękny liliowy odcień. Są też pola lawendy, budki telefoniczne w kolorze ametystu i duży fioletowy most.

A ponieważ granice kraju są zasadniczo zamknięte z powodu pandemii koronawirusa, do regionu przybywają ludzie głodni podróży. Ponad 100 000 odwiedzających odwiedziło wyspę Banwol w okresie od czerwca do sierpnia 2020 r., O 20% więcej niż w zeszłym roku.

Od 2018 roku wyspy odwiedziło ponad 490 000 gości.

Projekt, utworzony w 2015 r. W ramach inicjatywy brandingowej prowincji South Jeolla, mającej na celu „tworzenie atrakcyjnych miejsc na wyspie”, zainspirowany był pochodzącymi z tego regionu fioletowymi dzwonkami (znanymi również jako kampanula).

Maleńkie wyspy Banwol i Bakji mają łącznie mniej niż 150 mieszkańców. Od czasu rozpoczęcia fioletowego projektu rolnicy zaczęli uprawiać kalarepę i buraki, które są pod marką. Lokalny rząd zasadził 30 000 astry w Nowej Anglii i 21 500 stóp kwadratowych pól lawendy.

Odwiedzający mogą przejść przez kolejny fioletowy most między dwiema wyspami – być może już to widzieliście.

Fioletowy most został naprawiony i przemalowany na początku 2020 roku.

Dzięki uprzejmości Urzędu Hrabstwa Shinan

Aby zaspokoić nowe fale turystów, wyspa ma kilka dodatkowych udogodnień, w tym kawiarnię, dwie restauracje z pełną obsługą (po jednej w Bakji i Banwol), wypożyczalnię rowerów i mały hotel. Podróż trwa około sześciu godzin Seul autobusem lub prywatnym samochodem.

Ryzykowny, ale piękny ruch Banwol wydaje się opłacać. Wyjeżdżający i wracający Koreańczycy z południa po powrocie zostaną poddani dwutygodniowej kwarantannie. Dlatego większość mieszkańców decyduje się na turystykę krajową.

Kolorowe miasta od dawna są popularne wśród podróżników, jeszcze zanim zostały zaprojektowane specjalnie dla mediów społecznościowych. Jasnożółty „pueblo magico” firmy IzamalW meksykańskim stanie Jukatan złoty odcień został namalowany na cześć wizyty papieża Jana Pawła II lub w celu zażegnania zarazy, w zależności od tego, kogo zapytasz.
Chefchaouen, Maroko został pomalowany na niebiesko przez osiedloną tam społeczność żydowską i uważała, że ​​ten kolor to szczęście. Chociaż kościół już dawno się przeniósł, jasne kolory pozostają źródłem radości.
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *