Connect with us

technologia

Czy masz problemy z Wi-Fi na swoim iPhonie w systemie iOS 17? Nie jesteś sam

Published

on

Czy masz problemy z Wi-Fi na swoim iPhonie w systemie iOS 17?  Nie jesteś sam

Każdego roku, gdy Apple wypuszcza nową, ważną wersję systemu iOS 17 (i nowego iPhone’a), użytkownicy napotykają dziwne błędy, które zwykle są naprawiane za pomocą aktualizacji oprogramowania. Po doniesieniach o problemach z przegrzewaniem się iPhone’a 15 Pro niektórzy użytkownicy doświadczają obecnie problemów z Wi-Fi w iOS 17, szczególnie w modelach iPhone’a 15.

Problemy z Wi-Fi na iPhone’ach

Niektóre 9 do 5Mac Czytelnicy powiedzieli nam, że od czasu aktualizacji do iPhone’a 15 lub iOS 17 doświadczają problemów z Wi-Fi. Według czytelnika Davida Chena aplikacje nie mogą ładować treści lub połączenie jest bardzo wolne. 9 do 5Mac Czytelnicy i twórcy aplikacji Williama Maxa Powiedział nam również, że zauważył niezwykłe spowolnienie, gdy jego iPhone 15 Pro Max był podłączony do Wi-Fi.

Osobiście napotkałem te same problemy na moim iPhonie. Pomimo połączenia z Wi-Fi mój iPhone po prostu nie ładuje już treści do aplikacji takich jak Threads, TikTok, a nawet Safari. Czasami problem znika po kilku minutach. W niektórych sytuacjach muszę ręcznie rozłączyć i ponownie podłączyć Wi-Fi na moim iPhonie, aby ponownie zaczął działać.

Na początku myślałem, że problemy są związane z moją siecią, ale potem zauważyłem, że wystąpiły tylko na moim iPhonie 15 Pro Max i M2 iPadzie Pro (oba z najnowszą wersją iOS). Jeśli Wi-Fi przestanie działać na moim iPhonie, nadal będę mógł surfować po Internecie na moim Macu w tej samej sieci.

Wyszukiwanie w Internecie ujawniło, że inni użytkownicy zgłaszali podobne problemy, większość z nich dotyczyła nowych iPhone’ów. Użytkownik na Fora społeczności Apple stwierdziło, że Wi-Fi w ich iPhonie 15 Pro regularnie się zawiesza, ale działa dobrze z każdym innym urządzeniem. Na X, powiedział jeden z użytkowników że „strony ładują się bardzo wolno”, gdy jego iPhone jest podłączony do Wi-Fi.

READ  Polska cenzor mediów społecznościowych zakwestionował |

Istnieje również podobne doniesienia na Reddicie. Jeden z użytkowników twierdzi, że ustawienie zakresu kanału WiFi na 20 MHz, 40 MHz lub 80 MHz rozwiązało problemy. „Mam połączenie, ale od czasu do czasu mój iPhone nie odbiera danych, więc włączam i wyłączam tryb samolotowy i znowu działa” – napisał inny użytkownik w tym samym poście.

Użytkownicy czekają na rozwiązanie

iPhone'a 15 Pro Maxa

Nadal nie wiemy, czy jest to powszechny problem, czy dotyczy tylko niewielkiej liczby użytkowników. 9 do 5Mac zwrócił się do Apple z prośbą o komentarz, ale firma nie potwierdziła jeszcze ani nie zaprzeczyła, że ​​użytkownicy iPhone’a mają problemy z Wi-Fi. Mamy nadzieję, że te problemy są spowodowane błędem oprogramowania, który można naprawić za pomocą aktualizacji iOS.

Jak działa Wi-Fi na Twoim iPhonie lub iPadzie z systemem iOS 17? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

FTC: Korzystamy z generujących dochód automatycznych linków partnerskich. Więcej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *