Connect with us

Nauka

IAS przejmuje AI Company, Context, aby dalej ulepszać klasyfikację obrazu i wideo

Published

on

Akwizycja zapewnia dodatkową sztuczną inteligencję do klasyfikacji kontekstowej i kierowania

NOWY JORK, 4 stycznia 2022 / PRNewswire / – Integral Ad Science (Nasdaq: IAS), światowy lider w dziedzinie jakości mediów cyfrowych, ogłosił dziś, że przejął firmę Context, Paryżfirma zajmująca się oceną treści cyfrowych. Oparta na sztucznej inteligencji (AI) technologia Context zapewnia klasyfikację obrazu i wideo w wielu mediach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych i platformach telewizji kablowej (CTV). Przejęcie opiera się na obecnej wiodącej na rynku ocenie mediów i możliwościach kierowania kontekstowego IAS. Integracja technologii Context pozwoli partnerom marketingowym IAS identyfikować odpowiednie treści markowe, oprócz standardowych ram, i segmentować kontekstowo z dokładnością. Ponadto przejęcie stanowi kontynuację zaangażowania IAS w globalne wprowadzanie innowacji poprzez dodanie zespołów inżynierów, naukowców zajmujących się danymi i analityków danych zlokalizowanych w Francja oraz Polska.

Pełna nauka o reklamach (IAS)

„Marketerzy wymagają wyrafinowanych rozwiązań do celowania kontekstowego i zapobiegania, które zapewniają dokładność i elastyczność, zwłaszcza gdy branża przenosi się do świata wolnego od plików cookie” – powiedział. Lisa Utzschneider, dyrektor generalny IAS. „Przejęcie Context rozszerza nasze obecne możliwości i przyspiesza naszą mapę drogową produktu, szczególnie w klasyfikacji wideo dla mediów społecznościowych i aplikacji CTV. To także pogłębia naszą wizję dostarczania niestandardowych rozwiązań dla naszych klientów. Jack Habra, CEO, wraz z imponującym zespołem Context dla IAS. „

Od 2016 roku Context służy branży wideo jako wiodąca technologia rozpoznawania i klasyfikacji multimediów oparta na sztucznej inteligencji. Technologia Context zostanie zintegrowana z pakietem rozwiązań kontekstowego targetowania i dopasowywania IAS Context Control.

„Cieszymy się, że dołączamy do IAS, aby rozwijać wiodące w branży możliwości kierowania kontekstowego i rankingu” – powiedział. Jack Habra, CEO Context. „Nasza technologia ma na celu dostarczanie krytycznych informacji, które pomogą marketerom w optymalizacji ich kampanii. Nie możemy się doczekać pełnego wykorzystania potencjału Context w ramach IAS”.

READ  „Wszyscy mamy do odegrania rolę” w zapewnieniu przetrwania i rozkwitu demokracji

Informacje o Integral Ad Science
Integral Ad Science (IAS) jest światowym liderem w dziedzinie jakości mediów cyfrowych. Usługa IAS sprawia, że ​​każde wyświetlenie się liczy, zapewniając, że reklamy są widoczne dla prawdziwych ludzi w bezpiecznych i odpowiednich środowiskach, umożliwiając kierowanie kontekstowe i optymalizację ścieżki wyświetlania. Naszą misją jest bycie globalnym punktem odniesienia w zakresie zaufania i przejrzystości w jakości mediów cyfrowych dla wiodących światowych marek, wydawców i platform. Robimy to za pomocą technologii opartych na danych z praktycznymi spostrzeżeniami i sygnałami w czasie rzeczywistym. Założona w 2009 roku z siedzibą w Nowy Jork, IAS współpracuje z tysiącami najlepszych reklamodawców i wydawców premium na całym świecie. po więcej informacji odwiedź integralads.com.

O kontekście
Context (dawniej Reminiz) to zaawansowana technologia rozumienia wideo, która pomaga branży medialnej lepiej radzić sobie z klasyfikacją treści i monetyzacją.

Context służy branży wideo jako wiodąca sztuczna inteligencja do klasyfikacji obrazów i wideo, a jego w pełni zautomatyzowane rozwiązanie indeksuje i kategoryzuje wideo na dużą skalę.

Oparte na zastrzeżonych algorytmach, Context jest pojedynczym rozwiązaniem gotowym na wideo z pełnymi możliwościami rozumienia wideo, które wzmacnia całą branżę, od reklamodawców po wydawców.

Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości”, w tym oczekiwane korzyści i korzyści wynikające z przejęcia w stosunku do oferty i działalności IAS. Stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone znanym i nieznanym ryzykiem i niepewnością, z których wiele może znajdować się poza kontrolą IAS. Informacje dotyczące przyszłości przedstawione w niniejszym komunikacie prasowym nie stanowią gwarancji przyszłych wydarzeń i mogą się one znacznie różnić od tych przedstawionych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości zawartych w tej informacji prasowej. Ponadto stwierdzenia dotyczące przyszłości można zasadniczo zidentyfikować za pomocą terminologii dotyczącej przyszłości, takiej jak „może”, „planować”, „szukać”, „będzie”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „oszacować” „ antycypować, „wierzyć” lub „kontynuować” lub przeczenie tego, jego odmian lub podobnej terminologii. Wszelkie informacje dotyczące przyszłości przedstawione w tym dokumencie są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego, a IAS nie zobowiązuje się do aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek informacji dotyczących przyszłości w celu odzwierciedlenia zmian w założeniach, wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń lub w inny sposób.

READ  400-letnie „dziecko wampira” zostało pochowane z zablokowaną stopą, aby nie mogło powstać z grobu
odkręcić

odkręcić

Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:https://www.prnewswire.com/news-releases/ias-acquires-ai-company-context-do-dalszej-poprawy-klasyfikacji-obrazu-i-wideo-301452720.html

ŹRÓDŁO Integral Ad Science (IAS)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *