Connect with us

Zabawa

Volvo Fleet powraca na 43. Regaty St. Maarten Heineken • Live Sail Die

Published

on

Volvo Fleet powraca na 43. Regaty St. Maarten Heineken • Live Sail Die

12 grudnia 2022 r. — Zatoka Simpson, Sint Maarten — Na kilka miesięcy przed startem 43. edycji regat St. Maarten Heineken Regatta wiele zespołów wyścigowych finalizuje przygotowania do rywalizacji w tym ważnym wydarzeniu.

Najświeższe informacje z floty Volvo potwierdzają, że co najmniej trzy VO65 wezmą udział w regatach St. Maarten Heineken Regatta 2023. Drużyna JAJO, wspierana przez Janssena de Jonga z 28-letnim Jelmerem van Beekiem z Holandii na czele, zmierzy się z holenderskim kapitanem Gerwinem Jansenem w Team Austrian Ocean Racing, a litewski Ambersail II jest teraz również zdecydowany wrócić do Wyścig do jazdy klasy Maxi.

W edycji 2022 klasa dużych łodzi miała niezwykle zaciętą konkurencję między czterema VO65 i czterema VO70, a także dwoma niestandardowymi Maxis Botin 85 Deep Blue i Farr 100 Leopard 3. Co najmniej dwa VO70 mają powrócić w 2023 r., w tym I LOVE POLSKA, prowadzona przez Grzegorza Baranowskiego.

I LOVE POLAND powróci, by obronić swoje panowanie jako mistrz IMA Caribbean Maxi Challenge 2022, oddzielne trofeum maxi jachtów oparte na ogólnych wynikach z trzech najlepszych imprez na Karaibach, z których dumny jest St Maarten Heineken Regatta. Na regatach w 2022 roku I LOVE POLAND zajęła trzecie miejsce w klasie, ale jej niezmiennie najlepsze wyniki we wszystkich imprezach zapewniły jej pozycję zwycięzcy klasyfikacji generalnej IMA Caribbean Maxi Challenge.

Team Navigator Konrad Lipski podzielił się swoimi przemyśleniami: „Wzięliśmy udział już w trzech edycjach regat St. Maarten Heineken Regatta i pokazaliśmy, że wyścig i atmosfera nam się podobały. W 2022 roku codziennie mieliśmy inny tor wyścigowy. Wymagało to inteligentnej nawigacji, taktyki i doskonałej pracy załogi, aby poradzić sobie ze wszystkimi zmianami żagli. Wszystkie kursy były trudne, ale to czyni nas lepszymi żeglarzami. Mamy nadzieję powtórzyć ten scenariusz w 2023 roku z lepszym efektem końcowym.”

Zdobywcy trzeciego miejsca z St Maarten Heineken Regatta 2022 CSA1, I LOVE POLAND, wracają na regaty, aby poprawić swoje wyniki w klasyfikacji generalnej i obronić tytuł mistrza IMA Maxi Challenge 2022 © Laurens Morel

Organizatorzy wyścigu postawili sobie za cel zaprojektowanie unikalnych torów najlepiej dostosowanych do tych oceanicznych maszyn wyścigowych. Niezależnie od tego, czy jest to sprint na sąsiednie wyspy Anguilla lub St Barths, czy popularny wyścig Round the Island Race, długie trasy dobrze nadają się na te maksi łodzie. W 2022 r. Komitet Regat zorganizował Wyzwanie Nawigatora, które pozwoliło maksymalnym łodziom zdecydować, czy popłyną nad lub pod St Maarten w regatach z St Barths – flota była podzielona i z pewnością byli wielcy zwycięzcy i przegrani w tym wyborze nawigacyjnym.

READ  Piractwo w Polsce najniższe w UE – własność intelektualna

Sprawdź te artykuły

Międzynarodowy zespół regatowy Regaty.pl, który w 2022 roku wyczarterował VO65 Sailing Poland i zdobył pierwsze miejsce w swojej klasie, powraca ponownie; ale tym razem na VO70 HYPR zrobić match race z polskimi zawodnikami. Kierownik zespołu Rafał Kaplar mówi, że regaty St. Maarten Heineken Regatta to jedna z najbardziej podziwianych przez polskich żeglarzy imprez międzynarodowych, dlatego wciąż do nich wracają.

Kaplar wspomina: „Za naszym udziałem w wyścigu stoi długa historia. To chyba był rok 2012, kiedy pierwszy raz dotarliśmy tam na pokładzie Quokki, Grand Soleila wyczarterowanego przez Global Yacht Racing i zajęliśmy 3 miejsce w naszej klasie.” Od tego czasu polskie załogi wielokrotnie wygrywały i wracają na regaty. aby cieszyć się poważną zabawą! zarówno na wodzie, jak i poza nią.

Międzynarodowy zespół Regaty.pl, który w 2022 roku wygrał CSA1, powróci z większym maxi – VO70 HYPR © Laurens Morel

Kaplar kontynuuje: „Regaty Heineken St. Maarten gwarantują fantastyczne wyścigi w pięknym miejscu. Jest to również świetne miejsce dla rodzin naszych żeglarzy, co w połączeniu z fantastyczną wieczorną rozrywką tworzy niepowtarzalną atmosferę regat. Kochamy Polskę, a Polska kocha regaty St. Maarten Heineken!”

Po zakończeniu akcji na wodzie zabawa trwa dalej na lądzie. Zespoły wszystkich klas zbierają się w Race Village w Port de Plaisance na codzienną ceremonię wręczenia nagród i après-sail libacje od czołowych sponsorów Heineken, Veuve Clicquot i Titos Vodka. Zespoły zacumowane w Yacht Club Port de Plaisance otrzymują miejsca w pierwszym rzędzie na wszystkie wydarzenia: wieczorną rozrywkę, gorące jedzenie, fajne bary i wspaniałe towarzystwo. Specjalne stawki za cumowanie w Yacht Club Port de Plaisance są oferowane zarejestrowanym łodziom na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, więc zarejestruj się już teraz na Yachtscoring.com na 43. Regaty St Maarten Heineken.

Nie masz łodzi? Nie martw się! Istnieje wiele sposobów, aby wziąć udział w akcji dzięki czarterom regatowym dostępnym w OnDeck, LV Yachting, Global Yacht Racing i Ocean Racers. We flocie Volvo nadal dostępne są czartery z pojedynczymi kojami i zespołami; Skontaktuj się z [email protected] lub [email protected], aby dowiedzieć się więcej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *