Connect with us

Zabawa

Dlaczego „Słodkie magnolie” odniosły sukces w odnowieniu 4. sezonu Netflix?

Published

on

Dlaczego „Słodkie magnolie” odniosły sukces w odnowieniu 4. sezonu Netflix?

Słodkie magnolie. (Od lewej do prawej) Caroline Lagerfelt jako Paula, JoAnna Garcia Swisher jako Maddie w 310 odcinku Sweet Magnolias. Kr. Dzięki uprzejmości Netflix © 2023

Słodkie magnolie został niedawno przedłużony na czwarty sezon, ale jaki był powód decyzji o jego przedłużeniu? Chociaż Netflix udostępnia pewne dane dzięki innym firmom zajmującym się danymi, możemy zajrzeć pod maskę, aby sprawdzić, jak dobrze serial sobie radził, i uzyskać wgląd w powody jego odnowienia.

W ciągu ostatnich kilku lat na różne sposoby zdobywaliśmy wiedzę na temat oglądalności w serwisie Netflix. Mamy dane samego serwisu Netflix na temat 10 najlepszych serwisów dziennie, które ukazały się na początku 2020 r. i później 10 najlepszych stron internetowych w listopadzie 2021 r., co dało nam i nadal zapewnia cotygodniowy wgląd w liczbę godzin oglądania 40 najczęściej oglądanych filmów i seriali w serwisie.

W rezultacie wyciekły dane z innych firm i niektóre spostrzeżenia innych Bloombergaudało nam się dowiedzieć, dlaczego program został wznowiony.

Jedną z firm zajmujących się danymi, na których polegaliśmy, jest Badania śliwek. Polska firma korzysta z paneli użytkowników na całym świecie, aby zapewnić „precyzyjny i szczegółowy pomiar oglądalności platform streamingowych i kanałów FAST” za pośrednictwem platformy Showlabs.

Wykorzystaliśmy ich dane przed zbadaniem wskaźników ukończenia różnych programów, które naszym zdaniem odgrywają ważną rolę w odnowieniach. Tym razem jednak przedstawili kilka dodatkowych spostrzeżeń, szczególnie na temat Słodkie magnolie, co pokazuje jego rozwój na przestrzeni trzech sezonów.

Zanim zagłębimy się dalej, zauważmy, że dane te pochodzą z panelu amerykańskiego.


Dane dotyczące wskaźnika ukończenia dla Słodkie magnolie

Zacznijmy więc od wskaźnika ukończenia. Przez wskaźnik ukończenia rozumiemy odsetek osób, które przebrnęły od początku do końca serii.

READ  94. Oscary - Nadszedł czas, aby przemyśleć relację z Oscara - Awardsdaily

Poniżej znajduje się wykres wskaźników ukończenia sezonów 1-3 Słodkich Magnolii, podzielonych na trzy różne okresy:

  • 7 dni (pierwszy tydzień)
  • 28 dni (pierwszy miesiąc)
  • 90 dni (pierwsze trzy miesiące)

Te okresy odzwierciedlają sposób, w jaki Netflix publikował lub udostępniał dane w przeszłości. Na przykład latem 2023 r. zmienili listę 10 najlepszych na dane 91-dniowe.

Wskaźnik ukończenia słodkich magnolii Sezony 1 3

Dzięki uprzejmości PlumResearch


Dalsze spostrzeżenia dot Słodkie magnolie

PlumResearch dało nam również dodatkowy wgląd w wyniki programu, sugerując, że pomimo nieco niższego wskaźnika ukończenia, średni czas spędzony przez sędziów nad sezonem 3 jest najwyższy w porównaniu z dwoma poprzednimi sezonami. Pod ATS odnosi się do Średni czas spędzony„średnia liczba minut oglądania treści, w tym wszystkie wyświetlenia określonego fragmentu treści w każdym profilu w określonym przedziale czasu.”

Tytuł (sezon) Data wydania Numer odcinka sezonu Średni czas trwania odcinka ATS (min.) 90D
Słodkie Magnolie S1 19 maja 2020 r 10 48,7 270,6
Słodkie Magnolie S2 4 lutego 2022 r 10 50,7 374,3
Słodkie Magnolie S3 20 lipca 2023 r 10 51,5 384,8

Dostarczyli nam także jeszcze więcej dodatkowych statystyk i niektórych wskaźników mierzących sukces programu.

Zanim pokażemy Ci wykres, oto kilka krótkich wyjaśnień dotyczących niektórych elementów wykresu, których możesz nie znać.

Oglądanie bez przerwy: Ten wskaźnik zapewnia wgląd w stopień uzależnienia serialu telewizyjnego. Jest to odsetek unikalnych widzów (UV), którzy obejrzeli co najmniej n kolejnych odcinków podczas ciągłej sesji oglądania. Sesja odtwarzania pozostaje nieprzerwana, jeśli następny odcinek rozpocznie się w ciągu 2 godzin od zakończenia poprzedniego odcinka.

Wpaść w uzależnienie: Ta metryka podaje numer najwcześniejszego odcinka, w którym co najmniej 70% widzów tego odcinka obejrzało w całości wszystkie odcinki sezonu. Zasadniczo ten wskaźnik mówi, jak szybko dany sezon przyciąga widzów do programu.

Mając to na uwadze, oto pozostałe spostrzeżenia Słodkie magnolie Sezony 1-3:

READ  Film krytykujący Kościół katolicki bije rekordy kasowe w Polsce
Tytuł (sezon) Wyświetlanie daty Oglądanie bez przerwy (2+) Wpaść w uzależnienie Całkowita liczba obejrzanych godzin Wyjątkowi widzowie
sezon 1 7D 74 7/10 26,0 mln 7,0 mln
Sezon 2 7D 81 6/10 33,1 mln 6,6 miliona
sezon 3 7D 77,2 6/10 22,1 mln 4,7 miliona
sezon 1 28D 78,4 4/10 58,5 mln 13,6 miliona
Sezon 2 28D 86,5 2/10 62,1 mln 10,5 miliona
sezon 3 28D 84.1 3/10 45,2 mln 7,5 miliona
sezon 1 90D 80.2 3/10 76,5 mln 17,0 mln
Sezon 2 90D 88,3 1/10 73,9 mln 11,9 mln
sezon 3 90D 85,9 2/10 56,4 mln 8,8 miliona

Nicolás Herrera, analityk danych w PlumResearch, powiedział nam:

„Liczba unikalnych widzów w każdym sezonie spadła, a najnowszy odcinek osiągnął około 50% całkowitej oglądalności pierwszego sezonu. Jednak pierwszy sezon miał najniższe oceny zaangażowania. Znajduje to odzwierciedlenie przede wszystkim we wskaźniku ukończenia, gdzie jedynie około 55% widzów obejrzało w całości wszystkie odcinki sezonu.

Ponieważ wszystkie sezony mają ten sam format, wyższy wskaźnik nadmiernego oglądania w sezonie 2 odzwierciedla zdolność utrzymania zainteresowania widzów i zmuszenia ich do obejrzenia co najmniej dwóch lub więcej odcinków (BW 2+). Ponadto wskaźnik Get Hooked dla tego sezonu pokazuje, że co najmniej 70% widzów pierwszego odcinka obejrzało wszystkie dziesięć odcinków sezonu w ciągu 90 dni, co odzwierciedla duże zaangażowanie od pierwszego odcinka”.

Dziękujemy PlumResearch za udostępnienie tych danych i mamy nadzieję, że pozwolą one uzyskać wgląd w wyniki programu. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie większej liczby takich spostrzeżeń w przyszłości.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *