Connect with us

Zabawa

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

Published

on

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

Chociaż usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie wciąż spędzają około 90% czasu przed telewizorem, oglądając tradycyjne programy.

Według najnowszych ustaleń Nielsen The Gauge, Polacy zwiększyli w styczniu oglądalność swoich streamów z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) łącznie stanowiły 3,7%, podczas gdy inne usługi przesyłania strumieniowego miały 2,7%. Najpopularniejszym rodzajem telewizji tradycyjnej była telewizja satelitarna (34,6% ogółu), następnie kablówka (29,5%) i naziemna (23,9%), podczas gdy pozostałe usługi stanowiły 6,1%.

The Gauge został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach telewizyjnych. Nielsen opublikował swoje pierwsze wydanie The Gauge w Stanach Zjednoczonych w maju 2021 r.

Dane pochodzą z panelu jednego źródła Nielsena, który składa się z 3500 gospodarstw domowych i prawie 9700 panelistów. The Gauge: Polska opiera się na miesięcznych danych dotyczących udziału w widowni AMR (średnia ocena minutowa). Dane prezentowane są dla osób powyżej 4 roku życia w podziale na telewizję kablową, satelitarną, naziemną (zarówno liniową, jak i z przesunięciem czasowym do 7 dni) oraz oglądalność według streamingu (transmisja na żywo oglądalność kanałów telewizyjnych na platformach OTT jest klasyfikowana jako streaming oglądalność). Kategoria Inne obejmuje wyświetlenia nierozpoznanych treści.

READ  ☀️NETFLIX ma nowy międzynarodowy hit filmowy i ustanawia rekord oglądalności w 2023 roku
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *