Connect with us

technologia

Avon International wybiera SalesTube (Group One) jako konsultanta do globalnego projektu w zakresie analizy danych marketingowych – Marketing Communication News

Published

on

Avon International wybiera SalesTube (Group One) jako konsultanta do globalnego projektu w zakresie analizy danych marketingowych – Marketing Communication News

Agencja połączona z MarTech i eCommerce SprzedażTubapodział grupa pierwsza, Grupa planu serwisowegoreprezentacji w Polsce, zostali wybrani przez Avon Międzynarodowy jako konsultant globalnego projektu z zakresu analityki danych marketingowych.

Jeden z kluczowych elementów avonCyfrowa transformacja to zmiana podejścia do analizy skuteczności działań marketingowych na wszystkich etapach ścieżki zakupowej klienta. Projekt jest realizowany przez SprzedażTuba Celem, przy wsparciu działu strategii Value Media, jest zbudowanie jednolitej matrycy, która umożliwi lepsze podejmowanie decyzji biznesowych na wielu rynkach i zapewni spójną analizę trendów.

SalesTube, lider rynku MarTech i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, został doradcą KPI Matrix, projektu unifikującego podejście do zbierania i analizy danych marketingowych dla jednej z najbardziej znanych marek w branży FMCG sektorze na całym świecie. Agencja przeprowadzi międzynarodowy audyt i ocenę potrzeb na różnych etapach procesu zakupowego konsumenta. W efekcie powstają rekomendacje dotyczące ważnych KPI oraz projekt wizualizacji danych, co z kolei umożliwia Klientowi podejmowanie sprawnych decyzji biznesowych w przyszłości.

Na wielu rynkach, m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, RPA czy na Filipinach trwają prace nad ujednoliceniem procesu gromadzenia i analizy danych.

Aleksandra Lenarczyk, szefowa globalnego marketingu cyfrowego, AVON, Uwagi: „W ostatnich latach branża kosmetyczna odnotowała ogromne zmiany w trendach, zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów. Konsekwentne analizowanie zachowań konsumentów i podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych na podstawie dostępnych danych wielokanałowych jest dużym wyzwaniem dla międzynarodowych marek. Współpraca z SalesTube w ramach projektu KPI matrix to ważny krok w kierunku transformacji cyfrowej i analizy podejścia omnichannel AVON. Mamy nadzieję, że ten projekt ułatwi nam dostęp do danych marketingowych na wielu rynkach jednocześnie i pomoże stworzyć lepszą przyszłość dla konsumentów i doradców AVON.”

SprzedażTuba będzie również odpowiedzialna za stworzenie dokumentu „Global Playbook”, który ma być praktycznym przewodnikiem rekomendacji, strategii i wdrożeń dla wszystkich rynków AVON. Ten obszar współpracy między agencją a klientem będzie miał realny wpływ na budowanie kultury dojrzałej cyfrowo organizacji, zarówno w obszarze wykorzystania, transmisji, jak i adaptacji danych.

READ  Najlepsze oferty na AirPods w Czarny piątek: AirPods Pro do 195 USD w Woot, 99 USD za AirPods w Walmart 4 listopada

Zapewnia to wdrożenie spójnego procesu Avon Międzynarodowy Prowadzi to do bardziej szczegółowej analizy sytuacji marketingowej w każdym kraju, a także umożliwia bezpośrednie porównanie między nimi, co ostatecznie prowadzi do trafniejszych decyzji biznesowych ze strony klienta.

grupa pierwsza to Polski Dom Komunikacji Grupy Serviceplan, zbudowany na solidnym fundamencie Mar-Tech. W Group One ponad 700 ekspertów pracuje razem pod jednym dachem, wspieranych przez ponad 5000 członków zespołu z globalnych partnerów Grupa planu serwisowegoi obejmuje rozległy obszar współczesnej komunikacji marketingowej.

Group One specjalizuje się w tworzeniu i produkcji treści, planowaniu i kupowaniu mediów, wdrażaniu technologii, tworzeniu i wsparciu e-commerce, projektowaniu doświadczeń oraz analizie danych i doradztwie.

źródło: grupa pierwsza

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *