Connect with us

Zabawa

Il Desk Polacco di Europa Creativa esplora lo sviluppo del pubblico nell’industria cinematografica

Published

on

Il Desk Polacco di Europa Creativa esplora lo sviluppo del pubblico nell’industria cinematografica

– Varsavia wydała konferencję, której głównym celem była poświęcona narzędziom i metodom produkcji filmu oraz była gospodarzem nowych tendencji marketingowych

Questo articolo jest dostępne w języku angielskim.

Chwyć to! Jak przyciągnąć publiczność, międzynarodowe wydarzenie poświęcone narzędziom i sposobom budowania widowni dla filmów oraz odkrywania nowych trendów marketingowych, zostało zorganizowane przez Biuro Kreatywnej Europy Polska 9 czerwca w Warszawie. Dzień rozpoczął się od kierownika wydziału, Małgorzata Kielkiewiczktóry przedstawił główne aspekty konferencji, a wydarzenie było moderowane przez Marzena CieślikOficer i kierownik programu GŁOSKA BEZDŹWIĘCZNA podprogram.

(L’articolo continua qui sotto – Inf. pubblicitaria)

Pierwszym zaproszonym mówcą był Alicja Thorpestarszy analityk dla Analiza amperów, który dał szeroki przegląd globalnego rynku filmowego i tego, jak znaleźć odbiorców w erze streamingu. Widzowie europejscy wracają do kin po treści lokalne, podobnie jak Polska, a kino pozostaje największym źródłem przychodów filmowych. Jednak jest mało prawdopodobne, aby liczby te przekroczyły poziomy sprzed pandemii. Ponadto młodsi widzowie są bardziej otwarci na treści w innych językach i preferują gatunki o niższym budżecie, takie jak komedia, horror i romans. Dyrektywa UE skłoniła Netflix do tworzenia większej liczby lokalnych treści na całym kontynencie, podczas gdy usługi przesyłania strumieniowego są szczególnie uzależnione od niezależnej produkcji, szczególnie poza USA.

Moderatorem pierwszego panelu „Think Audience” był Anna E. Dziedzic i polecane Sanne Juncker-Pedersenz Duński Instytut Filmowy (DFI), która wprowadziła inicjatywę Closer to the Audience, która skupia się na spostrzeżeniach publiczności filmu za pomocą trzech ścieżek: AudienceFocus, program grantów na rozwój widowni; warsztaty na temat Audience Insights; oraz przestrzeń cyfrową na stronie internetowej DFI, której celem jest rozpowszechnianie wiedzy i świadomości na potrzeby badań odbiorców. Nils Albergkto pracuje z DFI publicznośćusługa, która łączy głębokie antropologiczne wglądy w odbiorców z technologią AI (zobacz wywiad) wykorzystuje informacje zwrotne od ludzi do przeprowadzania analiz projektów na wczesnym etapie rozwoju. Zespół spodziewa się dowiedzieć się, jak ludzie reagują na główne tematy filmu, i podał przykład eksploracji narcystycznego charakteru głównego bohatera. Kristoffer Borgli’s chory na mnie [+leggi anche:
recensione
intervista: Kristoffer Borgli
scheda film
]
.

READ  Komedia „Jak zadowolić kobietę” sprzedawana przez kino Beta w USA, Wielkiej Brytanii i innych terytoriach (WYŁĄCZNIE)

Chris FrancjaSzef Wielkiej Brytanii Usługa wyszukiwania odbiorców, przedstawił zestaw narzędzi rozwoju widowni, który przechodzi przez analizę biletów, oferuje możliwość porównania danych z krajowym arkuszem danych i oferuje segmentację spektrum odbiorców na podstawie rzeczywistych danych i geolokalizacji. W międzyczasie, Aleksander Stolzreżyser filmowy w bileterpowiedział, że te narzędzia to przyszłość kina. Jego firma ma na celu rozwiązanie problemów, jakie napotykają widzowie, próbując znaleźć informacje o filmach, tworząc platformy cyfrowe dla dystrybutorów, krajowych organizacji filmowych i producentów, aby nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z odbiorcami . Każdy film można zaprezentować indywidualnie, a wszystkie niezbędne informacje o tym, gdzie i jak go obejrzeć, można udostępnić, tworząc wszechogarniającą przestrzeń centralną.

Audience designer oraz konsultant ds. crowdfundingu i marketingu w swojej prezentacji „Identyfikuj swoich odbiorców i docieraj do nich – metody i narzędzia”. Paul Reit (Zdobądź swój tłum) koncentruje się na poszczególnych elementach budowania widowni. Zasugerował, że powinno być socjologiczne podejście do publiczności, w tym wywiady, które pozwoliłyby na lepsze zrozumienie publiczności. Dodatkowo, tworząc persony dla odbiorców, zespół może stworzyć profil każdego „idealnego” widza. Reith odniósł się również do potencjału crowdfundingu i zagrożeń, jakie może kryć, a także wpływu mediów społecznościowych na kampanię.

Drugi i ostatni panel Master Your Marketing był tak naprawdę otwartą dyskusją z udziałem marketerów z różnych dziedzin, m.in Gabriel de Bortoliz Studio L’Avventura; Ekspert ds. marketingu i komunikacji Nicolo Gallio; Elena Oulanagrecka firma handlowa Zasięg heretyków; Julia KrótkaKierownik Studiów w Międzynarodowy Instytut Ekranu; oraz Borys PugnetRedaktor zwiastunów i konsultant ds. marketingu Tiramisu. Doświadczenia były różne, jeśli chodzi o najlepszy moment na zaangażowanie marketera w projekt, ponieważ niektóre z nich angażowały go prawie od etapu tworzenia scenariusza, podczas gdy zdarzały się nawet przypadki, w których filmy zaczęły pracować nad ich materiałem dopiero na tydzień przed premierą. pracują na dużych festiwalach lub ich premierach kinowych. Jednak 12 miesięcy zostało wskazane jako najkrótszy idealny czas na efektywną pracę nad kampanią.

READ  Premiera polskiego filmu „Kajtek Czarodziej” w Cape Town – Polska w Republice Południowej Afryki

Jeśli chodzi o główne narzędzie marketingowe, Pugnet wspomniał, że może to być zwiastun, ale analiza rynku jest najskuteczniejszym sposobem zrozumienia struktury odbiorców; Jeśli zagłębisz się w informacje, zrozumiesz, z kim rozmawiasz. Dostępna jest również szeroka gama narzędzi do komunikowania się z wielopokoleniowymi odbiorcami: podczas gdy media społecznościowe naprawdę przejmują pod tym względem, tradycyjna reklama, w tym szeptana, nadal sprawdza się w przypadku bardziej dojrzałych odbiorców. Największym wyzwaniem w tej przestrzeni jest to, że wszystko porusza się tak szybko, a zmienne ciągle się zmieniają. Preferencje widzów potrafią przyśpieszyć i przynieść wiele niespodzianek, podczas gdy moc algorytmów w promowaniu lub „ukrywaniu” filmu na streamerze jest wciąż nie do pobicia. Wreszcie dystansowanie się niektórych producentów i filmowców z młodszego pokolenia stwarza dalsze problemy w dotarciu do nich i tworzeniu rozrywki, która później mogłaby przyciągnąć także kino autorskie.

Całą konferencję możecie obejrzeć poniżej:

(L’articolo continua qui sotto – Inf. pubblicitaria)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *