Connect with us

Zabawa

Bridgerton s2 ustanowił rekord premiery Netflixa |

Published

on

Autor: Nick Roseveare

30 marca 2022

Drugi sezon Bridgeton zadebiutował na Netflix z 193,02 milionami godzin oglądania w tygodniu rozpoczynającym się 21 marca, co czyni go najczęściej oglądanym anglojęzycznym tytułem telewizyjnym Netflix w weekend premiery. Seria była nr 1 w 92 krajach.


Fani powrócili również do serialu z sezonem 1, który powrócił na 3. miejsce w pierwszej dziesiątce z 32,28 milionami obejrzanych godzin.

W międzyczasie, wymyślić Annę (od Bridgeton Autor Shinda Rhimes) kontynuował swoją passę na liście z 28,99 milionami obejrzanych godzin.

Na stronie English Films Projekt Adam zajęła pierwsze miejsce z 31,7 milionami wyświetleń. Przygoda z podróżami w czasie znalazła się również na 7. miejscu na liście najpopularniejszych z 209,5 milionami godzin oglądania. z Czerwona uwaga (#1) i 6 pod ziemią (#8), to trzeci film Ryana Reynoldsa na liście – z 6 Podziemia, także z Reynoldsem, Wskocz z powrotem do pierwszej dziesiątki po raz pierwszy od listopada.


Ponadto Shawn Levy został pierwszym producentem i reżyserem z telewizorem, dziwniejsze rzeczyi film projekt Adama, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych list.

W międzyczasie, Zapisane przez (17,03 mln obejrzanych godzin) i Łut szczęścia (15,49 mln obserwowanych godzin) pozostała stabilna.

Na drugi tydzień Czarny krab pozostał na szczycie listy filmów nieanglojęzycznych z 40,51 milionami obejrzanych godzin. Film, w którym wystąpiła Noomi Rapace, zadebiutował na piątym miejscu na liście najpopularniejszych z 76,43 milionami wyświetleń i znalazł się w pierwszej dziesiątce listy w 93 krajach. francuski thriller niespokojny, z udziałem Francka Gastambide i wyreżyserowanym przez Régis Blondeau, również znalazł się na 8. miejscu najpopularniejszej listy z 59,06 milionami obejrzanych godzin. Wśród nowo przybyłych był dramat turecki W dobrych rękach, które zadebiutował z 28,93 milionami obejrzanych godzin podczas japońskiego romansu Miłość jak spadające płatki obejrzałem 2,21 miliona godzin.

Miejsce nr 1 na nieanglojęzycznej liście telewizyjnej oferta biznesowa z 30,94 milionami obejrzanych godzin. Polska seria horrorów Krakowski potwór obejrzał 13,26 mln godzin. Pierwszą dziesiątkę zamykały meksykańskie dramaty Pedał do metalu z 8,15 milionami obejrzanych godzin.

READ  Przed nami przełomowy rok dla europejskich operatorów kin – badanie

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.