Connect with us

Zabawa

Grupa NENT pozyskuje 700 godzin od eOne w ramach nowej umowy dotyczącej treści – TBI Vision

Published

on

Mieć nadzieję

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) nabyła ponad 700 godzin treści od Entertainment One (eOne) w ramach umowy, która obejmuje usługi NENT w regionach nordyckich i bałtyckich, Polsce i Holandii.

Wieloletnia, wielogatunkowa umowa jest jak dotąd największa między tymi dwiema firmami i obejmuje programy takie jak serial dramatyczny ABC Australia Czytnik wiadomości i kanadyjskie dramaty Prawo rodzinne oraz światło księżyca.

Umowa, za pośrednictwem dyrektora sprzedaży eOne, Suzanne Flowerday-Nilson, obejmuje również tytuły wielosezonowe, takie jak Prywatne oczy, Piekło na kołach, Mieć nadzieję, kardynał, Na pustkowiach Mary zabija ludzi, ciężar prawdy, ugryziony, okup, schronienie, Początkujący niebieski, Zastępca oraz Pomiędzy dwoma światami.

„Nasza przełomowa umowa znacznie rozszerza naszą wieloletnią współpracę i zapewnia kolejną możliwość współpracy z naszymi partnerami NENT Group w celu wprowadzenia niesamowitych nowych programów i klasycznych serii bibliotecznych na wiele różnych terytoriów i rynków” – powiedział Spyro Markesinis, wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA i Azji. .

„Udostępniając naszą obszerną bibliotekę widzom usług Grupy NENT na rynkach skandynawskich i międzynarodowych, dążymy do dalszego umocnienia naszej pozycji jako wiodącego producenta i dystrybutora bardzo poszukiwanych treści, które trafiają do wymagających odbiorców”.

Grupa NENT niedawno uruchomiła swój skandynawski streamer Viaplay w Stanach Zjednoczonych, po tym jak początkowo obejmowała swoją ofertę ponad 250 godzinami skandynawskich programów Banijay Rights, a także kilkoma programami ZDF Enterprises.

W międzyczasie eOne chce rozszerzyć swoją obecność w krajach skandynawskich, a firma twierdzi, że Obecne umowy dotyczące treści obejmujące ponad 800 godzin licencjonowane w całym regionie, zwiększając skumulowany łączny przychód do ponad 1500 godzin.

READ  Paweł Mykietyn przyznaje, że uwielbiał "szalony" sposób komponowania muzyki dla chodzącego osła w polskim EO Oscara - Sound & Screen
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.