Connect with us

technologia

Apple zawarł ugodę w ramach pozwu zbiorowego dotyczącego podziału rodziny na kwotę 25 milionów dolarów

Published

on

Apple zawarł ugodę w ramach pozwu zbiorowego dotyczącego podziału rodziny na kwotę 25 milionów dolarów

Jeśli w latach 2015–2019 korzystałeś z funkcji Apple z co najmniej jedną inną osobą i kupiłeś subskrypcję aplikacji w sklepie App Store, możesz otrzymać od firmy rekompensatę w wysokości maksymalnie 50 USD. MacPlotki że Apple zapłaci 25 milionów dolarów w ramach rozstrzygnięcia pozwu zbiorowego oskarżającego technologicznego giganta o wprowadzanie klientów w błąd w zakresie dzielenia się rodziną.

Ta funkcja pozwala maksymalnie sześciu członkom rodziny dzielić się subskrypcjami aplikacji, ale pozwala indywidualnym programistom zabronić innym osobom dzielenia się jedną subskrypcją, jeśli chcą. The W pozwie złożonym w 2019 roku zarzuca się Apple brak przejrzystości w tej kwestii i wprowadzanie klientów w błąd, wmawiając im, że mogą dzielić subskrypcję dowolnej aplikacji dostępnej w App Store. „[The] Jak wynika z pozwu, zdecydowana większość aplikacji opartych na subskrypcji umożliwia udostępnianie plików w rodzinie.

twierdzi również, że Apple umieściło reklamy na stronach docelowych niektórych aplikacji opartych na subskrypcji, które nie obsługują udostępniania plików w rodzinie. Doprowadziło to do tego, że „miliony klientów” pobierało aplikacje oparte na subskrypcji, ponieważ myśleli, że będą mogli uzyskać do nich dostęp poprzez subskrypcję Family Sharing, twierdzi, cytując YouTube Red i grę logiczną o nazwie Brainwell jako przykłady aplikacji, które umożliwiały udostępnianie aplikacji z nieobsługiwanymi subskrypcjami z członkami rodziny.

Apple ma zaprzeczył jakimkolwiek nieprawidłowościom i zgodził się jedynie na rozstrzygnięcie sprawy, aby uniknąć potencjalnych kosztów związanych z rozprawą z ławą przysięgłych. Firma nie odpowiedziała na prośbę Engadget o komentarz.

READ  Google potwierdza plany umieszczenia kolejnej aplikacji na bloku do krojenia
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *