Connect with us

Zabawa

Beko ujawnia, że ​​konsumenci rezygnują z marnotrawnych, tymczasowych trendów kuchennych na rzecz trwałych, wysokiej jakości projektów

Published

on

Beko ujawnia, że ​​konsumenci rezygnują z marnotrawnych, tymczasowych trendów kuchennych na rzecz trwałych, wysokiej jakości projektów

Ogólnoeuropejska ankieta* pokazuje najpopularniejsze trendy w kuchni

STAMBUŁ, 13 marca 2023 r /PRNewswire/ — Zapomnij o lichych modach i przemijających trendach społecznych. Nowe badanie wykazało, że ponadczasowe wzornictwo i zaawansowana technologia są najbardziej pożądanymi cechami nowoczesnych kuchni, według Beko, wiodącej marki sprzętu AGD.

Nowoczesne kuchnie szybko się zmieniają, stając się coraz bardziej funkcjonalnymi, wielofunkcyjnymi przestrzeniami mieszkalnymi, które służą jako miejsca śniadaniowe, jadalne, a nawet rozrywkowe. Ogólnoeuropejskie badanie Beko wykazało, że średnio 1 na 3 z nas1 zdecydować się na wykorzystanie pokoju do spożywania posiłków. Dlatego nowoczesne kuchnie płynnie łączą w harmonii funkcję, jakość, technologię i estetykę, aby sprostać różnym potrzebom. Szeroko zakrojone badania Beko miały na celu zrozumienie tej dynamiki i cech konstrukcyjnych najbardziej pożądanych przez klientów.

Estetyka, jakość i funkcjonalność pojawiły się jako trzy najważniejsze wartości najbardziej podziwiane przez ludzi w kuchniach i urządzeniach, a ponad połowa z sześciu badanych krajów wymienia jakość jako główny powód pożądania innych urządzeń, w tym Niemcy, Polska, Francja i ZEA2. W przeciwieństwie do rosnącej tendencji do kupowania tańszych, bardziej modnych przedmiotów, badanie wykazało, że większość z nas przywiązuje dużą wagę do trwałości i trwałości produktów, przy czym około 61% respondentów w regionie ceni tę cechę3.

W badaniu wzięło udział 14 000 konsumentów Europa i Zjednoczonych Emiratów Arabskich i zostało przeprowadzone przez OnePoll we współpracy z Beko, jedną z trzech największych marek dużego sprzętu AGD w Europie Europa* aby zrozumieć zmieniające się podejście do projektowania kuchni na całym świecie. Spostrzeżenia pojawiają się, gdy Beko wprowadza na rynek najnowszą linię kuchni do zabudowy, starannie zaprojektowaną gamę nowych rozwiązań kuchennych, które łączą wysoką wydajność z inteligentnym projektem i nowymi technologiami.

Zaawansowana technologia kuchenna pojawiła się jako kolejna cecha budząca zazdrość, a ponad połowa przyznała się do pożądania zaawansowanych technologicznie urządzeń kuchennych i gadżetów innych osób, takich jak innowacyjne, energooszczędne lodówki, które dłużej utrzymują świeżość żywności4.

Oprócz jakości i technologii, zgodnie z oczekiwaniami, estetyka była kluczowym czynnikiem dla wielu respondentów i konsekwentnie była jednym z trzech głównych powodów zazdrości innym urządzeniom kuchennym5. W szczególności uczestnicy wskazali, że podziwiają elegancki i nowoczesny design urządzenia, przy czym znaczna część z nas wymienia „elegancki i minimalistyczny design” jako kluczową cechę „kuchni marzeń”.6.

Komentując badanie, Ragıp Balcıoğlu, dyrektor handlowy Arçelik, spółki macierzystej Beko, powiedział: „Kuchnia to już nie tylko przestrzeń przeznaczona do przygotowywania posiłków dla rodziny – czy to domowe biuro, pokój rodzinny czy miejsce spotkań towarzyskich. Ważne jest dla nas zrozumienie tego i dostosowanie naszej oferty do rosnącego wachlarza życzeń i potrzeb. To badanie potwierdza nasze obserwacje; wysokiej jakości produkty, które świetnie wyglądają i są wyposażone w innowacyjne technologie, są sercem wymarzonych kuchni naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że dzięki temu zrozumieniu będziemy mogli nadal dostarczać wspaniałe rozwiązania dla kuchni na całym świecie”.

Co ciekawe, znaczna część ankietowanej populacji wymieniła również łatwość instalacji urządzeń kuchennych jako ważną cechę ich pożądanych urządzeń7wskazując, że urządzenie to coś więcej niż tylko wygląd i działanie oraz że konsumenci rzeczywiście szukają łatwości użytkowania i funkcjonalności w swoim urządzeniu, zanim jeszcze zostanie ono zainstalowane.

Badanie wykazało również, że większość konsumentów raczej nie spocznie po obejrzeniu czegoś, co im się podoba, ponieważ duża część z nas kieruje się upodobaniami i kupuje podobny produkt do własnego domu8 W rzeczywistości wielu robi to więcej niż raz9.

Najnowsze technologie Beko do zabudowy kuchennej oferują przyjazne dla użytkownika i wysokiej jakości funkcje opakowane w jednolite i eleganckie wzornictwo, a ponadto jednostki są produkowane tak, aby były łatwe do czyszczenia i wymagały minimalnego wysiłku przy instalacji. W przypadku kuchni, które służą nie tylko jako miejsce do gotowania, ale także jako cenna przestrzeń towarzyska dla przyjaciół i rodziny, pragnienie inteligentnych rozwiązań, które bez wysiłku pasują do różnych stylów życia, jest jasne i rozpoznawane przez Beko.

Uwagi dla redaktorów

O Beku:

Beko to międzynarodowa marka sprzętu gospodarstwa domowego firmy Arçelik, międzynarodowego producenta sprzętu gospodarstwa domowego działającego pod 12 markami i zatrudniającego 45 000 osób na całym świecie. Jest to jedna z trzech największych marek AGD w Niemczech Europa* w sektorze AGD.

Od lat Beko koncentruje się na zdrowym trybie życia, podnoszeniu świadomości i opracowywaniu produktów, które sprawiają, że zdrowy tryb życia jest możliwy i wygodny. Misją marki Beko jest: „Zdrowe życie jest możliwe tylko na zdrowej planecie”. Beko angażuje się w ochronę planety poprzez projektowanie i wytwarzanie energooszczędnych produktów oraz inwestowanie w efektywność wykorzystania zasobów w produkcji.

*Źródło Euromonitor International Limited; Duże urządzenia zgodnie z definicją „Duże urządzenia” w Consumer Appliances 2022ed, Retail Volume, data 2021. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.beko.com

[1] Odsetek osób używających kuchni jako miejsca do jedzenia: DE 35%, ES 36%, PL 40%, IT 43%, FR 32%, UK 25%, ZEA 36%
[2] Odsetek osób pragnących jakości w urządzeniach innych: DE 57%, ES 56%, PL 55%, IT 54%, FR 58%, UK 47%, ZEA 69%[3] Odsetek tych, którzy dbają o to, aby ich urządzenia kuchenne były trwałe i trwałe: DE 60%, ES 70%, PL 61%, IT 56%, FR 66%, UK 56%, ZEA 74%
[4] Odsetek osób, które podziwiają zaawansowane technologicznie urządzenia i gadżety kuchenne: DE 56%, ES 62%, PL 54%, IT 54%, FR 55%, UK 39%, ZEA 66%[5] Odsetek osób, które cenią estetykę jako kluczową cechę pożądanej kuchni: DE 47%, ES 41%, PL 46%, IT 36%, FR 35%, UK 49%, ZEA 55%
[6] Odsetek osób, które wskazały „elegancki i minimalistyczny design” jako kluczową cechę wymarzonej kuchni: DE 25%, ES 39%, PL 30%, IT 36%, FR 26%, UK 21%, ZEA 33%
[7] Odsetek ceniących łatwy montaż urządzeń kuchennych: DE 90%, ES 93%, PL 89%, IT 92%, FR 93%, UK 75%, ZEA 95%
[8] Odsetek osób, które kupiły produkt, który im się spodobał po obejrzeniu go: DE 72%, ES 65%, PL 76%, IT 75%, FR 80%, UK 54%, ZEA 88%
[9] Odsetek osób, które kupiły produkt, który im się podobał po obejrzeniu go więcej niż raz: DE 24%, ES 26%, PL 36%, IT 26%, FR 33%, UK 17%, ZEA 49%

infografika – https://mma.prnewswire.com/media/2030579/Beko.jpg
logo – https://mma.prnewswire.com/media/1820672/Beko_Logo.jpg

ŹRÓDŁO Beko

READ  Netflix prezentuje kolekcję „Shine With Pride” na miesiąc dumy - Media Play News
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *