Connect with us

Zabawa

Kolejne europejskie produkcje trafiają na teren Stanów Zjednoczonych na Slamdance

Published

on

– Festiwal zaprezentuje europejskie produkcje w swoim składzie 2022, w tym główny konkurs i innowacyjną sekcję dla prac cyfrowych, interaktywnych i gier

Królewna Śnieżka umiera w końcu autor: Kristijan Risteki

Po ogłoszeniu przez Festiwal Filmowy w Sundance (patrz Wiadomości) wkrótce na terenie USA będą miały premierę kolejne europejskie produkcje. ten Festiwal Filmowy Slam Dance wraca do Park City w stanie Utah, gdzie było 28że Edycja odbędzie się równolegle z Sundance jako wydarzenie fizyczne w dniach 20.-23. styczeń 2022, natomiast od 20-30. Styczeń to także spotkanie wirtualne.

(Artykuł poniżej – Informacja handlowa)

artekinofestival_dezembre -

„Jesteśmy antyalgorytmami. Zawsze tak było, ale jest to pilniejsze niż kiedykolwiek, ponieważ nadal celebrujemy naprawdę wyjątkowe głosy, które przeciwstawiają się prostej klasyfikacji i wykraczają poza analizę ”- mówi prezes i współzałożyciel Slamdance Peter Baxter. „W tym roku nasi programiści zainteresowali się filmami, które ucieleśniają prawdziwego ducha partyzanckiego tworzenia filmów i przesuwają granice opowiadania historii. Zespół Slamdance ma zaszczyt przedstawić każdego z tych gawędziarzy, którzy zmieniają narrację medialną i ulepszają formę sztuki filmu niezależnego.„Wszystkie filmy konkursowe, wybrane spośród ponad 1124 zgłoszeń, to debiuty reżyserskie bez dystrybucji w USA i z budżetem mniejszym niż 1 milion dolarów.

„W tym roku komisja wybrała trzy mocne debiuty z UE. Polska Uwielbiam degustację [+see also:
film review
film profile
]
Poprzez Dawid Nikiel to poruszająca historia LGBTQI + o dorastaniu, Macedonia Północna Królewna Śnieżka umiera w końcu Poprzez Christian Risteki to dziwaczny film z wieloma historiami i hiszpańskim tytułem Ultra niewinność Poprzez Manuel Arija de la Cuerda to absurdalna historia podróży kosmicznych. Wszystkie trzy filmy pokazują, jak kino UE oferuje różne i niezwykłe niezależne wizje końca i początków epok.” Mila Zuo, współkapitan programowania funkcji narracyjnych, powiedział Cineuropa. Polskie kino będzie nadal reprezentowane w konkursie filmów dokumentalnych przez: Krzysztof Kasiór’S gniew, portret Aleksandry Roli, polskiej mistrzyni MMA o skomplikowanej historii.

„Europejskie kino niezależne było historycznie odważne, zwłaszcza ze strony uznanych twórców w Europie. To, co widzieliśmy w zgłoszeniach i selekcjach slam dance w ciągu ostatnich kilku lat, to wyraźny wzrost młodych debiutów i drugorzędnych wysiłków młodych filmowców z silną wizją, którzy podejmują wielkie ryzyko w opowiadaniu historii. W tym roku możemy to zobaczyć w Kristijan Ristekis Śnieżka umiera jedenT Ton się kończy, z Macedonii Północnej, oraz Frauke Havemann’S Zaraz wracam, z Niemiec,” Paul Rachmann, współspiskowca Slam dance i współkapitan Breakouts, powiedział Cineuropa. Ponadto Departament Anarchii prezentuje szereg filmów europejskich, m.in Kate McMullen’S Mały Berlin, niemiecki film, w którym prawdziwe historie pracowników koncertowych przeplatają się z powieścią Neala Stephensona katastrofa śnieżna; belgijska retro-futurystyczna reinterpretacja Edgara Allana Poes Maska że czerwona Śmierć; i brytyjskich wysiłków Jak mam na imię? Poprzez Arthur Studholme.

Innowacyjna sekcja DIG, prezentacja dzieł cyfrowych, interaktywnych i związanych z grami, prezentuje prace kilku europejskich artystów niezależnych, w tym Tomasz Stankiewicz’S Maharadżowie C.Dzieci. Odważny B.unch w Indiach; Sam żurawprodukcja Szekspira w środku GTA, Jesteśmy materiałem, z którego powstają sny; i niemiecka gra fabularna Harold Halibut, między innymi o życiu na statku kosmicznym wielkości miasta, który zatonął w obcym oceanie.

Dostępna jest pełna oferta hybrydowego festiwalu filmowego Slamdance 2022 tutaj.

(Artykuł poniżej – Informacja handlowa)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *