Sport
„UCI powinno zająć się sprawami, które wymagają pilniejszej uwagi”: Kolarze reagują na nowy zakaz zajmowania pozycji do jazdy na czas na przedramiona
Niedawno UCI ogłosiło, że zakazuje tzw. Pozycji „supertuck” w wyścigach, a także wyrzucania śmieci poza określonymi obszarami, a teraz jazdy na czas w aero na odcinkach ulicznych.
Kierowcy używali tej pozycji od wielu lat, aby uzyskać większą aerodynamikę podczas jazdy w przerwach, z przodu peletonu, czy podczas ataku. Jego popularność wzrosła, gdy zawodnicy szukają kluczowych korzyści, które mogą pomóc im wygrać.
UCI, organ zarządzający kolarstwem, zdecydował się teraz zakazać tej pozycji i uważa, że jazda po drodze jest zbyt niebezpieczna, zwłaszcza gdy zagrożone jest bezpieczeństwo innych kolarzy, a zawodnik używa tej pozycji. Jednak większość pro peletonu nie osiągnęła tego dobrze.
>>> „Jesteśmy zdecydowanie jednym z najsilniejszych zespołów”: dwaj najlepsi przyjaciele, którym Van der Poel i Van Aert chcą odmówić w klasykach
André Greipel (Izraelski naród start-upowy) napisał na Twitterze odpowiedź do Nowości rowerowe„Historia, która mówi:„ UCI, ilu zawodników faktycznie poprosiłeś o zmianę takich zasad? To staje się coraz bardziej skomplikowane i rzeczywiście UCI powinno zająć się sprawami, które zasługują na pilniejszą uwagę niż ta … „
@UCI_cycling Ilu kierowców faktycznie poprosiłeś o zmianę takich przepisów? To staje się coraz bardziej skomplikowane i rzeczywiście UCI powinno zająć się sprawami, które wymagają pilniejszej uwagi….
– Andre Greipel (@AndreGreipel) 8 lutego 2021 r
Louis Vervaeke (Alpecin-Fenix) powiedział: „Ilu kierowców zginęło, upadło tak bardzo, że zostali sparaliżowani lub gdzie byli [sic] śpiączka po super zakładaniu lub jeździe z rękami na kierownicy? A ile z powodu niebezpiecznych dróg, motocykli lub niedozwolonych przeszkód? Czy nadal możesz je policzyć
Q. @UCI_cycling @cpacycling,
Ilu kierowców zginęło, upadło tak ciężko, że byli sparaliżowani lub zapadli w śpiączkę po wykonaniu superpasku lub jeździe z rękami na kierownicy? A ile z powodu niebezpiecznych dróg, motocykli lub niedozwolonych przeszkód? Czy nadal możesz je policzyć– Louis Vervaeke (@LouisVervaeke) 8 lutego 2021 r
Bob Jungels (Ag2r Citroën Team) podszedł do swojego tweeta bardziej sarkastycznie: „Bardzo się cieszę, że rozwiązuje się te kwestie bezpieczeństwa [sic] * Emotikony klaśnięcia w dłonie *
Właśnie tego potrzebujemy, aby robić postępy w naszym sporcie. * Trzy emotikony uspokajające * ”
Bardzo się cieszę, że te problemy z bezpieczeństwem zostały rozwiązane
Właśnie tego potrzebujemy, aby robić postępy w naszym sporcie. 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ https://t.co/QBiv7nRr7m– Bob Jungels (@BobJungels) 8 lutego 2021 r
Brytyjski kierowca Alex Dowsett (Israel Start-Up Nation) powiedział: „Czasami myślę, że jako kierowcy powinniśmy być w stanie nakładać grzywny, kary i DQ na różne mocarstwa, które są odpowiedzialne za własne naruszenia przepisów”.
Następnie: „Również dla odniesienia, gdzie dokładnie kończy się nadgarstek, a zaczyna się przedramię? Zapytaj o przyjaciela. „
Czasami uważam, że jako kierowcy powinniśmy być w stanie nakładać grzywny, kary i DQ na różne władze, które są odpowiedzialne za ich własne naruszenia przepisów.
– Alex Dowsett (@alexdowsett) 8 lutego 2021 r
Dla porównania, gdzie dokładnie kończy się nadgarstek i przedramię?
Zapytaj o przyjaciela.
– Alex Dowsett (@alexdowsett) 8 lutego 2021 r
Matej Mohorič (Bahrain Victorious), kierowca, który produktywnie wykorzystywał bardziej ekstremalne pozycje, w tym Supertuck, powiedział w odpowiedzi na pytanie kogoś, kto sugeruje, że kierowcy powinni zaakceptować fakt, że są wzorami do naśladowania dla dzieci:
„Jeśli tak, powinniśmy zakazać tego sportu. I wszystkie inne sporty ekstremalne. Och, czekaj, nie powinieneś kopiować niebezpiecznego personelu [sic] Widzisz ludzi w telewizji. „
Jeśli tak, to powinniśmy zakazać tego sportu. I wszystkie inne sporty ekstremalne. Och, czekaj, nie powinieneś kopiować niebezpiecznych pracowników, których ludzie widzą w telewizji.
– Matej Mohoric (@matmohoric) 9 lutego 2021 r
Były użytkownik żółtej koszulki Tour de France, Jan Bakelants (Intermarché-Wanty Gobert Matériaux), dał radę UCI: „Hej UCI, wydaje się nam, rowerzystom, że nie masz trochę inspiracji, dokąd jechać i dokąd powinieneś w nim zabezpieczyć. „
Zanim powiesz dalej, powinieneś przeczytać jego artykuł, w którym pisze ogólnie o sporcie i sugeruje, że gdybyś to zrobił, nauczyłbyś się czegoś.
cześć @UCI_cycling Wydaje się nam, rowerzystom, że trochę brakuje wam inspiracji do tego, dokąd chcemy iść ze swoim sportem i bezpieczeństwa w nim. Moja rada: przeczytaj mój artykuł w specjalności rowerowej @ SportsFootball Jestem pewien, że dużo się nauczysz 👊
– Jan Bakelants (@Jan_Bakelants) 8 lutego 2021 r
Jacopo Guarnieri (Groupama-FDJ) wciąż się zastanawia, czy UCI zrobi coś przeciwko organizatorom podczas trasy po Polsce po tym, jak bariery nie wsparły Fabio Jakobsena (Deceuninck – Quick-Step) w zeszłorocznej katastrofie horroru:
„Myślę, że te przepisy UCI dotyczące ramion na kierownicy i pozycji spadkowej są dobre. Chociaż wciąż czekam, aby dowiedzieć się, jakie były lub będą sankcje dla organizatora Tour of Poland. „
Myślę że @UCI_cycling Zasady dotyczące ramion na kierownicy i pozycji spadkowej są dobre. Chociaż wciąż czekam, aby dowiedzieć się, jakie były lub będą sankcje dla organizatora Tour of Poland
– Jacopo Guarnieri (@jacopoguarnieri) 8 lutego 2021 r
Iljo Keisse (Deceuninck – Quick-Step) odpowiada na artykuł w belgijskiej witrynie internetowej Sporza powiedział po holendersku: „Sami zdecydujemy, jak będziemy jeździć na rowerze i zsiadać. UCI powinien najpierw upewnić się, że wszystko w zakresie jego odpowiedzialności jest w porządku. „
Jednak Dan Martin (Israel Start-Up Nation) zgodził się na nowe zasady: „Myślę, że należy pochwalić UCI za jednorazową aktywną postawę.
„Zbyt często wdrażane są zasady reagujące na poważne lub gorsze obrażenia. Jazda bez kasku jest całkowicie bezpieczna, dopóki się nie zderzysz i nie uderzysz w głowę. Bariery w Polsce były „bezpieczne” przez 12 lat. Tylko 2 przykłady. „
Myślę @UCI_cycling należy pochwalić choć raz proaktywną postawę. Zbyt często wdrażane są zasady reagujące na poważne lub gorsze obrażenia. Jazda bez kasku jest całkowicie bezpieczna, dopóki się nie zderzysz i nie uderzysz w głowę. Bariery w Polsce były „bezpieczne” przez 12 lat. Tylko 2 przykłady.
– Dan Martin (@ DanMartin86) 9 lutego 2021 r
Nowe przepisy mają wejść w życie 1 kwietnia 2021 r. Kierowcy bez wątpienia wykorzystają czas do tego czasu, aby w pełni wykorzystać zablokowane pozycje przed rozpoczęciem Prima Aprilis.
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”