Connect with us

technologia

Gra 2D Dark Souls została zaprezentowana w 2016 roku i wyglądała źle

Published

on

Gra 2D Dark Souls została zaprezentowana w 2016 roku i wyglądała źle

Obraz do artykułu zatytułowanego Gra 2D Dark Souls została zaprezentowana w 2016 roku i wyglądała fatalnie

Dziś rano, artysto Thomas Feichtmeir zostawił interesujące wiadomości na swoim kanale na Twitterze: W 2016 roku był częścią oferty, która chciała przemyśleć ponownie Dark Souls 3 (a przynajmniej jego świat) jako dwuwymiarowej gry Metroidvania.

Mając umowę NDA, którą podpisał w ramach projektu, teraz to zależało od niego i po raz pierwszy od sześciu lat pozwolono mu mówić – i dzielić się jednym obrazem – o tym, jak projekt mógłby wyglądać.

To wygląda fajnie! Zanim jednak zaczniesz krzyczeć na Bandai Namco za to, że go nie zatwierdza, powinieneś wiedzieć, że tego typu rzeczy – a mianowicie osoby i studia oferujące projekty z adresem IP wydawcy –to się zdarza cały czas. Rzadko o tym słyszymy lub widzimy wyniki.

Rozmawiałem z Feichtmeirem – artystą zajmującym się pikselami, który pracował nad wieloma grami przez Bluźnierczy do Songs of Conquest — dziś wcześniej, którzy podpisali umowę NDA Teraz może pokaż swoją pracę i trochę o niej porozmawiaj, ale nie mów dużo o tym.

Sztuka była stworzony około 2016 roku, kiedy wszyscy chcieli fajnego 2D, duszejak Metroidvania, ponieważ gatunek był nowy, a głód na taką grę był ogromny – mówi. „Oczywiście ktoś musiał spróbować boiska w Bandai Namco.

Dzięki swojemu doświadczeniu jako artysta pikseli dusze Członek społeczności i YouTuber, Feichtmeir rozumie, dlaczego został wybrany do pomocy na boisku. Niestety nigdy nigdzie nie poszło – jak powiedziałem, boiska przychodzą i są odrzucane przez cały czas – ale można by argumentować, że część jego umysłu w końcu znalazłaby drogę do innej gry.

Wielu ludzi [on Twitter] zwrócił uwagę, że wygląda to bardzo podobnie Bluźnierczyco do których mają rację i to też ma wiele sensu niż kilka lat później faktycznie kontynuowałbym pracę Bluźnierczy jako artysta” – mówi. Pisałem o tym Bluźnierczy 2017, zaledwie rok po tej prezentacji, i powiedział, że to w zasadzie „Dark Souls 2D”tu masz.

„Mam nadzieję, że oglądanie grafiki sprawia ci tyle samo radości, co ja podczas jej tworzenia” Feichtmeir mi mówi. „Fajnie jest w końcu móc się tym podzielić po tak długim czasie”.

READ  Nowy projekt ogniwa paliwowego, aby rozwiązać długotrwały problem przegrzewania – magazyn pv International
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *