Connect with us

Zabawa

Wtedy i teraz: Travis – to nie tylko miasto parad

Published

on

STATEN ISLAND, NY – Ponieważ wszyscy wiemy, że Travis słynie z parady 4 lipca, wybraliśmy kilka starych zdjęć, które zwykle nie są eksponowane.

Trochę historii: Travis był polem bitwy podczas bitwy o Staten Island, a promy opuściły Travis w 1757 roku i przez dziesięciolecia były częścią głównej trasy z Filadelfii i Nowego Jorku przez Port Richmond Ferry.

Powyżej: prom Carteret u podstawy Victory Boulevard na Arthur Kill był tylko usługą startową, kiedy to zdjęcie zostało zrobione w 1951 roku. Operacja rodziny Kirchner zakończyła się osiem lat później. Pierwsze promy przeprawiły się w 1765 r. (Dzięki uprzejmości Towarzystwa Historycznego Staten Island) Poniżej: To miejsce, w którym można dziś podróżować po Victory Boulevard. (Mapy Google)

Początkowo nazwa społeczności stała się znana jako Travisville. Następnie, w 1873 roku, American Linoleum Company pozyskała 300 akrów tego obszaru i zbudowała pierwszą w kraju fabrykę linoleum. Ta społeczność stała się znana jako Linoleumville. Odkąd wielu pracowników fabryk wyemigrowało z Polski, Linoleumville stało się polską enklawą na Staten Island. Fabryka została zamknięta w 1931 roku, a mieszkańcy postanowili zmienić nazwę parafii Travis.

Armata na Cannon Avenue znajduje się na skrzyżowaniu Victory Boulevard i Cannon Avenue, nazwanej na cześć znanej francuskiej rodziny hugenotów. Jest to pomnik z I wojny światowej, który składa się z małej armaty i kamiennego markera przedstawiającego cukiernika uzbrojonego w broń. Na odwrocie znajdują się nazwiska dziewięciu mieszkańców, którzy zginęli w czasie I wojny światowej. do Forgotten NY.

Travis, wtedy i teraz

Po lewej: w 1979 roku pomnik Travisa nie miał armaty. (Staten Island Advance) Po prawej: pomnik z I wojny światowej z armatą, róg Victory Boulevard i Cannon Avenue, Travis. 14 kwietnia 2021 r. (Staten Island Advance / Jan Somma-Hammel)

Pod koniec lat 80. i 90. na Victory Boulevard i West Shore Expressway rozwijał się dynamicznie rozwijający się obszar rozrywki. Teraz jest kilka hoteli i LA Fitness. Dziś Travis jest najbardziej znany z tradycyjnej parady z okazji Dnia Niepodległości.

READ  Adam Driver przeklina widza podczas sesji pytań i odpowiedzi do filmu „Ferrari”.
Travis, wtedy i teraz

Powyżej: W 1985 roku ukończono budowę kręgielni dla Showplace Bowling w pobliżu West Shore Expressway. (Staten Island Advance / Tony Carannante) Middle: Bowling in Travis, 1997 z restauracją Fillmore’s. (Staten Island Advance) Poniżej: Wiele firm pojawiło się i zniknęło, ale Showplace Bowling Center jest nadal główną rozrywką. 2018 (Staten Island Advance / Jan Somma-Mutton)

Travis, wtedy i teraz

Powyżej: W 1985 r. Rodzina Mohlenhoff pracowała w szklarni swojego warsztatu przy 3808 Victory Blvd., Travis. (Staten Island Advance) Na dole: W 2011 roku rośliny zaczęły kiełkować w szklarniach w Greenbelt Native Plant Centre. (Staten Island Advance / Irving Silverstein)

Travis, wtedy i teraz

Powyżej: Deweloperzy Frank LaRocca, Sardi LoQuidara, Domenic Peillito i Lauren Baxter z Friends of Ichabod Crane omawiają wysiłki na rzecz ocalenia Ichabod Crane House. 1988 (Staten Island Advance) U dołu: „prawdziwy” żuraw Ichabod, w którym przebywał przy 3525 Victory Blvd. żył, został zburzony w marcu 1989 roku. Dziś znajduje się tam sklep z zaopatrzeniem dla królów. (Staten Island Advance / Jan Somma-Mutton)

Travis, wtedy i teraz

Powyżej: 1967 Budowa stacji jednostek generujących zabójstwa Con Edisona Travisa Arthura. (Staten Island Advance) Poniżej: Obecna fabryka na Victory Boulevard w Travis. (Mapy Google)

Travis, wtedy i teraz

The United Artist Movies Complex staje się siłownią LA. (Staten Island Advance)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *